Am uploadat un document la http://www.citroen.as.ro/bx.pdf
Sper sa-ti fie de folos
motor bx
Moderator: Echipa Tehnica
wld scrie:Am uploadat un document la http://www.citroen.as.ro/bx.pdf
Sper sa-ti fie de folos
merci pt. manual!
stii vreun remediu pt. un cilindru care agata;din ce cauza apare?
cred ca de la problema asta am o bataie pe partea dreapta
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Daca te referi la motor, bataia poate aparea dupa RK, daca:
-s-au montat segmenti noi fara a se taia pragul facut in cilindru de catre vechii segmenti
-s-au desperecheat pistoanele si cilindrii, din cauza asta unul din pistoane avand joc mare.
Daca bataia apare fara sa se fi facut RK, atunci ai un piston spart sau segmentii rupti, sau bataia nu e de la piston ci de la biela.
Ideea e ca nu se poate diagnostica corect fara demontaj.
-s-au montat segmenti noi fara a se taia pragul facut in cilindru de catre vechii segmenti
-s-au desperecheat pistoanele si cilindrii, din cauza asta unul din pistoane avand joc mare.
Daca bataia apare fara sa se fi facut RK, atunci ai un piston spart sau segmentii rupti, sau bataia nu e de la piston ci de la biela.
Ideea e ca nu se poate diagnostica corect fara demontaj.
wld scrie:Daca te referi la motor, bataia poate aparea dupa RK, daca:
-s-au montat segmenti noi fara a se taia pragul facut in cilindru de catre vechii segmenti
-s-au desperecheat pistoanele si cilindrii, din cauza asta unul din pistoane avand joc mare.
Daca bataia apare fara sa se fi facut RK, atunci ai un piston spart sau segmentii rupti, sau bataia nu e de la piston ci de la biela.
Ideea e ca nu se poate diagnostica corect fara demontaj.
pt. un telescop;cilindru care agata-se poate remedia ?
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
De ce nu spui asa? Eu ramasesem cu ideea problemelor de motor.
Cilindrul de suspensie se poate unge cu vaselina in prima instanta.
Selectezi inaltimea maxima, apoi ridici burduful de cauciuc de pe cilindru si ungi tija cromata cu putin ulei de motor (mineral) apoi cu vaselina.
Daca nu mai agata, ai rezolvat problema pentru 3-6 luni.
Eu fac asta o data la 6 luni si nu am probleme.
Exista un kit de reparatie pt. cilindrii fata. Contine o bucsa de bronz si niste garnituri, pretul e ~30E, dar nu stiu daca il mai gasesti la reprezentanta.
Cilindrul de suspensie se poate unge cu vaselina in prima instanta.
Selectezi inaltimea maxima, apoi ridici burduful de cauciuc de pe cilindru si ungi tija cromata cu putin ulei de motor (mineral) apoi cu vaselina.
Daca nu mai agata, ai rezolvat problema pentru 3-6 luni.
Eu fac asta o data la 6 luni si nu am probleme.
Exista un kit de reparatie pt. cilindrii fata. Contine o bucsa de bronz si niste garnituri, pretul e ~30E, dar nu stiu daca il mai gasesti la reprezentanta.
wld scrie:De ce nu spui asa? Eu ramasesem cu ideea problemelor de motor.
Cilindrul de suspensie se poate unge cu vaselina in prima instanta.
Selectezi inaltimea maxima, apoi ridici burduful de cauciuc de pe cilindru si ungi tija cromata cu putin ulei de motor (mineral) apoi cu vaselina.
Daca nu mai agata, ai rezolvat problema pentru 3-6 luni.
Eu fac asta o data la 6 luni si nu am probleme.
Exista un kit de reparatie pt. cilindrii fata. Contine o bucsa de bronz si niste garnituri, pretul e ~30E, dar nu stiu daca il mai gasesti la reprezentanta.
scuze daca te necajesc cu intrebarile!
ti-am zis ca imi merge rau motorul si m-am uitat azi sub masina si am puntea sau jugul rupte daca nu cumva amindoua-din cauza asta sa afecteze si sunetul motorului
se poate suda
wld scrie:Eu am avut de mult suportul motorului rupt si facea ca si cum s-ar fi dus planetara.
Cadrul se poate suda, dar cu grija ca e tabla subtire
spuneai intr-un alt topic ca pt. confortul suspensiei este necesar scaderea presiunii si reducerea orificiului de amortizare la sfere
cum poti face chestia asta?
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Confortul se imbunatateste marind atat volumul sferei cat si orificiul de amortizare.
In topicul ala ma refeream la imbunatatirea tinutei de drum in detrimentul confortului.
Nu am timp acum sa intru in amanunte, dar pt. Bx, nivelul maxim de confort se obtine folosind sfere cu urmatoarele caracteristici:
Fata: 500cc/1.8 (orificiul central) / 55 bar
Spate: 500cc / 1.3 / 40 bar
Acestea au fost montate din fabricatie pe Bx 1.9D < 87
In topicul ala ma refeream la imbunatatirea tinutei de drum in detrimentul confortului.
Nu am timp acum sa intru in amanunte, dar pt. Bx, nivelul maxim de confort se obtine folosind sfere cu urmatoarele caracteristici:
Fata: 500cc/1.8 (orificiul central) / 55 bar
Spate: 500cc / 1.3 / 40 bar
Acestea au fost montate din fabricatie pe Bx 1.9D < 87
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru Shraunouw