Va salut!Cine imi poate spune cum s-ar "traduce" urmatoare fraza.Cam ce componenta ar fi de vina?
Set the height lever in the cabin to the lowest position. The car will sink but it if clonks at the end of the travel, the stops are worn.
sunete ciudate
Moderator: Echipa Tehnica
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Pune levierul de comanda al suspensiei in pozitia âcoboratâ.Masina se va scufunda dar daca la sfarsitul cursei se va auzi un zgomot(se aude ca un cloncanit si masina va cadea liber cativa mm) atunci tampoanele de limitare a cursei sau de sprijinire sunt uzate(le gasesti in manual sub denumirea de âlower travel stopâ la toate modelele iar la modelele pana AM 85 mai apare si âupper travel stop â).
Bafta,
PS:Am ales sa traduc toata fraza pt. ca se integra rasp. mai elegant in ea
.
Bafta,
PS:Am ales sa traduc toata fraza pt. ca se integra rasp. mai elegant in ea

mersi marian!
Mie mi se aude un zgomot (cloncanit ,un fel de zgomot produs de 2 bucati de metal care se agata reciproc si apoi se desprind creand zgomotul) la telescopul din dreapta spate cand dau prin gropi sau denivelari sau pur si simplu cand apas masina pe coltul respectiv(sau cand se aseaza cineva in masina).Deasemena se aude zgomotul si cand las masina jos de tot.Am schimbat rulmentul de brat(de fapt am schimbat tot bratul)si am obesrvat ca pe brat, unde se propteste telescopul este o scobitura cu o "bucata de metal"(nu stiu cum sa-i spun:) )in care intra capul telescopului.Aceasta bucata de metal nu mai avea o forma circulara ,era deformata la margini.N-am schimbat-o atunci pt ca nu mi-am dat seama ca ar putea fi de vina...Normal ca dupa ce am schimbat bratul se auzea din nou acelasi zgomot.
As vrea sa te intreb daca zgomotul este brodus din cauza acelei bucati si daca da cum fac sa o schimb fara a mai da jos tot bratul?
Daca nu ce ar fi de vina si cum as putea sa remediez?
Va multumesc anticipat!
Astept raspunsuri
Mie mi se aude un zgomot (cloncanit ,un fel de zgomot produs de 2 bucati de metal care se agata reciproc si apoi se desprind creand zgomotul) la telescopul din dreapta spate cand dau prin gropi sau denivelari sau pur si simplu cand apas masina pe coltul respectiv(sau cand se aseaza cineva in masina).Deasemena se aude zgomotul si cand las masina jos de tot.Am schimbat rulmentul de brat(de fapt am schimbat tot bratul)si am obesrvat ca pe brat, unde se propteste telescopul este o scobitura cu o "bucata de metal"(nu stiu cum sa-i spun:) )in care intra capul telescopului.Aceasta bucata de metal nu mai avea o forma circulara ,era deformata la margini.N-am schimbat-o atunci pt ca nu mi-am dat seama ca ar putea fi de vina...Normal ca dupa ce am schimbat bratul se auzea din nou acelasi zgomot.
As vrea sa te intreb daca zgomotul este brodus din cauza acelei bucati si daca da cum fac sa o schimb fara a mai da jos tot bratul?
Daca nu ce ar fi de vina si cum as putea sa remediez?
Va multumesc anticipat!
Astept raspunsuri

- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Nu prea inteleg bine,spui ca ai schimbat bratul iar zgomotul a continuat sa se auda.
Bratele aveau amandoua aceiasi uzura in portiunea unde se prinde cilindrul?
Din ce imi aduc aminte bascula spate este o singura piesa turnata pt. ca forta este destul de mare acolo iar piesa de care spui cred ca este siguranta (trebuie sa vf. asta).
Acest zgomot se aude in majoritatea cazurilor cand sunt uzati rulmentii brat(dar spui ca sunt schimbati astia) sau chiar uzura cilindrilor.
PS:Ce am scris in postul anterior se referea la puntea fata ;in spate tampoanele acestea sunt prinse direct pe punte in partea din spate a "piesei"de pe bascula unde se prinde cilindrul .


Acest zgomot se aude in majoritatea cazurilor cand sunt uzati rulmentii brat(dar spui ca sunt schimbati astia) sau chiar uzura cilindrilor.
PS:Ce am scris in postul anterior se referea la puntea fata ;in spate tampoanele acestea sunt prinse direct pe punte in partea din spate a "piesei"de pe bascula unde se prinde cilindrul .
este vorba de locul unde se propteste telescopul in brat.Acolo este acea scobitura si in ea este plasata piesa de care vb eu.Este mica,in jur de 7 mm in diametru.Acea piesa era cea care o banuiesc eu de vina,dar nu stiu cum sa o scot fara a da jos bratul.Cu cat masina este mai ridicata ,cu atat forta de apasare in acea pisa(pe brat) este mai mare.Ma gandesc ca daca as suspenda masina pe rotile din spate si as lasa-o jos de tot , as putea sa -o scot,dar nu stiu sigur...
Ce ziceti?
Ce ziceti?
pai nu trebuie sa dai jos bratul pentru a demonta tija, trebuie sa dai jos cilindrul de suspensie, care e prins cu o clema in locasul lui si cu un stift de brat. probabil ca zgomotul se aude de la articulatia dintre brat si tija, e o bila acolo inauntru care se poate sparge sau tija poate capata o uzura pe locul unde lucreaza bila si sa produca un zgomot de fiecare data cind bila iese din locasul pe care si l-a creat. oricum nu e nimik grav. in tot cazul, mai bine intrebi inainte sa te apuci sa demontezi toata masina, nu? stii sigur ca bratul pe care l-ai pus are rulmentii in buna stare? eu unul nu am vazut nici un brat la mina a doua cu rulmentii buni...
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
bratul este bun.despre ce bila este vorba ,ca eu am gasit dupa cum am spus si mai sus piesa aia metalica in care se proptea tija cilindrului de sospensie care este in diametru de cativa mm.Nu mai inteleg nimic,incercati sa fiti mai expliciti...
Bucatica aia de metal este prinsa cu o sarma(siguranta,stift) in brat.
Eu intrebam cum sa fac sa o scot fara sa "desurubez" nimic (nu vreau sa pierd LHM),poate cu exceptia tampoanelor de cauciuc din spatele bratelor ca sa pot trage mai mult de brat in jos si sa scot piesa.O fi bine ce fac sau care este solutia?
Chiar nu a vazut nimeni acea piesa despre care vb.?

Bucatica aia de metal este prinsa cu o sarma(siguranta,stift) in brat.
Eu intrebam cum sa fac sa o scot fara sa "desurubez" nimic (nu vreau sa pierd LHM),poate cu exceptia tampoanelor de cauciuc din spatele bratelor ca sa pot trage mai mult de brat in jos si sa scot piesa.O fi bine ce fac sau care este solutia?
Chiar nu a vazut nimeni acea piesa despre care vb.?
ulei se va pierde dar f putin. sub mansonul de cauciuc e o piesa metalica (cea care e prinsa cu un stift de brat) care se poate detasa de tija pistonului si care contine bila de care ziceam. dar pentru asta trebuie sa scoti sfera, siguranta care tine cilindrul de suspensie pe pozitie si sa tragi afara tot ansamblul ca sa poti demonta apoi burduful si sa vezi ce se intimpla cu piesa asta din capatul tijei. nelamuriri?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Solutia este buna.Problema la mine este ca piesa de care vorbeam nu mai sta bine fixata in capatul tijei cilindrului de suspensie,avand joc.Daca as scoate cilindrul si as scoate si stiftul din brat atunci acea piesa ar ramane pe brat.Din cate mi-ai spus mi-am dat seama ca asta ar fi sigur sursa zgomotului neplacut,dearece mai am acasa un cilindru de spate complet,care are acea piesa bine fixata in capul tijei.
Acum ar fi 2 variante de remediere:
- sa schimb tot cilindru de suspensie;probleme ar aparea la conducta de LHM;
- sa schimb doar acea piesa;nu stiu daca se poate scoate destul de usor din capul tijei...
Cat de laborioasa ar fi o schimbare de cilindru?(mi-e cam frica sa ma bag singur pe la suspensia hidraulica
)
Daca se poate, imi poti explica mai pe larg schimbarea acestiu cilindru spate(si punerea lui la loc);cam tot ce ar trebui sa fac
?
Mersi!
P.S:Cilindrii de suspensi se uzeaza usor?
Acum ar fi 2 variante de remediere:
- sa schimb tot cilindru de suspensie;probleme ar aparea la conducta de LHM;
- sa schimb doar acea piesa;nu stiu daca se poate scoate destul de usor din capul tijei...

Cat de laborioasa ar fi o schimbare de cilindru?(mi-e cam frica sa ma bag singur pe la suspensia hidraulica

Daca se poate, imi poti explica mai pe larg schimbarea acestiu cilindru spate(si punerea lui la loc);cam tot ce ar trebui sa fac

Mersi!
P.S:Cilindrii de suspensi se uzeaza usor?
"problema" mea se incadreaza tot la topicul asta de sunete ciudate:
in filtrul de ulei (la motorul 150a de 1.4 acesta este situat in partea de sus, deci la "indemana" urechii) se aud niste zgomote ciudate, la o anumita turatie (ochiometric, cam 1200 - 1300 rpm). se aseamana cu sunetul care se aude pe instalatiile sanitare cand apa este amestecata cu aer, nu stiu daca ma fac inteles....
cert este ca nu face asa tot timpul, doar la o anumita turatie
la inceput am crezut ca e cureaua de la pompa de apa, apoi pompa, alternatorul, pompa de presiune,etc. dupa ce am ascultat cu urechea (cunoscatorii stiu cum, cu surubelnita
), in filtrul de ulei se aude....
o fi de bine, de rau ?
in filtrul de ulei (la motorul 150a de 1.4 acesta este situat in partea de sus, deci la "indemana" urechii) se aud niste zgomote ciudate, la o anumita turatie (ochiometric, cam 1200 - 1300 rpm). se aseamana cu sunetul care se aude pe instalatiile sanitare cand apa este amestecata cu aer, nu stiu daca ma fac inteles....
cert este ca nu face asa tot timpul, doar la o anumita turatie
la inceput am crezut ca e cureaua de la pompa de apa, apoi pompa, alternatorul, pompa de presiune,etc. dupa ce am ascultat cu urechea (cunoscatorii stiu cum, cu surubelnita

o fi de bine, de rau ?
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats