Plus si Minus BX TZD Turbo

Forum de discutii generale despre Citroen BX. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Plus si Minus BX TZD Turbo

Mesajde mbc » Mar 30-Oct-2007 06:58

Sa incepem cu partile bune:

Motor foarte bun la cuplu, sprint, destul de elastic.
Cutie de viteze foarte bine etajata.
Consum foarte mic daca nu o calci, bun daca ii dai pedala.
Directie OK, nu da niciodata sentimentul de lipsa de control sau pierderea stabilitatii .
2 ventilatoare pentru habitaclu .. in situatie de dezaburire isi fac treaba mult mai bine decat pe 19 trd care are un singur ventilator de ex.
scaune confortabile
pozitionare optima a schimbatorului de viteze
pozitia pedalei de frana foarte aproape de acceleratie, ajuta in cazuri extreme
pozitia pedalei de frana in adancime raportata de pedala de acceleratie bine gandita (au putut pentru ca cursa este scurta )
vizibilitate buna inainte, in spate, in oglinzi
portbagaj de dimensiuni suficiente uzului de zi cu zi
radiator de racire mare
ABS, AC, Geamuri el, oglinda dreapta electrica

Acum sa zicem si minusurile:
Desi bordurile arata destul de bine, se pare ca turometrul se strica prea repede
lipsa temperaturii lichidului de racire (important) / presiunii de ulei (putin important)
pozitionarea controlului electric pentru oglinda dreapta - ca sa o reglezi trebuie sa te apleci, astfel iti schimbi pozitia fata de oglinda.
lipsa oglinzii electrice stanga (era chiar asa scump sa o faca el?)
pedala de ambreiaj merge cam greu (in comparatie cu alte masini sau cu un ambreiaj hidraulic)
trebuie sa te obisnuiesti cu cursa pedalei de frana si cu pozitia ei initiala
lipsa reglajului lombar la scaun
lipsa spatiilor mici de depozitare (chiar si loganul are o gramada)
pozitia controlului geamurilor electrice spate - ofera acces atat pentru cei din spate cat si pentru sofer, dar cei din spate nu au confort in utilizare
la variantele cu trapa electrica, inaltimea habitaclului (mai ales in spate) scade considerabil.. oricum bx-ul nu era prea inalt

Cam atat pe moment. Voi ce mai ziceti?
"If in doubt, flat out!"

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mar 30-Oct-2007 07:01

Am uitat ceva important: per total, experienta la volan este foarte placuta.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mar 30-Oct-2007 09:50

are doua electro-ventilatoare pt habitaclu din cauza a.c.-ului

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Mar 30-Oct-2007 10:17

parte cu oglinda electrica si alte detalii legate de bord sunt similare si la alte versiuni de echipare ale modelului BX .. bubele sunt comune cam ca la toate ..dac ar fi sarivim partea negativa ..

plecand de la premiza ca am vrea sa discutam despre 1769 cmc turbo ar trebui reliefate partile legate de motor si cutie .. in rest este un BX .. :):) ca si celelate ..

acelasi nivel de echipare ca la masina ta au existat si pe 19 TRD (versiunea aspirata a diesel-ului) .. :):)
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Mar 30-Oct-2007 10:19

am si eu un bx turbo neinmatriculat si nu are 2 electroventilatoare pt habitaclu. asta pentru ca nu are aer conditionat. si eu cred ca ai doua pentru ca ai AC
BX

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Mar 30-Oct-2007 10:21

cu siguranta .. cele 2 electroventilatoare de la habitaclu sunt de la AC .. si asta nu mai tine de motorizarea turbo .. :):)
Dan

Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!

Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Mar 30-Oct-2007 10:22

eu am un TZD aspirat si are cam aceleasi dotari ca si TZD TURBO , mai putin AC si ABS...in rest : la fel. are chiar si inchidere cu telecomanda originala infrarosu.
BX

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Mar 30-Oct-2007 10:25

la partea cu reglajul ogl electrice dreapta sunt de acord cu mbc.... in timpul mersului e foarte riscant. Dar cred ca fabricantul s-a gandit ca oglinda o reglezi de obicei la plecarea de pe loc nu in timpul mersului :P
BX

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mar 30-Oct-2007 15:22

unde s-a ajuns. dupa cum ati vazut, cand am vorbit de dacia logan mcv am vorbit de o motorizare anume. de aceea am zis si aici de o motorizare anume. atat.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Mar 30-Oct-2007 16:14

Hai, domnule .. nu te supara .. de asta am si zis .. hai sa vorbim de o motorizare sau daca se vrea sa vorbim si de nivelul de chipare (ceea ce mi se pare de altfel interesant) .. insa trebuie in mod cert sa facem diferenta intre motorizare si echiparea habitaclului..

sper sa iasa ceva cum trebuie ...
oricum, poate review-urile astea nu ne sunt de folos acum .. insa in cativa ani (mai multi) vom ajunge sau vor ajunge cel putin unii sa discute despre asa ceva si le va prinde bine un subiect ca asta .. :)
Dan

Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!

Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mar 30-Oct-2007 20:32

nu m-am suparat, dar (no offense for anyone) dar consider un tzd turbo full options o cu totul alta experienta decat un 1,4 TGE fara nimica. Ce sa mai vorbim de un GTi cu piele si figuri.
"If in doubt, flat out!"


Înapoi la “Citroen BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11808
    Cel mai nou membru Shraunjkh