Initial cand era rece motorul intrerupea. Daca il lasam vreo 5 minute sa mearga la relanti nu mai intrerupea. I-am dat filtrul jos si i l-am curatat(nu are 2000km). Dupa ce l-am pus inapoi facea tot la fel cand era rece motorul dar dupa ce se incalzea si il opream pt cel putin 10 minute nu mai pornea. Adica pornea pt vreo 2 secunde dupa care se oprea. Mai pornea numai dupa un chin indelung si cu acceleratia calcata.
Am schimbat filtrul cu unul incapsulat si nu am mai avut probleme pana acum vreo 2 zile cand iar nu mai vrea sa mai porneasca.
Eu zic ca prinde aer pe undeva, dar pe unde?
poate sa fie din pompa de injectie sa imi scape presiunea dupa ce opresc motorul?
Dupa ce reusesc sa pornesc motorul merge perfect: trage bine, nu intrerupe nu scade turatia.
Ce sa mai fac?
bx diesel 1,9 TRD porneste pt 2 secunde dupa care se opreste
Moderator: Echipa Tehnica
electrovalva ma gandesc ca e aceea unde e singura borna de pe pompa de injectie.
M-am gandit si la varianta aceea dar daca porneste si merge bine cred ca nu e de acolo.
Am pus furtun transparent de la filtru la pompa si se vede aer.
Ce ma gandesc ca s-ar putea sa fie: sa scape motorina inapoi in rezervor si porneste cu ce mai e in pompa dupa care se opreste.
I-am pus o supapa unisens intre filtru si pompa si tot la fel face. O sa-i mut supapa intre rezervor si filtru sa vedem daca mai face tot la fel.
M-am gandit si la varianta aceea dar daca porneste si merge bine cred ca nu e de acolo.
Am pus furtun transparent de la filtru la pompa si se vede aer.
Ce ma gandesc ca s-ar putea sa fie: sa scape motorina inapoi in rezervor si porneste cu ce mai e in pompa dupa care se opreste.
I-am pus o supapa unisens intre filtru si pompa si tot la fel face. O sa-i mut supapa intre rezervor si filtru sa vedem daca mai face tot la fel.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca se vede aer este clara problema, vine undeva pana in filtru aer, asa ca lasa electrovalva ca nu are nimic. incearca sa pui un bidon inainte de filtru din care sa alimentezi si vezi cum se comporta. daca nu mai face, defectul poate fi pe conducta din spate spre filtru. daca tot face, verifica bine imbinarile.
era dusa garnitura de la pompa de amorsare de pe filtru si pe acolo prindea aer, si cred ca si supapa unisens de pe corpul filtrului scapa inapoi motorina.
Pana la urma i-am pus un filtru capsulat pe furtun si o supapa unisens intre rezervor si filtru. Acum merge bine si porneste bine.
Scuze pentru postarea pe club a topicului, a fost fara intentie.
Pana la urma i-am pus un filtru capsulat pe furtun si o supapa unisens intre rezervor si filtru. Acum merge bine si porneste bine.
Scuze pentru postarea pe club a topicului, a fost fara intentie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh