Problema hidraulica
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nu ma refer la fasaitul de la distribuitorul de servo... ma refer la alt fasait, adica daca fasaie cand tii piciorul pe pedala de frana;
daca fasaie distribuitorul nu inseamna neaparat ca e defect. poti sa ai pierderi de presiune la caseta de directie , si tot asa fasaie. oricum, cum a spus si mihai, trebuie verificat la retururi ce element pierde presiune.
daca fasaie distribuitorul nu inseamna neaparat ca e defect. poti sa ai pierderi de presiune la caseta de directie , si tot asa fasaie. oricum, cum a spus si mihai, trebuie verificat la retururi ce element pierde presiune.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
" sunt aproape sigur ca are sitele sparte..."
eu din multe distribuitoare desfacute n-am gasit nici unul cu sitele intacte,nici pe cele in stare perfecta pe care le desfaceam pt. schimbarea oringurilor de la capace.
eu din multe distribuitoare desfacute n-am gasit nici unul cu sitele intacte,nici pe cele in stare perfecta pe care le desfaceam pt. schimbarea oringurilor de la capace.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
sandor mihai scrie: eu din multe distribuitoare desfacute n-am gasit nici unul cu sitele intacte,nici pe cele in stare perfecta pe care le desfaceam pt. schimbarea oringurilor de la capace.
se mai gasesc si cu sitele intacte, dar doar la masinile aduse de afara, care au mers numai cu lhm, iar acesta a fost schimbat la timp. cand se sparg sitele, toate gunoaiele intra inauntru si apar fenomene nedorite. apropo de oringuri... am cautat pe la magazine de am innebunit, si toti ridica din umeri. de unde iau asa ceva? sau stii vreun cod de reper sa imi spui? si eu am fost nestiutor sa zicem cu acele distribuitoare, pana la sfatul cuiva, cand l-am facut bucatele, am pus site bune, curatat, si de atunci merge brici.
@jony: daca spui ca fasaie frana, schimba prima data dozatorul de frana (pompa de frana), si apoi vezi cum se comporta.
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
dj01fad scrie: apropo de oringuri... am cautat pe la magazine de am innebunit, si toti ridica din umeri. de unde iau asa ceva? sau stii vreun cod de reper sa imi spui?
Exista set de reparatie pt. repartitorul de debit: 95 669 034. Contine 4 O-ringuri, 4 sigurante pt. dopurile laterale, 2 filtre si cate 2 garnituri pentru fiecare conducta care intra in el. Ar trebui sa-l gasesti la orice magazin de piese, pe comanda bineinteles.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
o
nu are rost sa iei un set de reparatie mai ales daca distribuitorul e obosit.sigurantele ramin, garnituri sunt.eu am gasit oringuri ieftine cica germane.dimensiunea e : 10x2
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Am si eu probleme cu presiunea,mi se aprind martorii de la hidraulica(de fapt stau mai mult aprinsi)in momentul in care pun frana.Masina se lasa de spate.La mai multe frane,se lasa de tot,dar fara sa fasaie.Servo merge,in schimb franele merg ciudat:franeaza dupa ce tin piciorul pe frana 1-2 secunde.am luat un distribuitor de frana de la Nic(dj 01 fad)si as vrea sa stiu daca il montez acum sau dupa ce fac o aerisire la frane.
P.S. Am schimbat conductele de curand pe spate,se paote sa fi facut 'goluri' in instalatie atunci?(asa imi sugera cineva) multumesc!
P.S. Am schimbat conductele de curand pe spate,se paote sa fi facut 'goluri' in instalatie atunci?(asa imi sugera cineva) multumesc!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Daca aveai aer in instalatie se ridica de spate la frinare.
Intii pui dozatorul si dupa aia faci aerisire la toate rotile.
Intii pui dozatorul si dupa aia faci aerisire la toate rotile.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
postez si eu aici, ca vad ca problema mea e similara.
masina a stat vreo 2 saptamani... intre timp s-a facut si mai frig... si acuma abia daca se mai ridica (am incercat totusi si intr-o zi cu 20 de grade afara), pompa nu mai tacane (inainte tacanitul ei era foarte distinctiv, acu abia mai face din cand in cand), cand in sfarsit se ridica, pierde uneori servo, se mai slabeste uneori frana, si mai cade si fundu la frane. mentionez ca niciuna din aceste probleme nu erau prezente inainte ca masina sa stea.
am h46 in instalatie si nu ma pot deplasa la un service sa-i pun lichid sanatos (pe care-l si am), ca nu prea se poate merge cu masina asa. mi s-a recomandat sa slabesc surubul ala de 12, mi-a fost frica sa-l desfac prea mult, cred ca nici juma de tura nu l-am desfacut (era si accesu foarte nasol), am lasat masina sa incerce sa se ridice pe pozitia normal... tot a durat o gramada... mi-a fost frica sa nu stric ceva, asa ca am strans surubul la loc, urmand ca dupa documentarea de aici si de prin manuale si chestii, sa revin cu "forte proaspete" la masina.
daca in timp ce astept sa se ridice masina, mai invart de volan, incepe pompa sa tacane cam cum facea inainte, vine si servo, da' o pierde relativ repede.
doresc sa am masina cat de cat functionala, ca s-o pot duce la un service unde sa-i puna hydraurincage si sa-i curete filtre si chestii, ca vreau sa vand masina, si nu vreau s-o dau asa cum e acum. sugestii? multumesc anticipat
masina a stat vreo 2 saptamani... intre timp s-a facut si mai frig... si acuma abia daca se mai ridica (am incercat totusi si intr-o zi cu 20 de grade afara), pompa nu mai tacane (inainte tacanitul ei era foarte distinctiv, acu abia mai face din cand in cand), cand in sfarsit se ridica, pierde uneori servo, se mai slabeste uneori frana, si mai cade si fundu la frane. mentionez ca niciuna din aceste probleme nu erau prezente inainte ca masina sa stea.
am h46 in instalatie si nu ma pot deplasa la un service sa-i pun lichid sanatos (pe care-l si am), ca nu prea se poate merge cu masina asa. mi s-a recomandat sa slabesc surubul ala de 12, mi-a fost frica sa-l desfac prea mult, cred ca nici juma de tura nu l-am desfacut (era si accesu foarte nasol), am lasat masina sa incerce sa se ridice pe pozitia normal... tot a durat o gramada... mi-a fost frica sa nu stric ceva, asa ca am strans surubul la loc, urmand ca dupa documentarea de aici si de prin manuale si chestii, sa revin cu "forte proaspete" la masina.
daca in timp ce astept sa se ridice masina, mai invart de volan, incepe pompa sa tacane cam cum facea inainte, vine si servo, da' o pierde relativ repede.
doresc sa am masina cat de cat functionala, ca s-o pot duce la un service unde sa-i puna hydraurincage si sa-i curete filtre si chestii, ca vreau sa vand masina, si nu vreau s-o dau asa cum e acum. sugestii? multumesc anticipat

WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO