daca te descurajezi din prima este grav.Argumentele contra ...vai a sarit masina in aer...nimeni nu spune cum erau conductele pe sub masina ,neverificate de cine stie ce timp,tevi din curu fara izolatia de plastic,lovite de borduri.
Rezervoare crapate,nu am auzit ,din 1992 de cand am invatat sa montez instalatii de gaz si pana in ziua de azi,pot spune ca este pt prima oara...
nu zic nu.......dar nici daca dai cu barosul nu poti fisura rezervorul .
Instalatiile de generatie noua dispun de elemente de securitate,de genul electrovalvelor,care dau un grad de siguranta sporit.
Daca e sa vina necazul ,vine si cu gaz si fara gaz.
gpl pe bx 14 din 86
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 39
- Membru din: Vin 08-Dec-2006 20:03
- Localitate: cj napoca
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@gaby_02nnf: du-te sa iti faci un reglaj. Mie imi consuma absolut decent. 10l in oras (fara ambuteiaje prea mari) mi se pare super-bine.
@dan1972: ceea ce spui tu face parte din "urban-legends". Gindeste-te ca daca buteliile alea sint proiectate sa reziste la socuri foarte mari (te loveste unul in spate). Rezervoarele sint multistrat, in asa fel incit o chiar daca rezervorul este puternic deformat, acesta nu va ceda. Supapa de supra-plin da gazul in exces sub masina, nu in masina (spre exemplu faci plinul si apoi lasi masina la soare). Numai ca furtunul ala e distrus repede de proprietari din diverse motive. Cind am facut ITP-ul, mecanicul mi-a zis ca rar vede furtunul ala de evacuare intreg.
Rateuri la motor nu am avut pentru ca intodeauna pornesc si opresc masina pe benzina. Exemplul ala cu buteliile fisurate si supravegheate e tras de par rau: o butelie nu se fisureaza asa usor si oricum poate fi golita super-simplu
Iar exemplul cu distributiile uzate e total aiurea. Ce legatura are distributia cu GPL-ul? Daca ziceai ca au ars aia supapele, poate te mai credea cineva. Iar soferii de taxi nu sint cel mai bun exemplu. Ia arunca un ochi aici: http://www.daciaclub.ro/Motoare-de-1-4M ... 67166.html Iti place ce frumos sint coxate pistoanele alea din cauza ca s-a mers foarte subturat? Benzina only.
@dan1972: ceea ce spui tu face parte din "urban-legends". Gindeste-te ca daca buteliile alea sint proiectate sa reziste la socuri foarte mari (te loveste unul in spate). Rezervoarele sint multistrat, in asa fel incit o chiar daca rezervorul este puternic deformat, acesta nu va ceda. Supapa de supra-plin da gazul in exces sub masina, nu in masina (spre exemplu faci plinul si apoi lasi masina la soare). Numai ca furtunul ala e distrus repede de proprietari din diverse motive. Cind am facut ITP-ul, mecanicul mi-a zis ca rar vede furtunul ala de evacuare intreg.
Rateuri la motor nu am avut pentru ca intodeauna pornesc si opresc masina pe benzina. Exemplul ala cu buteliile fisurate si supravegheate e tras de par rau: o butelie nu se fisureaza asa usor si oricum poate fi golita super-simplu
Iar exemplul cu distributiile uzate e total aiurea. Ce legatura are distributia cu GPL-ul? Daca ziceai ca au ars aia supapele, poate te mai credea cineva. Iar soferii de taxi nu sint cel mai bun exemplu. Ia arunca un ochi aici: http://www.daciaclub.ro/Motoare-de-1-4M ... 67166.html Iti place ce frumos sint coxate pistoanele alea din cauza ca s-a mers foarte subturat? Benzina only.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Draku - Exemplul e foarte concludent.Daciile Papuc au butelie toroidala montata sub caroserie in locul rotii de rezerva (are forma unei roti)iar masina e foarte inalta de la sol in spate (greu poate fi lovita).La fel si conductele care trec tot pe sub masina,prin locuri ferite.Deci nu tine de neglijenta.Dar probabil ca fiind folosita la munca...la carat,a fost expusa mai mult la vibratii si trepidatii.In plus te poate pacali o urma de miros fiindca poti spune ca s-a incalzit butelia de la soare si evacueaza surplusul de presiune si in realitate ea sa scape GPL de isprava.
Sigur,daca ai deja instalatia pe masina...asta e ...o folosesti.Si nu tre'sa tii cont de parerile unui fricos ca mine!!!:).Ele merg dar pt.cine vrea sa-si asume acest risc,de dragul unei relative economii de bani.
cdires - Da!Oricat s-ar spune ca s-au facut teste si nu e nici o problema,apar uzuri premature la supape,ghiduri de supape,set.Explicatia?!?GPL-ul functioneaza ceva mai uscat decat benzina si degaja alte temperaturi in motor in anumite puncte.
Despre miros....nici nu mai vorbesc!Se intampla sa mai ai cate o Dacie in fatza si cand iti ridici ochii dai de eticheta GPL.De nu stii de ce miroase a gaziera.Stau si ma intreb daca pasagerii unei astfel de masini nu respira aceste gaze in habitaclu,in timpul mersului.Este stiut ca la multe masini,orice scapare de gaze de esapament sub caroserie intra pe geam in timpul mersului vara cu geamul deschis,datorita depresiunii create(in special la masinile cu spate taiat).Si pe urma nu stii de ce te doare capul dupa un drum cu masina...
Cu economia???...Toate au un echilibru pe pamantul asta.Asta nu intelege lumea.Si daca castigi intr-o parte,cu siguranta vei pierde in alta.
.
Si apoi...daca tot santem pasionati de masinile astea,care mai e placerea de a conduce,daca nu simti mirosul de benzina de 98 si daca nu auzi motorul rontaind linistit dar viguros (e un zgomot inconfundabil al motoarelor pe benzina).Si apoi, chiar nu cred ca ne consuma BX-urile 30 %.Nici "BALAURUL"meu nu consuma cat da cartea! Iarna consuma 13 L in oras pe distante scurte.Dar daca vroiam masina economica imi luam Tico,nu BX cu motor de 1900 si 105 cp.
.Masinile astea avand o varsta,creaza si asa destule probleme.Nu vreau sa mai am in plus alte probleme si de la GPL si sa ma transform in client fidel al service-ului care a montat instalatia si tot timpul sa stau cu grija....parca scapa GPL...parca se aude....parca miroase... .
Eu condamn montarea acestor instalatii,fiindca posesorii de astfel de masini,pana la urma pun in pericol si viata sau sanatatea...bunurile celorlalti.Stau si ma intreb ce s-ar intampla daca ar pati ceva o masina cu GPL,parcata intr-una din parcarile aglomerate din spatele blocurilor unde ne parcam cu totii masinile si unde sant alte cateva zeci de masini....zeci de apartamente si....sute de oameni si unde cu greu intra o masina de pompieri?!?Oare e drept sa fim cu totii expusi riscului unei astfel de bombe cu ceas (sau pe roti)doar pt.faptul ca cineva vrea sa faca economie?!?Lumea ignora toate aceste riscuri,dar cam asta e realitatea.
Cu siguranta nu voi reusi sa-i conving pe partizanii GPL-ului si nici nu incerc..... este doar un punct de vedere, care sper sa nu supere pe nimeni!!!!E doar o parere personala!!!
Va salut respectuos, cu farurile pe toti!!!
Sigur,daca ai deja instalatia pe masina...asta e ...o folosesti.Si nu tre'sa tii cont de parerile unui fricos ca mine!!!:).Ele merg dar pt.cine vrea sa-si asume acest risc,de dragul unei relative economii de bani.
cdires - Da!Oricat s-ar spune ca s-au facut teste si nu e nici o problema,apar uzuri premature la supape,ghiduri de supape,set.Explicatia?!?GPL-ul functioneaza ceva mai uscat decat benzina si degaja alte temperaturi in motor in anumite puncte.
Despre miros....nici nu mai vorbesc!Se intampla sa mai ai cate o Dacie in fatza si cand iti ridici ochii dai de eticheta GPL.De nu stii de ce miroase a gaziera.Stau si ma intreb daca pasagerii unei astfel de masini nu respira aceste gaze in habitaclu,in timpul mersului.Este stiut ca la multe masini,orice scapare de gaze de esapament sub caroserie intra pe geam in timpul mersului vara cu geamul deschis,datorita depresiunii create(in special la masinile cu spate taiat).Si pe urma nu stii de ce te doare capul dupa un drum cu masina...
Cu economia???...Toate au un echilibru pe pamantul asta.Asta nu intelege lumea.Si daca castigi intr-o parte,cu siguranta vei pierde in alta.

Si apoi...daca tot santem pasionati de masinile astea,care mai e placerea de a conduce,daca nu simti mirosul de benzina de 98 si daca nu auzi motorul rontaind linistit dar viguros (e un zgomot inconfundabil al motoarelor pe benzina).Si apoi, chiar nu cred ca ne consuma BX-urile 30 %.Nici "BALAURUL"meu nu consuma cat da cartea! Iarna consuma 13 L in oras pe distante scurte.Dar daca vroiam masina economica imi luam Tico,nu BX cu motor de 1900 si 105 cp.

Eu condamn montarea acestor instalatii,fiindca posesorii de astfel de masini,pana la urma pun in pericol si viata sau sanatatea...bunurile celorlalti.Stau si ma intreb ce s-ar intampla daca ar pati ceva o masina cu GPL,parcata intr-una din parcarile aglomerate din spatele blocurilor unde ne parcam cu totii masinile si unde sant alte cateva zeci de masini....zeci de apartamente si....sute de oameni si unde cu greu intra o masina de pompieri?!?Oare e drept sa fim cu totii expusi riscului unei astfel de bombe cu ceas (sau pe roti)doar pt.faptul ca cineva vrea sa faca economie?!?Lumea ignora toate aceste riscuri,dar cam asta e realitatea.
Cu siguranta nu voi reusi sa-i conving pe partizanii GPL-ului si nici nu incerc..... este doar un punct de vedere, care sper sa nu supere pe nimeni!!!!E doar o parere personala!!!
Va salut respectuos, cu farurile pe toti!!!
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
sunt de acord cu dan ... si eu le consider, u bombe cimai degraba cu o stabilitate precara si tot timpul supusa riscurilor ..
si oricum, daca e sa privim prin ochii lui cristi atunci este mai mult decat clar ..
economie = diesel = tractor ..
eleganta = benzina ...
ideal ar fi fie sa ai un diesel pentru trafic urban si o benzinaracuminte pentru drumuri in afara .. > 300 km / zi
credeti-ma, un diesel este superb in oras .. la consum
, insa nimic nu se compara cu un BX 19 GTI la drum lung ...
asta ca tot vorbim de BX-uri ...


si oricum, daca e sa privim prin ochii lui cristi atunci este mai mult decat clar ..
economie = diesel = tractor ..


eleganta = benzina ...
ideal ar fi fie sa ai un diesel pentru trafic urban si o benzinaracuminte pentru drumuri in afara .. > 300 km / zi
credeti-ma, un diesel este superb in oras .. la consum

asta ca tot vorbim de BX-uri ...



Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
cbx - E adevarat ca nu se stie in ce stare a fost acea instalatie,dar nu cred ca e cineva nebun sa mearga cu o masina care are scapari vizibile de GPL.
Nu e vba.de a da cu barosul in butelia de GPL.Dar chiar eu am vazut cu ochii mei acea butelie fisurata la un cordon de sudura.Atat timp cat in treaba asta intervine factorul uman (si peste toate mai e vba.si de turci) acel lucru e supus erorii.Si cand e vorba de combustibili gazosi, chiar cred ca nu e de gluma.Daca se risipeste benzina pe sosea(atat cat poate risipi un autoturism), e putin probabil sa se intample ceva.
Sisteme de securitate.....electrovalve de protectie....toata lumea spune ca sant sigure si ca nu se intampla nimic!!:). Am vazut cu ochii mei cat de "sigure" sant aceste sisteme si imi este suficient!!!
Nu vreau sa intru in conflict cu cei care monteaza astfel de instalatii, dar nu ma poate convinge nimic sa-mi montez o astfel de instalatie pe masina.
E adevarat ca tine f.mult de noroc, dar nu cred ca e cazul sa fortam norocul.
nicum - Crede-ma ca ceeace am spus e real.Nu sant legende....povesti nemuritoare.Sant faze petrecute in Braila.
Eu nu spun ca buteliile nu sant proiectate corespunzator (altfel nu ar putea sa obtina avizele legale).E vba.de cum sant realizate acele butelii (nu de ce e pe hartie / in proiect)si ca sant fabricate de producatori indoielnici.Asta e problema....ca exista defecte de fabricatie.Si e suficient sa fie una la 1 milion in cazul GPL-ului ca e destul.
Rateuri???? Stiu masini la firme de distributie care dand rateuri la pornire le-au fost avariate motoarele (nu intru in amanunte).
Treaba cu taxiurile e de la o firma de taxi din Bucuresti din perioada in care aveau in parc Dacia S.Nova.La aceste masini la aproximativ 35.000 Km,multe au avut probleme cu chiulasele (supape arse,ghiduri uzate...).
Stiu asta de la persoana care conducea acea firma.
Pozele cu pistoanele nu spun nimic.Nu stii cu ce combustibil au mers acele masini (datorita soferilor)si cu asta am spus tot.Si eu folosesc masina 90% in oras pe distante scurte (3 Km) si nu am gasit nici o data in motor asa ceva.Nu am patit asta decat cand mergeam cu petrol lampant amestecat cu benzina (inainte de revolutie).Benzina obisnuita nu face asa ceva in motor.
Nu e vba.de a da cu barosul in butelia de GPL.Dar chiar eu am vazut cu ochii mei acea butelie fisurata la un cordon de sudura.Atat timp cat in treaba asta intervine factorul uman (si peste toate mai e vba.si de turci) acel lucru e supus erorii.Si cand e vorba de combustibili gazosi, chiar cred ca nu e de gluma.Daca se risipeste benzina pe sosea(atat cat poate risipi un autoturism), e putin probabil sa se intample ceva.
Sisteme de securitate.....electrovalve de protectie....toata lumea spune ca sant sigure si ca nu se intampla nimic!!:). Am vazut cu ochii mei cat de "sigure" sant aceste sisteme si imi este suficient!!!
Nu vreau sa intru in conflict cu cei care monteaza astfel de instalatii, dar nu ma poate convinge nimic sa-mi montez o astfel de instalatie pe masina.
E adevarat ca tine f.mult de noroc, dar nu cred ca e cazul sa fortam norocul.
nicum - Crede-ma ca ceeace am spus e real.Nu sant legende....povesti nemuritoare.Sant faze petrecute in Braila.
Eu nu spun ca buteliile nu sant proiectate corespunzator (altfel nu ar putea sa obtina avizele legale).E vba.de cum sant realizate acele butelii (nu de ce e pe hartie / in proiect)si ca sant fabricate de producatori indoielnici.Asta e problema....ca exista defecte de fabricatie.Si e suficient sa fie una la 1 milion in cazul GPL-ului ca e destul.
Rateuri???? Stiu masini la firme de distributie care dand rateuri la pornire le-au fost avariate motoarele (nu intru in amanunte).
Treaba cu taxiurile e de la o firma de taxi din Bucuresti din perioada in care aveau in parc Dacia S.Nova.La aceste masini la aproximativ 35.000 Km,multe au avut probleme cu chiulasele (supape arse,ghiduri uzate...).
Stiu asta de la persoana care conducea acea firma.
Pozele cu pistoanele nu spun nimic.Nu stii cu ce combustibil au mers acele masini (datorita soferilor)si cu asta am spus tot.Si eu folosesc masina 90% in oras pe distante scurte (3 Km) si nu am gasit nici o data in motor asa ceva.Nu am patit asta decat cand mergeam cu petrol lampant amestecat cu benzina (inainte de revolutie).Benzina obisnuita nu face asa ceva in motor.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@dan1972: vad ca persisti in confuzie. Hai sa lamurim lucrurile:
- distributia e chestia aia care sincronizeaza mersul arborelui cotit (si deci si al pistoanelor) cu supapele. Distributia de regula ori merge bine, ori deloc. Exista si varianta intermediara cu unul sau mai multi dinti decalati dar asta e cauzata de uzura rolei/rolelor intinzatoare sau chiar a curelei si de regula e cauzata de frine de motor bruste
- daca o masina care arde gpl miroase a gaz pe esapament, atunci masina aia nu e reglata. Surplusul de gaz care nu arde e pur si simplu eliminat pe esapament. Pentru ca GPL-ul sa se aprinda, e nevoie de o anumita proportie gaz-aer, care de regula nu prea se intimpla decit daca sint scapari puternice. Acest lucru e prevazut de instalatie si spre exemplu daca conducta de la rezervor la motor are pierderi mari, atunci fluxul puternic de gaz declanseaza inchiderea unei supape
- singura problema pe care o stiu eu la GPL e ca rateurile pot distruge galeriile de admisie la masinile care au asa ceva. Exista instalatii speciale care au protectie pt asa ceva, numai ca ati ghicit, costa (semnificativ) mai mult si romanasii prefera varianta mai ieftina.
- daca amestecul este sarac pot fi afectate supapele de evacuare pentru ca gazul inca mai arde cind supapa deschide. Povestea e valabila si pentru benzina
- gazul arde curat, fara reziduri, ceea ce nu se poate spune despre benzina (de motorina nu mai vorbesc), mai ales la rece. Tot ce nu arde se da afara. Terminati cu prostiile gen "ardere uscata", motorul se unge cu ulei nu cu benzina. Nu mai dati exemple cu firme de taxi... ati mers vreodata cu taxiul sa vedeti cum schimba aia vitezele? La nici 2000 de ture, deja schimba
- distributia e chestia aia care sincronizeaza mersul arborelui cotit (si deci si al pistoanelor) cu supapele. Distributia de regula ori merge bine, ori deloc. Exista si varianta intermediara cu unul sau mai multi dinti decalati dar asta e cauzata de uzura rolei/rolelor intinzatoare sau chiar a curelei si de regula e cauzata de frine de motor bruste
- daca o masina care arde gpl miroase a gaz pe esapament, atunci masina aia nu e reglata. Surplusul de gaz care nu arde e pur si simplu eliminat pe esapament. Pentru ca GPL-ul sa se aprinda, e nevoie de o anumita proportie gaz-aer, care de regula nu prea se intimpla decit daca sint scapari puternice. Acest lucru e prevazut de instalatie si spre exemplu daca conducta de la rezervor la motor are pierderi mari, atunci fluxul puternic de gaz declanseaza inchiderea unei supape
- singura problema pe care o stiu eu la GPL e ca rateurile pot distruge galeriile de admisie la masinile care au asa ceva. Exista instalatii speciale care au protectie pt asa ceva, numai ca ati ghicit, costa (semnificativ) mai mult si romanasii prefera varianta mai ieftina.
- daca amestecul este sarac pot fi afectate supapele de evacuare pentru ca gazul inca mai arde cind supapa deschide. Povestea e valabila si pentru benzina
- gazul arde curat, fara reziduri, ceea ce nu se poate spune despre benzina (de motorina nu mai vorbesc), mai ales la rece. Tot ce nu arde se da afara. Terminati cu prostiile gen "ardere uscata", motorul se unge cu ulei nu cu benzina. Nu mai dati exemple cu firme de taxi... ati mers vreodata cu taxiul sa vedeti cum schimba aia vitezele? La nici 2000 de ture, deja schimba

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
cum am mai spus, accidente se pot intampla cu orice fel de combustibil...
insa ma intorc la exemplul dat de tine cu papucul: ca sa poata exploda, amestecul gpl/aer trebue sa aiba o anumita concentratie, care nu se poate obtine in are liber, doar ai spus ca butelia de gpl era sub masina, in locul rotii de rezerva.
ma rog, nu mai conteaza
offtopic: acum cativa ani, inainte sa-mi iau citromobilul, am avut o dacia nova din primele modele. intr-o zi torida, a sarit furtunul de retur benzina din carburator (solex, tip oltcit), iar benzina a curs bine-mersi chiar pe galeria de evacuare cale de 7 km, pana a ajuns mirosul de benzina la mine si m-am oprit sa vad ce se intampla. bineinteles ca m-am luat cu mainele de cap. dar nu s-a intamplat nimic rau, norocul meu. ar fi trebuit sa ia foc, nu?
insa ma intorc la exemplul dat de tine cu papucul: ca sa poata exploda, amestecul gpl/aer trebue sa aiba o anumita concentratie, care nu se poate obtine in are liber, doar ai spus ca butelia de gpl era sub masina, in locul rotii de rezerva.
ma rog, nu mai conteaza
offtopic: acum cativa ani, inainte sa-mi iau citromobilul, am avut o dacia nova din primele modele. intr-o zi torida, a sarit furtunul de retur benzina din carburator (solex, tip oltcit), iar benzina a curs bine-mersi chiar pe galeria de evacuare cale de 7 km, pana a ajuns mirosul de benzina la mine si m-am oprit sa vad ce se intampla. bineinteles ca m-am luat cu mainele de cap. dar nu s-a intamplat nimic rau, norocul meu. ar fi trebuit sa ia foc, nu?
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.
-
- simpatizant
- Mesaje: 39
- Membru din: Vin 08-Dec-2006 20:03
- Localitate: cj napoca
daca te descurajezi din prima este grav.Argumentele contra ...vai a sarit masina in aer...nimeni nu spune cum erau conductele pe sub masina ,neverificate de cine stie ce timp,tevi din curu fara izolatia de plastic,lovite de borduri
@cbx -salutare, nu e vorba ca ma descurajez din prima, numai ca nefiind super pornit pe chestia asta, aveam nevoie de multe,poate mult prea multe, argumente pro... In schimb, luand la cunostinta si eventualele riscuri, nu datorate proiectului de GPL, care nu ma indoiesc ca pe hartie este foarte sigur si fiabil, ci mai mult faptului ca traim in romania iar treaba se face "ca pe la noi", am hotarat ca stresul ar fi mult mai mare cu butelia in spinare decat cu benzinica in rezervor. Stresul meu, ar fi mai mare.
Vad ca lucrurile au luat avant si va anunt ca urmaresc cu cel mai mare interes discutiile si argumentele fiecaruia. Cat despre decizia de a monta GPL, o voi amana deocamdata. Am si argumente pentru asta:
1. nu am bani deocamdata. Investitia s-ar ridica la jumatate din valoarea masinii si mai am cate ceva de facut la ea, chestii pe care nu le pot face decat cu bani, daca vreau s-o "transform" in citroen...
2. diminueaza spatiul din portbagaj, spatiu de care eu am mare nevoie... Plus ca daca vrei sa pliezi bancheta pentru un transport "agabaritic"... nu se poate.
3.stresul ca ceva s-ar putea intampla cu masina. ori scapari de gaze, ori uzura la motor, ori altele asemenea..
4. nu-mi place cum miroase. Eu daca stau si un minut in miros de gaz de butelie,tre' sa iau ceva de cap...
5. Montajul se face in romania cu piese din turcia. Foarte reconfortant! La service probabil ca ti se spune: "Daca ia foc, vi inapoi si schimbam instalatia!"
Nu mai continui. N-am nimic cu cei care au asemenea instalatii. Eu, pur si simplu nu cred ca ma potrivesc cu asa ceva. Nu ma vad mergand linistit cu butelia in spate. Asta-i tot.
Bafta multa tuturor.

Relu
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
gaby_02nnf scrie:am bagat gaz de 40roni si am facut 130km
Du-te sa iti faci un reglaj, mai ales daca miroase a gaz pe evacuare.
@cdires: intr-adevar, o butelie normala iti diminueaza drastic portbagajul si posibilitatile de incarcare.
Ia-ti o instalatie italieneasca. Recomandarea mea: Zavolli.
O instalatie de gaz reglata corect nu o simti pe esapament.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh