Dap cbx cu tot cu banchete le dau cu 400 ron. Daca vrei sa le vezi uita-te la sectiunea masina mea la fostul meu GT.
Dap Nicu are dreptate, LHM only si numai apar probleme. Eu unul am achizitionat un bx diesel seria 2 care a stat pe tusa cam 2 ani. O sa demarez urmatoarele actiuni dupa ce vin cu ea din service unde o sa imi pun alt motor. O sa bag nisthe motorina amestecata cu MLHM sa curat un pic instalatia. Apoi scot tot afara, bag iar doar MLHM si merg cu el vreo saptamana sa curat instalatia bine si pe urma ii pun LHM curat. Dar eu am de curatat o instalatie care nu a mai functiona de 2 ani. In rest folositi numai LHM fratilor pentru ca e the best.
mi-am luat BX ciudat
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
mbc scrie:daca tot suntem la subiect, la cat timp e recomandat sa schimbi LHM-ul din instalatie, considerand ca nu sunt pierderi in sistem si se ruleaza cu acelasi ulei? Se poate determina pe culoarea lui uzura?
60.000 de km. Intervalul de timp nu-l mai stiu, dar scrie in manualul de service.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
gab1tzu momentan suspend proiectul ca am un contract in germania si o sa plec peste 2 saptamani si nici cu banii nu prea stau bine ca mi-am facut pasaport acte "revizii" medicale si m-au cam uscat.
Masina o sa ramana pe mana taatlui meu.
P.S. tot mai astept manuale si alte documentatii legate de masina
Masina o sa ramana pe mana taatlui meu.
P.S. tot mai astept manuale si alte documentatii legate de masina
Uite ca m-am intors.
Multe a patit intre timp. A suferit o ovalizare de chiulasa. Acum tre sa repar electromotorul ca au murit carbunii.
Tata a rezolvat kilometrajul da nustiu daca mere bine ca mi se pare ca prea fuge, turometrul tot mort e, precizez ca e pt motor pe benzina eu avand diesel, ma intreb daca poate fi modificat ca unul de dacie care ia turatia din alternator.
Problema cu sferele fata cred (suspensie f rigida, nu amortizeaza deloc la hopuri si face ca o caruta).
Stie cineva cum se verifica sferele si pe unde gasesc un centru de dezmembrari pe langa jud Vaslui.
Ceva documentatie nu are nimeni ?
Multe a patit intre timp. A suferit o ovalizare de chiulasa. Acum tre sa repar electromotorul ca au murit carbunii.
Tata a rezolvat kilometrajul da nustiu daca mere bine ca mi se pare ca prea fuge, turometrul tot mort e, precizez ca e pt motor pe benzina eu avand diesel, ma intreb daca poate fi modificat ca unul de dacie care ia turatia din alternator.
Problema cu sferele fata cred (suspensie f rigida, nu amortizeaza deloc la hopuri si face ca o caruta).
Stie cineva cum se verifica sferele si pe unde gasesc un centru de dezmembrari pe langa jud Vaslui.
Ceva documentatie nu are nimeni ?
faci ce faci si tot de dacie spui gandestete in felu urmator ca nu faci sa pacalesti pe nimeni ci faci pt tine ! daca tu umbli cu maruntisuri asa iti raspunde si masina ! sferele ca sa le incarci poti sa iei legatura cu retro dar este in galati ... sferele nu le poti verifica tu ele sunt incarcate cu azot !
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
problema la hidraulica la citroen-urile noastre e ca s-a invechit...masina fiind veche multe componente sunt uzate. Si sa pui componente noi nu ai cum din cauza costurilor ridicate.Insa daca te ocupi cat de cat de ea...nu o sa ai probleme.. Ehe....pana nu mi-am pus cat de cat hidraulica la punct (ca tot mai am ceva lucruri de rezolvat)....am avut multe neplaceri..conducte sparte in drum...etc...dar le-am rezolvat si nu renunt.E...uite ca a trecut un an si nu mi s-a mai spart vreo condcuta..ura..!
Am ajuns la o concluzie..pe citroen-uri nu merge sa pui lucruri vechi. Tot ce am pus nou (si am pus destule) a tinut!!
A..ziceai de sfere...daca zici ca e rigida masina rau si nu se lasa cand te apesi pe ea..adica e lemn masina..ai sfere sparte...nu prea cred ca sunt doar descarcate cand e lemn masina...
Oricum, verifica-le la un specialist. Bine ar fi sa iti iei si altele daca zici ca masina e lemn pt ca nu ai ce sa mai faci cu ele in cazul asta
Am ajuns la o concluzie..pe citroen-uri nu merge sa pui lucruri vechi. Tot ce am pus nou (si am pus destule) a tinut!!
A..ziceai de sfere...daca zici ca e rigida masina rau si nu se lasa cand te apesi pe ea..adica e lemn masina..ai sfere sparte...nu prea cred ca sunt doar descarcate cand e lemn masina...
Oricum, verifica-le la un specialist. Bine ar fi sa iti iei si altele daca zici ca masina e lemn pt ca nu ai ce sa mai faci cu ele in cazul asta
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
ca sa iti mearga turometrul, trebuie sa ii schimnbi modulul electronic de la ceas, si sa ii pui un lector de volanta. lector de volanta am eu, si cred ca am si modul electronic pentru turometru de diesel. daca vrei, te pot ajuta si cu o schema ca sa le poti monta.
in legatura cu sferele, iti recomand sa incerci sa le incarci pe ale masinii, iar daca sunt sparte, recomanda sa iti cumperi noi, marca ifhs. ia legatura cu retro, sferele costa cam 200 de lei pe bucata... nu mi se pare mult, avand in vedere ca daca le pui noi, te vor tine garantat pana arunci masina sau ceva de genul, daca ai grija de ele. nu recomanda deloc cumparatul sferelor de la dezmembrari.
in legatura cu sferele, iti recomand sa incerci sa le incarci pe ale masinii, iar daca sunt sparte, recomanda sa iti cumperi noi, marca ifhs. ia legatura cu retro, sferele costa cam 200 de lei pe bucata... nu mi se pare mult, avand in vedere ca daca le pui noi, te vor tine garantat pana arunci masina sau ceva de genul, daca ai grija de ele. nu recomanda deloc cumparatul sferelor de la dezmembrari.
-
- pasionat
- Mesaje: 356
- Membru din: Dum 16-Mar-2008 15:55
- Localitate: Bacau Str. mioritei Nr. 1
bx
Sunt din Bacau si am atelier auto specializat pentru citroen din 1992 Citroenistii din Iasi ma cunosc Te pot ajuta cu reparatiile la tot ce tina de hidraulica si articulatii Contacteazama la nr telefon 0234 519764 0744864606 0742239499
-
- pasionat
- Mesaje: 356
- Membru din: Dum 16-Mar-2008 15:55
- Localitate: Bacau Str. mioritei Nr. 1
bx
tin sa precizez ca lucrez cu programare si masina pleaca in aceiasi zi
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh