exact aceeasi problema pe care am avut-o si eu...
Eu am schimbat ambii cilindrii...am pus un cilindru cu unul care sigur e bun(doar l-am desfacut si curatat), iar altul l-am facut din vreo 4-5 cilindrii punand piesele care mi s-au parut mai bune

Acum sunt ok si nu am probleme, dar o sa imi iau macar un kit de reparatie cu timpul.
Din nefericire daca au apucat sa sara furtunele de retur nu mai poti sa mergi asa cu ea si trebuie sa faci ceva
Daca ai noroc, cred ca se poate rezolva doar cu un set de reparatie. Dar la mine de ex un cilindru a fost aproape irecuperabil fiind afectata tija(avea pori pe ea).
Din ce am vazut, prima piesa din un cilindru care pica e o bucsa mare de cauciuc care arata precum o palarie.(se sectioneaza uneori..altele le-am vazut rupte de tot...)
A...si inca o chestie..trebuie sa ai ambii cilindrii buni. Degeaba ai doar unul bun, pt ca tot iti va arunca retururile
Si poti sa ii pui ce furtune+coliere vrei tu, ca tot iti vor sari retururile daca au apucat sa sara

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.