SERVICE IN BRASOV????? Mi-a inghetat motorina
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
abarth_mcm scrie:ai passat totusi..si e cu vreo 20 de ani mai noua ca ale noastre...deci,,,
oricum, de la petrom e f buna.
nu vreau sa-l jignesc pe alexd sau pe altii sub nici o forma.
deci, azi am mers cu passatu(din 2004 cred) lu soacra-mea pina la tara(7 km).parca stai pe buda pe scaunu ala din fata.e tare si incomod iar geamu iti vine cam la nivelul umerilor.groaznic.plus ca a dat caldura abia cind am ajuns.no comment.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
treaba cu caldura data tarziu este foarte adevarata, dar cu scaunul mai putin, acum depinde de dotarile masinii, ca sunt 3 feluri de scaune pe modelul asta nazist: standard - tabureti de bucatarie, sport - interpretare nereusita recaro si confort - parca facute de niste prizonieri gali detinuti de teutoni, foarte comode. Geamurile peste nivelul umerilor este iarasi o interpretare de gust, intentia si traditia este de a fabrica mici u-boat-uri, submarine rutiere. Unora le place, altora nu.
A, si nu ma simt absolut deloc jignit de nici un misto referitor la masina, ce, e model facut de mine? In plus ca nu am fost chitit pe masina vag, dar daca au cea mai buna retea de vanzari ce sa le fac? Am vrut volvo, dar parea atat de greu sa scoata o masina din vama incat am decis sa-i iert de supliciul la care era sa-i supun. Tristii de la citroen, voiau un mic avans de la client (inainte cu o zi de achitarea integrala de la leasing) pentru, atentie: rezervarea unei masini din stoc si emiterea facturii proforme...hahaha. Am cochetat cu honda, am si gasit prin vestul tarii un dealer foarte ok (dpdv al respectului fata de client), dar care nu putea sa imi ofere decat un civic portocaliu...si eu nu voiam decat un accord. Asa ca oricum o dai, sau oricum am dat-o eu, a trebuit sa ma multumesc cu produsele neconfortabile fabricate de nazistii de la vag.
A, si nu ma simt absolut deloc jignit de nici un misto referitor la masina, ce, e model facut de mine? In plus ca nu am fost chitit pe masina vag, dar daca au cea mai buna retea de vanzari ce sa le fac? Am vrut volvo, dar parea atat de greu sa scoata o masina din vama incat am decis sa-i iert de supliciul la care era sa-i supun. Tristii de la citroen, voiau un mic avans de la client (inainte cu o zi de achitarea integrala de la leasing) pentru, atentie: rezervarea unei masini din stoc si emiterea facturii proforme...hahaha. Am cochetat cu honda, am si gasit prin vestul tarii un dealer foarte ok (dpdv al respectului fata de client), dar care nu putea sa imi ofere decat un civic portocaliu...si eu nu voiam decat un accord. Asa ca oricum o dai, sau oricum am dat-o eu, a trebuit sa ma multumesc cu produsele neconfortabile fabricate de nazistii de la vag.
Ultima oară modificat Sâm 03-Ian-2009 10:14 de către alexd, modificat 1 dată în total.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
adevarul e ca bx-ul are niste scaune f comfortabile ...la capitolul asta e f reusit...
e...masinile noi mai au si sisteme de incalzire a motorinei in rezervor(unele au)...pornesc mai usor....e alta treaba..nu exista termen de comparatie fata de un bx sau cx Oricat le-am lauda noi pe ale noastre, passat ul e avion fata de citronelele vechi. ..sa fim realisti un pic..nu se poate compara...Sincer, nici mie nu imi place passat-ul pt ca toti romanii cu bani si-au luat (nicio o ofensa la cineva de pe forum).Aceeasi treaba e si la Golf...o masina mult prea supraevaluata.
Nu au aspect ca un citroen sau alte marci, dar tin 300.000km fara sa ii faci mai nimic..stiu cazuri concrete..
Sincer, si eu daca as avea bani mi-as lua...asa ca...
si da..daca ai apa, tot ingheata evident...asa ca cel cu a6 nu trebuia sa mai faca urat ca el are masina buna si tot a inghetat.
e...masinile noi mai au si sisteme de incalzire a motorinei in rezervor(unele au)...pornesc mai usor....e alta treaba..nu exista termen de comparatie fata de un bx sau cx Oricat le-am lauda noi pe ale noastre, passat ul e avion fata de citronelele vechi. ..sa fim realisti un pic..nu se poate compara...Sincer, nici mie nu imi place passat-ul pt ca toti romanii cu bani si-au luat (nicio o ofensa la cineva de pe forum).Aceeasi treaba e si la Golf...o masina mult prea supraevaluata.
Nu au aspect ca un citroen sau alte marci, dar tin 300.000km fara sa ii faci mai nimic..stiu cazuri concrete..
Sincer, si eu daca as avea bani mi-as lua...asa ca...
si da..daca ai apa, tot ingheata evident...asa ca cel cu a6 nu trebuia sa mai faca urat ca el are masina buna si tot a inghetat.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
no offense taken...
dar, te contrazic, pentru ca pasatul nu este masina preferata a romanului cu bani. Romanul cu bani prefera SUV-ul, oricare ar fi el...kia, audi, toyota, orice, dar suv sa fie.
conform unui studiu personal, pasatul este preferat de cocalarii marunti, de patronii frustrati de gogoserii, de micii smenari ce viseaza la succesul mentorilor lor. Din pacate in Romania nu este perceputa ca ceea ce este ea de fapt: o masina de familie departe de categoria de lux, ce ofera un spatiu foarte mare pentru un pret mai mic decat concurenta. Dintre toate masinile pe care am vrut eu sa le cumpar, passatul a fost cea mai ieftina, dar si cea mai slab dotata, cu motorul cel mai "anemic"....dar cea mai mare
dar, te contrazic, pentru ca pasatul nu este masina preferata a romanului cu bani. Romanul cu bani prefera SUV-ul, oricare ar fi el...kia, audi, toyota, orice, dar suv sa fie.
conform unui studiu personal, pasatul este preferat de cocalarii marunti, de patronii frustrati de gogoserii, de micii smenari ce viseaza la succesul mentorilor lor. Din pacate in Romania nu este perceputa ca ceea ce este ea de fapt: o masina de familie departe de categoria de lux, ce ofera un spatiu foarte mare pentru un pret mai mic decat concurenta. Dintre toate masinile pe care am vrut eu sa le cumpar, passatul a fost cea mai ieftina, dar si cea mai slab dotata, cu motorul cel mai "anemic"....dar cea mai mare

- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
abart, soacra si-a luat si passat ca zicea ca baga prea multi bani in bx.l-a luat sa aiba noroc de el.e ,dupa nici o luna vine socru la cluj la aeroport cu ceva neamuri .bine ca au ajuns.cind sa plece din aeroport,fum in spate.ma suna vin ,ne uitam,n-are ulei.il cert prieteneste ca e neglijent ca si cu bx-ul si nu se uita la ulei.iau ulei,bag 4 litri,pleaca.ma suna dupa un km, nu mai are ulei.sa nu va mai plictisesc-s-a dus turbina,l-am tras pin la dej.turbina vreo 20 milioane dar nu originala,masina avea putin peste 100 000km,reali.asa ca sa ma lasati pe mine cu masinile nemtesti.nu-mi plac si adevarul e ca nici nu vreau sa-mi placa.
p.s. alexd,de ce dau caldura tirziu? ca mie bx-ul dupa 4 minute,mai ales daca-l pun pe recirculare imi da caldura bine.nu cred ca-s mai prosti nemtii decit francezii.la C5 exista un sistem de incalzire electric al apei .mai precis 4 bujii bagate in apa care incalzesc mai repede apa atunci cind e foarte frig afara pt. a avea caldura rapid pe drumurile scurte.eu cred ca nemtii le vind oricum si de aceea nu mai iau seama la detaliile astea.
p.s. alexd,de ce dau caldura tirziu? ca mie bx-ul dupa 4 minute,mai ales daca-l pun pe recirculare imi da caldura bine.nu cred ca-s mai prosti nemtii decit francezii.la C5 exista un sistem de incalzire electric al apei .mai precis 4 bujii bagate in apa care incalzesc mai repede apa atunci cind e foarte frig afara pt. a avea caldura rapid pe drumurile scurte.eu cred ca nemtii le vind oricum si de aceea nu mai iau seama la detaliile astea.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
symbolul imprumuta tehnologie si subansamble de la modelele mai vechi de la renault (la momentul respectiv destul de performante si deloc ieftine), cum ar fi megane1 sau clio3, este tot ce-i posibil sa ai un sistem ajutator, sau cel putin sa fie caloriferul pus pe un circuit rapid. Climatronicul de pe symbol seamana izbitor daca nu este identic cu climatronicul de pe laguna 1.
Diferenta pe care o sesizes eu intre benzina si diezel de la vag este ca la A3 (benz - climatronic) caldura vine dupa primul minut, si se simte cald la gurile de ventilatie, iar passat (diesel - climatronic indirect ) caldura la gurile de ventilatie se simte dupa primele 5 minute (atunci cand modul indirect este dezactivat)
dar, repet, sunt modele si masini vag diesel care fac cald mai greu in habitaclu.
Diferenta pe care o sesizes eu intre benzina si diezel de la vag este ca la A3 (benz - climatronic) caldura vine dupa primul minut, si se simte cald la gurile de ventilatie, iar passat (diesel - climatronic indirect ) caldura la gurile de ventilatie se simte dupa primele 5 minute (atunci cand modul indirect este dezactivat)
dar, repet, sunt modele si masini vag diesel care fac cald mai greu in habitaclu.
De pasti
alexd scrie:dau caldura tarziu dieselurile slab dotate , adica cele fara climatronic . Si aici exista un sistem de incalzire electric. La mine, pe modul de climatizare indirecta, in cateva minute este cald.
De pasti vine popa si da cu aghiazma pa BX si porneste. 4 minti luminate de profesionisti au fost ingenunchiate de CJ04EML! No chance! Cat ai dat pe Passat frate?
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
dupa cum ziceam, am plecat la drum. am bagat motorina euro5 de la un petrom si dupa aproximativ 50 km s-a aprins STOP in bord si becul de atentie! am oprit , s-a stins, apoi dupa inca 20 km s-a aprins stop impreuna cu un bec rosu, semana cu un bidon cu valuri sub el. (cel de deasupra pozitiei) de regula stiu ca la alte masini ala indica apa in motorina dar aici nu sunt sigur. plus ca era rosu!
aveti idei?
P.S. : faza asta s-a repetat de vreo 3 ori in 10 km dupa prima aprindere.
aveti idei?
P.S. : faza asta s-a repetat de vreo 3 ori in 10 km dupa prima aprindere.
Citroen BX 17. TD '89
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh