Pagina 1 din 1

intrebare de compatibilitate

Scris: Joi 26-Noi-2009 15:03
de kagri2000
piesele de bx 1.4 benzinar din 1987 sunt compatibile cu cele de bx 1.9trd din 84?
iar daca sunt va rog enumerati cateva mai importante, sa stiu ce sa iau de pe ia.
iar daca stie cineva cum pot sa verific piese de hidraulica daca sunt bune fara sa ma duc cu mecanicul dupa mine.multumesc

Scris: Joi 26-Noi-2009 17:46
de Ady
elemente de caroserie mai mult...dar daca zici ca e din 84 inseamna ca e seria 1 iar cel din 87 seria 2 asa ca: motor,cutie,planetare,pompa hidraulica nu potrivesc...ce poti sa iei de pe masina sunt,faruri,roti,geamuri,stopuri..chestii de astea,nici macar interiorul nu e la fel.

Scris: Joi 26-Noi-2009 18:08
de kagri2000
nici sferele?, sau bancheta din spate?scaunele?nimic?
poate are vreun element al hidraulicii mai bun ca la a mea?
nimic nu merge?

Scris: Joi 26-Noi-2009 19:44
de Ady
poi interiorul potriveste,doar ca e diferenta intre interiorul de S1 si S2..sferele practic potrivesc dar mi se pare ca difera...nu bag mana in foc,ii las pe cei mai luminati sa vorbeasca:)

Scris: Vin 27-Noi-2009 08:21
de abarth_mcm
Pai..interiorul e diferit...doar scaunele le poti pune eventual..contactul e la fel..caloriferul..si cam atata din interior cred.
De la exterior: merge cam tot....difera aripile si semnalele, dar se pot pune si ele..
Iti dai seama ca motorul si cutia nu merg...
In rest: bratele cu tot cu puntea spate se potriveste..
Tevile se mai potrivesc..sferele difera dar se pot pune..cilindrii sunt la fel..

Scris: Vin 27-Noi-2009 09:04
de kagri2000
mersi baieti.merg sa vad ce are bun prin ea, si va zic ce am gasit.mosul o da ieftin 200 de euro cu totul dar pe mine ma intereseaza doar bancheta si scaunele daca sunt in stare mai buna ca la mine,ii iau si sferele ca sa fie acolo pt vremuri grele.pacat ca nu se potriveste nimic din partea hidraulica ca poate ar fi mai bunicele si mi-ar folosi.oricum mersi

Scris: Vin 27-Noi-2009 10:18
de abarth_mcm
Pai se mai potriveste dozatorul de frana...pompa hidraulica dar are fulia altfel....
Deci se potrivesc de la hidraulica multe piese...
Problema mare e ca e seria 1 si nu e diesel cum ai tu :cry:
200E nu pare mult..dar vezi daca ai ce sa alegi din ea, altfel eu zic ca nu se merita.Adica doar pentru niste scaune si niste sfere care iti trebuiesc...
Oricum, eu cred ca nici la 200E nu o vinde fiind benzinar, seria 1 si pentru piese.
Sincer, mai bine cauta una diesel seria 2 ca sa ai ce sa intelegi din ea..

Vad ca esti din Timis..vezi ca era un BX Break Turbo Diesel ABS de vanzare in Timis...era adus de afara neinmatriculat si vroia vreo 400E.. dupa acela aveai ce sa iei..interior negru 8) ..motor...etc..

Scris: Vin 27-Noi-2009 15:08
de kagri2000
motoru meu e bun , suna bine porneste imediat nu scartaie nu face zgomot, a fost schimbat acum 6 ani,trage foarte bine de te baga in scaun din a doua in a treia.cred ca mosul nu mai are acte pe ea de aia o da.doar nu crezi ca ii dau 200 doar pt cateva piese.ii dau cati zeci de lei pt cei bun si ce ma intereseaza .nu o iau cu totul. si mai am o intrebare:ce inseamna TRD la motorul meu? iar daca mi-se coboara spatele dupa vro 5-10 minute dupa ce o opresc care e cauza?
nu am azot in sfere?

Scris: Vin 27-Noi-2009 15:12
de mihaistan
este nivelul de echipare al masinii tale , Tres Rich Diesel ... se lasa pentru ca sistemul tau hidraulic are pierderi de presiune... nu este foarte grav ... daca pui ulei bun si ai grija de ea.. mai merge multa vreme ! intai sa rezolvi eventualele probleme mai grave inainte sa intri la hidraulica... eventual sa lucreze cineva experimentat /.. fara inventii a la roumanie :wink:

Scris: Vin 27-Noi-2009 15:24
de kagri2000
ideea e ca am de la care am lut-o nu a mai folosit-o de doi ani.m-am dus a pus bateria pe ea si a luat-o din prima, dar nu s-a ridicat repede si a completat uleiul cu din ala iefttin nu de care ii trebuie ei.sa fie asta o cauza?
ca nu are ulei de-al bun?
nu am probleme cu ea decat asta si ca uneori daca stau prea mult timp cu ea pornita si nu o acccelerez mi-se aprinde stop in bord si imi coboara spatele putin, daca o acccelerez nu are treaba.?
sugestii va rog

Scris: Vin 27-Noi-2009 16:05
de Ady
poi daca se aprinde becul stop...probabil nu ai destul ulei in instalatie,uita-te la nivelul de ulei hidraulic.

Scris: Vin 27-Noi-2009 16:05
de Ady
si apropo...daca nu e buna bancheta de la bx-ul ala,am eu ceva banchete de bx cu cotirera;)

Scris: Vin 27-Noi-2009 16:52
de abarth_mcm
Verifica si nivelul de ulei..eu cred insa ca becul ti se aprinde datorita lipsei de presiune in instalatie.
Pai daca ai H46 se ridica mai greu masina...mai ales daca e frig afara.
Alte probleme nu ai la masina?Gen..nu cumva iti incalzesc si rotile?
Ti-as sugera sa vezi pe unde iti pierde presiune..macar asa orientativ luandu te dupa retururile care duc in vas..

Eu in locul tau prima data as verifica pe unde imi pierde presiune..posibil pe la dozator pe care l-as inlocui(nu e normal sa se lase asa repede..dar lasatul spatelui nu e numai de la dozator din ce am vazut eu), as verifica retururile sa nu pierd pe undeva ulei pt ca nu degeaba nu mai avea ulei sufcient masina in instalatie, as da apoi vasul jos, l-as curata si apoi as pune in final lhm nou dupa ce m-am asigurat ca totul e ok...

Scris: Vin 27-Noi-2009 18:11
de dj01fad
omul a spus clar la inceput 1.4 benzol din 87 si 1.9 dizolina din 84.... cum de s-a inteles invers... nu stiu...