ceva probleme!
Scris: Lun 30-Noi-2009 17:52
de kagri2000
am gasit dupa 4 zile de stationare doua pete de ulei sub masina langa roata din stanga spate.ce poate fi?
e ceva grav?
Scris: Lun 30-Noi-2009 18:01
de mariusbv
poti avea pierderi pe la o conducta.te poti uita putin sub ea daca ai un canal si vei observa pe unde pierde. ai umblat la sfere sau la corectorul de inaltime in ultma vreme?
Scris: Lun 30-Noi-2009 18:05
de abarth_mcm
sau pe la burduful recuperator..in ce stare e acesta?si furtunelele mai sunt infipte in el?
Scris: Mar 01-Dec-2009 19:43
de kagri2000
sincer de o saptamana abia am luat-o.e prima mea masina si nu prea cunosc dar zilele astea trebuie sa imi fac timp sa ma uit fiindca tre sa ii schimb ambreiajul si merg cu ea la mecanic.astept sa iau ambreiajul si totodata daca ma duc sa ii zic si ce probleme ar mai avea.cel de la care am luat-o zice ca a incarcat sferele dar nu stiu ce sa cred.nu am manometru asa ca nu le pot verifica si nici nu ma pricep.daca pierde lichid inseamna ca pierde si presiune?
din cauza asta se ridica mai greu?
Scris: Sâm 05-Dec-2009 19:31
de Andrei Anghel
da. daca pierde lichid, pierde presiune. de asemenea, e foarte posibil sa n-ai LHM in ea, ci lichid hidraulic romanesc, H46. care se comporta prost mai ales acum cand e frig (e mai vascos, se incalzeste mai greu => face presiune mai greu).
eu zic ca pierderea din spate nu e grava. si a mea pierdea, era un retur sau ceva desprins pe-acolo, s-a rezolvat imediat. cu proxima ocazie, iti recomand sa-ti faci timp intr-o dup'amiaza, sa dai jos vasu' de lichid hidraulic, sa arunci lichidu' pe care-l are, sa-l speli, sa cureti sitele, sa-i pui LHM ca lumea, sa amorsezi pompa, si aproape sigur se va ridica foarte frumos. a mea era am terminata la hidraulica, era plina de romanisme, si dupa ce-am facut operatiile descrise anterior, incepea sa se ridice, la temperaturi de sub 5 grade, in maxim 15 secunde. si nici nu se mai ridica in trepte, ci constant, frumos.