Pagina 1 din 1

ajutor!!!!!

Scris: Mar 08-Dec-2009 18:58
de kagri2000
azi mi-au schimbat doi mecanici ambreiajul dar cand am fost sa o iau nu se mai ridica deloc.este posibil sa fi luat aer pompa sa altceva fiindca ei demontara si cate ceva din hidraulica nu stiu sigur ce.posibil aer pe instalatie?trebuie amorsata pompa?
va rog ceva idei!!

Scris: Mar 08-Dec-2009 19:50
de retro
Se poate sa fie nevoie sa amorsezi pompa. Uite, daca folosesti functia de "Cautare" de pe forum, pentru "amorsare pompa" se deschid mai multe subiecte unde ai putea gasi un raspuns. Si, in general, cam pentru orice nelamurire ai avea, incearca sa cauti mai intai. Sunt mari sanse ca problema pe care o ridici sa se mai fi discutat pe forumul nostru.

Scris: Mie 09-Dec-2009 23:45
de khan
bila de la disjunctor din spatele surubului de 12 e la la locul ei? pozitia conductelor a fost respectata?

Scris: Joi 10-Dec-2009 09:25
de abarth_mcm
Amorseaza pompa..altfel slabe sanse sa se ridice...depinde acuma..cu pompa care o am acuma pe masina, s-a ridicat fara sa o amorsez .
Dar de ex la o pompa m-am chinuit mult rau sa o fac sa se amorseze..am tinut furtunul ridicat cat mai sus la 90de grade cu o palnie infipta in el.Cand am vazut ca incepe sa imi traga uleiul si incepe sa tacane si sa se ridice am oprit motorul..bagat furtunul inapoi in vas si asta a fost.
Depinde de pompa cat usor se amorseaza. La altele a fost nevoie doar sa pun un pic de ulei in ea si atata.

Totusi..verifica in primul rand ce a zis colegul khan.
Bafta

Scris: Dum 13-Dec-2009 00:36
de kagri2000
mersi fratilor! i-am zis mecanicului sa o amorseze iar dupa aceea se ridica in 15 sec maxim.acum sa o vad si cand e frig fiindca abia maine ma duc sa ii iau ulei lhm.azi am facut cateva ture cu ea prin oras si sunt multumit si datorita sugestiilor voastre.motorul toarce rotund mai trebe ceva ajustari fiindca mi se pare ca spatele coboara prea repede dupa ce o opresc.poate imi dati o idee.un prieten are scaune de golf 3, se nimeresc la mine?mersi pt tot

Scris: Dum 13-Dec-2009 08:38
de mariusbv
salut,
spatele coboara repede din cauza dozatorului de frana care este uzat(probabil scoate un fassss cand calci frana)si nu prea ai ce ajustari sa-i faci, doar sa-l inlocuiesti (dar daca nu iti infraneaza rotile poti sa-l mai lasi....la majoritatea coboara spatele foarte repede...). in ceea ce priveste LHM-ul, verifica prima data sa nu mai ai pierderi de lichid pentru ca e destul de scump .