Pagina 1 din 2

Rulment brat Bascula spate

Scris: Joi 10-Dec-2009 13:18
de bytzy2003
stie cineva ce serie au rulmentii de la bratul bascula spate varianta romaneasca?

Scris: Joi 10-Dec-2009 13:27
de abarth_mcm
Nu exista echivalent romanesc :!: Merge pus rulmentul romanesc 32004A, insa doar cu modificari. Eu asa am pe masina.
Bafta.

Scris: Joi 10-Dec-2009 13:32
de bytzy2003
sal. ce modificari trebe?

Scris: Joi 10-Dec-2009 13:34
de mariusbv
trebuie strunjit 1 mm sau 2

Scris: Joi 10-Dec-2009 13:36
de bytzy2003
stii unde se gasesc si cit costa?

Scris: Joi 10-Dec-2009 13:51
de cbx
gasesti la skf

Scris: Joi 10-Dec-2009 13:59
de bytzy2003
am gasit 32004 sunt la fel cu 32004A ? si vroiam sa va mai intreb daca e normal sa joace un telescop din spate, la aceeasi roata cu probleme la rulmet.

Scris: Joi 10-Dec-2009 14:07
de bytzy2003
Imagine

Scris: Joi 10-Dec-2009 16:15
de abarth_mcm
A=Auto.
E usoara operatia de modificare, dar trebuie sa ai unde...mai ales ca nu prea se mai gasesc ateliere acum.Se strunjeste axul cu 2mm doar pe portiunea unde lucreaza rulmentul, iar colivia rulmentului se strunjeste si ea cu 1mm.Iar bucsile se pot face, simeringuri gasesti.

Altfel, poate deveni mai complicata decat varianta de a cumpara rulmenti originali.Rulmentul pt citroen il poti lua de la un magazin de piese pt auto striane...logic ca SKF a fi cei mai buni in domeniu. Sau ii poti comanda la un dealer Citroen. Pretul e de aproape 80 lei pe bucata.


Daca masina e ridicata, banuiesc ca cilindrul se intepeneste si sta in presiune...nu?
Nu au legatura cilindrii cu rulmentii de la brate. Nici nu necesita demontarea lor.Se da doar tija jos.
Oricum..crezi ca doar de rulmenti ai nevoie?Daca deja roata sta destul de stramb e posibi sa fie si altceva afectat

Scris: Joi 10-Dec-2009 16:48
de bytzy2003
spuneam ca la aceeasi roata misca telescopul(la care am probleme cu rulmentii), celalat telescop e teapan, nu misca deloc. de pornit nu pot sa o pornesc ca am demontat motoru' sa schimb ambreaju. ms pentru informatii.

Scris: Joi 10-Dec-2009 19:25
de mihaistan
nu pot sa inteleg de ce nu ii iei pe cei originali :shock: sunt 50-60 de ron bucata ! si trebuie sa pui 4 bucati ! nu mai umblati cu modificari and stuff ! nu merita ! mai tarziu o sa schimbati bratele cu totu si e mai scump !

Scris: Joi 10-Dec-2009 22:12
de khan
intimplator rulmentii romanesti rezista mai mult pentru ca au rolele mai groase si partea interioara ce desparte rolele e din metal nu din plastic. daca ai unde sa ii rectifici, atunci pune din aia, nu se strica nimic

Scris: Joi 10-Dec-2009 22:18
de abarth_mcm
Exact..si eu am studiat mult problema si cred ca cei romanesti sunt mai rezistenti...daorita faptului ca au bilele mai mari si carcasa din metal si nu plastic.Si in plus, nu ai ce sa strici..la brat nu umblii..iei din ax 2mm care nu afecteaza rezistenta lui..axul e destul de gros.
Toata treaba e sa ai unde sa ii rectifici, altfel nu se merita.
Cei originali citroen sunt 77lei. Cei de la magazin de piese auto posibil sa fie mai ieftini, nu stiu.

Scris: Joi 10-Dec-2009 23:43
de mihaistan
Nu chiar... cei originali sunt facuti cu scop cu acele mai mici si mai dese... pentru ca bascula nu are cursa extrem de mare !
Cu ungere buna ... rulmentii originali tin foarte mult !
Rulmentii romanesti avand acele mai groase si mai rare ... cursa fiind mica... sapa in camasa... si usor usor cu timpu ajung sa sape in bascula !
Daca voi considerati 200 si ceva de ron ,E MULT! o data la 8 ani-10 ani ... inseamna ca e cam grava treaba ! in fine fiecare cu ideile lor... Eu sunt de parere ca nu ar trebui inurajata aceasta modificare nefiind benefica masinii ! mai ales ca suntem un loc de pasionati ! unde teoretic ar trebui sa stim ce e bine si ce e rau !
Khan ... u folosesti rulmenti romanesti?sau originali? ca idee !

Scris: Vin 11-Dec-2009 00:01
de khan
un CX pe care il am in intretinere de vreo 18 ani are aceeasi rulmenti romanesti de 12-13 ani, i-a scos anul trecut sa ii greseze si i-a pus la loc. masina are locurile din spate pline cu echipamentul complet al unui electrician care se suie pe case, stilpi, etc, cred ca are 250 de kile pe care le cara in aceeasi configuratie de aprox 7 ani. daca au tinut atit in conditiile astea, tind sa cred ca sint buni. eu am acum rulmenti originali, pe care insa urmeaza sa ii schimb cu cei romanesti din nou, astia sint a doua pereche in doi ani. bratele nu au uzuri