Pagina 1 din 1

Ceva ultrabun impotriva frecarii

Scris: Vin 14-Oct-2005 12:58
de flipkp
Nu stiu daca pot da nume de produse. Eu l-am testat si-l folosesc cu foaret mare incredere. Un produs cu caracteristici excepţionale care modifică, ĂŽnnobilează şi durifica suprafeţele metalice şi nemetalice ĂŽn contact, expuse frecării. În principal, se reduc frecările cu 60% la suprafeţele metalice aflate ĂŽn contact.
Avantaje:
¡Creşte puterea motorului cu 7-10 CP;
¡Scade consumul de combustibil cu 10-20%;
¡Triplează durata de viaţă a motoarelor (tripleaza intervalul intre RK-uri);
¡Dublează durata de viaţă a uleiului din carter;
¡Curăţa de impurităţi (apă, rugină, gome, orice depuneri) carburatoare, pompe de injecţie, injectoare, rezervoare de combustibil;
¡Se amestecă cu ori ce fel de lubrifiant (mineral, semisintetic, sintetic);
¡Micşorează emisiile de noxe (CO) cu 30%;
¡Elimină coroziunea (rugina), dizolvă şi ĂŽmpiedică formarea calaminei ĂŽn chiulasă şi pe bujii;
¡Elimina problemele la pornirea motoarelor la rece;
¡Triplează durata de viaţă a planetarelor şi rulmenţilor;
Produsele METABOND sunt fabricate ĂŽn USA, Canada, Germania, Elveţia şi sunt verificate permanent de TÜV Rheinland (Institutul German de Verificare a Produselor Tehnice).

Scris: Vin 14-Oct-2005 13:44
de tartorul
Intamplarea face ca ai dat nume :D . Dupa cum se vede, e un produs din familia fantastica DuraLube & Co. Parerile sunt impartite. Eu nu as pune in motor asa ceva. Daca erau asa minunate aceste produse probabil ca masinile veneau din fabrica cu baia plina.

Scris: Vin 14-Oct-2005 13:55
de Arial
Nu creste puterea motorului, reduce doar frecarea subansamblelor in miscare.....

Scris: Vin 14-Oct-2005 17:56
de nicum
Pai daca intr-adevar reduce frecarea, inseamna ca ar trebui sa creasca si puterea motorului... Numai ca nu cred ca in produse de genul asta...

Scris: Sâm 15-Oct-2005 00:56
de bossplaya
nicum scrie:Pai daca intr-adevar reduce frecarea, inseamna ca ar trebui sa creasca si puterea motorului... Numai ca nu cred ca in produse de genul asta...


idem :wink:

Scris: Sâm 15-Oct-2005 18:57
de MARIAN
E ca "biterul suedez" :D :D trateaza orice :D

Scris: Sâm 15-Oct-2005 20:07
de flipkp
Il folosesc cu foarte multa incredere de 2 ani si am avut toate avantajele descrise de producatori. Se vede neincrederea romanilor in produsele de acest gen. Pentru a va da detalii despre toate produsele propuse, va pot trimite e-mail-uri foarte cuprizatoare, cu foarte multe detalii. Va pot asigura si o prezentare pe viu a produselor, care nu se vand in comertzul de "stat".

Scris: Dum 23-Oct-2005 14:45
de fisherman
Eu am pus Xado ( si numai a-3-a parte din cat zic ei! ) si dupa 10-15km masina si-a dat drumu' de ziceai ca a iesit brusc din rodaj-avea 135.000-.Cand am tras pe dreapta am observat ca relantiul era mai mare cu vreo 200 ture.De atunci imi porneste la prima cheie si fara soc,e mai fasneata si chiar are cuplu mai bun.Pentru ca se apropie iarna o sa mai pun un tub asa preventiv.A, si a scazut consumul cu 0,3-0,5l.Stilul meu nu s-a schimbat, ba chiar am devenit mai "viteaz' la unele depasiri-are numai 45cp- desi au mai murit din ei!Acuma 600.000lei nu sunt un capat de tara.
Nu fac reclama ci doar relatez un fapt.Cine vrea exista google! :wink:
Sosele curate!

Scris: Dum 23-Oct-2005 16:53
de sorin.
Eu am pus la oltcit ulei scump si ulei ieftin, fara a abserva nici o diferenta.
Eu cred ca diferentele intre uleiuri si aditivi se pot observa numai in timp,deci este destul de greu sa faci o comparatie.

Scris: Lun 14-Noi-2005 19:03
de flipkp
Nici o schimbare a marcii uleiului nu va schimba performanţele maşinii, viteza maxima, putere sau consum de combustibil, ci acei "aditivi", reţine că am scris aditivi ĂŽntre ghilimele, care acţionează asupra componentelor motorului, cutiei de viteze, planetare, rulmenţi, etc. Dacă vrei amanunte, iţi pot transmite pe email, foarte multe detalii.