Mi-am schimbat antigelul ( 14 cu cutia normala)ca era vechi ,am aerisit-o fara nici o problema, adoua zi cand am pornit-o m-am trezit cu cativa picuri de apa in masina in dreapta soferului si a inceput sa bolborosesca apa prin caloriferul din masina plus ca m-am trezit cu o balta de apa sub masina care a curs de undeva din spatele motorului nu stiu de unde pt.ca s-a oprit brusc.
Va rog dati-mi o sugestie , un sfat ,orice.
Multumesc.
apa in masina
Moderator: Echipa Tehnica
robinetul de la caloriferul din masina trebuie schimbat pentru ca a inceput sa curga probabil
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
instalatia de caldura are un orificiu de scurgere si probabil ca ce a curs din calorifer a ajuns si acolo si a lasat balta sub masina
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Am pus antigel pana la jumatatea vasului.
Curge doar cand motorul e rece de undeva de sub carburator din spatele motorului iar dupa ce se incalzeste putin se opreste brusc din curs si se prelinge pe suportul din spate al motorului (ala de jus de langa bara de torsiune). Nu am umblat la nici o conducta si nici nu sant crapate.
KHAN te referi la orificiul de la vasul de expansiune? Nu ajunge apa asa sus nici cand e cald.
Curge doar cand motorul e rece de undeva de sub carburator din spatele motorului iar dupa ce se incalzeste putin se opreste brusc din curs si se prelinge pe suportul din spate al motorului (ala de jus de langa bara de torsiune). Nu am umblat la nici o conducta si nici nu sant crapate.
KHAN te referi la orificiul de la vasul de expansiune? Nu ajunge apa asa sus nici cand e cald.
Exact asa am patit si eu acum vreo saptamana. Dimineata am pornit masina, dar nu se incalzea deloc.
Mi-am dat seama, ca a inghetat apa, defapt a facut un "dop" pe undeva. Pana la urma, l-am topit, si am schimbat toata apa, bagand antigel. De atunci, mereu sub masina este o balta, plus si in cabina se aduna destul de urat apa. Dupa ce se incalzeste si masina, se abureste geamul ca la dacii - no offense -. Nu mai stiu ce sa-i fac, mecanicul mi-a spus, ce este de vina radiatorul de incalzire, care nu se mai poate repara, trebuie schimbat...........
Daca aveti vreo idee............astept si eu cu nerabdare
Pe de alta parte, si parere mea este, ca la tine trebuie sa curga si in timpul mersului, din simplul considerent logic, ca odata incalzita masina, creste si presiunea in sistem. Mai mult, poate in unele cazuri, la rece nu picura deloc, insa odata ce se incalzeste, incepe sa curga. oricum, asta e parerea mea
astept sugestii
Mi-am dat seama, ca a inghetat apa, defapt a facut un "dop" pe undeva. Pana la urma, l-am topit, si am schimbat toata apa, bagand antigel. De atunci, mereu sub masina este o balta, plus si in cabina se aduna destul de urat apa. Dupa ce se incalzeste si masina, se abureste geamul ca la dacii - no offense -. Nu mai stiu ce sa-i fac, mecanicul mi-a spus, ce este de vina radiatorul de incalzire, care nu se mai poate repara, trebuie schimbat...........
Daca aveti vreo idee............astept si eu cu nerabdare
Pe de alta parte, si parere mea este, ca la tine trebuie sa curga si in timpul mersului, din simplul considerent logic, ca odata incalzita masina, creste si presiunea in sistem. Mai mult, poate in unele cazuri, la rece nu picura deloc, insa odata ce se incalzeste, incepe sa curga. oricum, asta e parerea mea
astept sugestii
caloriferul sau robinetul. intra-devar nu se pot repara nici unul nici altul. ca sa diminuezi macar un pic pierderile de antigel poti lasa capacul de la radiator strins doar la jumate, astfel nu se va mai face presiune in sistem si scurgerile vor fi mai mici
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
din pacate, asa cum am spus, nu prea ai ce sa le faci, nici la radiator nici la robinet. daca curge, nu ai cu ce umple gaurile. iar solutia aia merge doar daca ai o fisuta mica in peretii vreunui raditor, nu deficiente de etansare la piesele care vin in contact (cam asta se petrece acolo, daca desfaci ai sa vezi. oricum, chiar daca etanseaza o gaurica, in rest face numai rau solutia aia ca se depune si unde nu ai nevoie si in timp colmateaza
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
pt fisuri mici e bun acel praf, cel putin la mine a avut efect. Nu am citit tot ce e scris dar vezi daca nu scade nivelul apei din radiator.... Mai exista si variantele b, c, d,.... Eu imi suspectam o gaura din peretele despartitor motor-sofer, roata, gaura din podea prin care se prinde nu mai stiu (e tarzie ora pt mine...) cea aflata sub volan si similar dreapta fatza
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu