Pagina 1 din 2

apa in masina

Scris: Dum 30-Oct-2005 18:44
de @lucian
Mi-am schimbat antigelul ( 14 cu cutia normala)ca era vechi ,am aerisit-o fara nici o problema, adoua zi cand am pornit-o m-am trezit cu cativa picuri de apa in masina in dreapta soferului si a inceput sa bolborosesca apa prin caloriferul din masina plus ca m-am trezit cu o balta de apa sub masina care a curs de undeva din spatele motorului nu stiu de unde pt.ca s-a oprit brusc.
Va rog dati-mi o sugestie , un sfat ,orice.
Multumesc.

Scris: Dum 30-Oct-2005 19:41
de khan
robinetul de la caloriferul din masina trebuie schimbat pentru ca a inceput sa curga probabil

Scris: Dum 30-Oct-2005 19:53
de @lucian
Si atunci de unde am avut balta sub masina?
Pe unde vine robinetul asta?

Scris: Dum 30-Oct-2005 22:23
de sorin.
Cat antigel ai pus in vasul de expansiune? Daca l-ai umplut, cand sa dilatat antigelul poate ca a curs.

Scris: Lun 31-Oct-2005 08:37
de khan
instalatia de caldura are un orificiu de scurgere si probabil ca ce a curs din calorifer a ajuns si acolo si a lasat balta sub masina

Scris: Lun 31-Oct-2005 12:40
de @lucian
Am pus antigel pana la jumatatea vasului.
Curge doar cand motorul e rece de undeva de sub carburator din spatele motorului iar dupa ce se incalzeste putin se opreste brusc din curs si se prelinge pe suportul din spate al motorului (ala de jus de langa bara de torsiune). Nu am umblat la nici o conducta si nici nu sant crapate.

KHAN te referi la orificiul de la vasul de expansiune? Nu ajunge apa asa sus nici cand e cald.

Scris: Lun 31-Oct-2005 13:08
de MARIAN
Probabil ca mai curge si in mers dar se evapora .

Scris: Lun 31-Oct-2005 15:46
de @lucian
Cu siguranta mai curge si in mers dar nu se vede de unde :evil:

Scris: Mar 20-Dec-2005 10:55
de magyari
Exact asa am patit si eu acum vreo saptamana. Dimineata am pornit masina, dar nu se incalzea deloc.
Mi-am dat seama, ca a inghetat apa, defapt a facut un "dop" pe undeva. Pana la urma, l-am topit, si am schimbat toata apa, bagand antigel. De atunci, mereu sub masina este o balta, plus si in cabina se aduna destul de urat apa. Dupa ce se incalzeste si masina, se abureste geamul ca la dacii - no offense -. Nu mai stiu ce sa-i fac, mecanicul mi-a spus, ce este de vina radiatorul de incalzire, care nu se mai poate repara, trebuie schimbat...........

Daca aveti vreo idee............astept si eu cu nerabdare

Pe de alta parte, si parere mea este, ca la tine trebuie sa curga si in timpul mersului, din simplul considerent logic, ca odata incalzita masina, creste si presiunea in sistem. Mai mult, poate in unele cazuri, la rece nu picura deloc, insa odata ce se incalzeste, incepe sa curga. oricum, asta e parerea mea

astept sugestii

Scris: Mar 20-Dec-2005 12:39
de nicum
Se pare ca ai caloriferul fisurat...

Scris: Mar 20-Dec-2005 12:48
de khan
caloriferul sau robinetul. intra-devar nu se pot repara nici unul nici altul. ca sa diminuezi macar un pic pierderile de antigel poti lasa capacul de la radiator strins doar la jumate, astfel nu se va mai face presiune in sistem si scurgerile vor fi mai mici

Scris: Mie 21-Dec-2005 08:34
de magyari
am ceva sanse cu solutiile astea pentru radiator ? sau imi arunc degeaba banii ?!

Daca problema este la robinet, daca desfac bordul, si il lipesc, nu se va opri curgerea, macar pana trec sarbatorile, si dupa aia schimb totul. Are rost sa il blochez si sa-l lipesc ?

Scris: Joi 22-Dec-2005 13:55
de khan
din pacate, asa cum am spus, nu prea ai ce sa le faci, nici la radiator nici la robinet. daca curge, nu ai cu ce umple gaurile. iar solutia aia merge doar daca ai o fisuta mica in peretii vreunui raditor, nu deficiente de etansare la piesele care vin in contact (cam asta se petrece acolo, daca desfaci ai sa vezi. oricum, chiar daca etanseaza o gaurica, in rest face numai rau solutia aia ca se depune si unde nu ai nevoie si in timp colmateaza

Scris: Joi 22-Dec-2005 20:11
de @lucian
Eu am rezolvat problema cu praf pt. scurgeri pe care l-am bagat direct in conducta care intra in radiatorul din masina.

Scris: Vin 23-Dec-2005 23:05
de Catalin29
pt fisuri mici e bun acel praf, cel putin la mine a avut efect. Nu am citit tot ce e scris dar vezi daca nu scade nivelul apei din radiator.... Mai exista si variantele b, c, d,.... Eu imi suspectam o gaura din peretele despartitor motor-sofer, roata, gaura din podea prin care se prinde nu mai stiu (e tarzie ora pt mine...) cea aflata sub volan si similar dreapta fatza