probleme
Scris: Mar 22-Iun-2010 21:40
salutare, am deschis topicul aici pt ca am mai multe de enumerat.
avem un nou venit in club(n-a apucat inca sa-si faca cont) si anume un BX 1.4 RE din 89!
sa incepem cu inceputu, am schimbat cele 4 conducte care pleaca spre spate, cele de suspensie, frana si returu ala...
masina isi ridica botul destul de mult (aproape de ultima treapta) si spatele ramane relativ jos! asta in pozitia de drum! spatele e barca! la plecari de pe loc, la franari, la schimbari de treapta si mai ales in marsarriere!
cand o las jos de tot, se pune cu botu pe labe dar spatele ramane sus...ma apas pe el si topaie!
enervant...
2 la mana scoate fum albastru ca la balamuc. maine i se va schimba uleiul si sa speram ca scapa, daca nu probabil segmenti si alte alea
la relanti se aprin becurile de stop,atentie, nivel apa si presiune ulei... cateodata raman aprinse cateodata palpaie enervant, odata cu tacanitul din pompa sau conjunctor ...cred (i-am schimbat si sfera centrala)
se ridica foarte repede dar tacane foarte tare, eu la a mea neavand aceeasi experienta ...ever
in primul rand vreau sfaturi legate de tinuta de drum cum aduc spatele mai sus si cum las fata mai jos
cum scap de tacanit (care de altfel e la vreo 30 sec) si... mai era ceva
fff am uitat!
ce am mai observat azi e ca curge din corectorul spate...si nu de la conducte!
respectele mele
avem un nou venit in club(n-a apucat inca sa-si faca cont) si anume un BX 1.4 RE din 89!
sa incepem cu inceputu, am schimbat cele 4 conducte care pleaca spre spate, cele de suspensie, frana si returu ala...
masina isi ridica botul destul de mult (aproape de ultima treapta) si spatele ramane relativ jos! asta in pozitia de drum! spatele e barca! la plecari de pe loc, la franari, la schimbari de treapta si mai ales in marsarriere!
cand o las jos de tot, se pune cu botu pe labe dar spatele ramane sus...ma apas pe el si topaie!

2 la mana scoate fum albastru ca la balamuc. maine i se va schimba uleiul si sa speram ca scapa, daca nu probabil segmenti si alte alea

la relanti se aprin becurile de stop,atentie, nivel apa si presiune ulei... cateodata raman aprinse cateodata palpaie enervant, odata cu tacanitul din pompa sau conjunctor ...cred (i-am schimbat si sfera centrala)
se ridica foarte repede dar tacane foarte tare, eu la a mea neavand aceeasi experienta ...ever
in primul rand vreau sfaturi legate de tinuta de drum cum aduc spatele mai sus si cum las fata mai jos


ce am mai observat azi e ca curge din corectorul spate...si nu de la conducte!
respectele mele