Pagina 1 din 1

probleme

Scris: Mar 22-Iun-2010 21:40
de ViperDodo
salutare, am deschis topicul aici pt ca am mai multe de enumerat.

avem un nou venit in club(n-a apucat inca sa-si faca cont) si anume un BX 1.4 RE din 89!

sa incepem cu inceputu, am schimbat cele 4 conducte care pleaca spre spate, cele de suspensie, frana si returu ala...
masina isi ridica botul destul de mult (aproape de ultima treapta) si spatele ramane relativ jos! asta in pozitia de drum! spatele e barca! la plecari de pe loc, la franari, la schimbari de treapta si mai ales in marsarriere!

cand o las jos de tot, se pune cu botu pe labe dar spatele ramane sus...ma apas pe el si topaie! :evil: enervant...

2 la mana scoate fum albastru ca la balamuc. maine i se va schimba uleiul si sa speram ca scapa, daca nu probabil segmenti si alte alea :mad:

la relanti se aprin becurile de stop,atentie, nivel apa si presiune ulei... cateodata raman aprinse cateodata palpaie enervant, odata cu tacanitul din pompa sau conjunctor ...cred (i-am schimbat si sfera centrala)

se ridica foarte repede dar tacane foarte tare, eu la a mea neavand aceeasi experienta ...ever


in primul rand vreau sfaturi legate de tinuta de drum cum aduc spatele mai sus si cum las fata mai jos :roll: cum scap de tacanit (care de altfel e la vreo 30 sec) si... mai era ceva :!: fff am uitat!

ce am mai observat azi e ca curge din corectorul spate...si nu de la conducte!

respectele mele

Scris: Joi 24-Iun-2010 09:35
de nicum
1. Pirghiile de comanda ale corectorului spate nu sint asezate corect, mai ales daca zici ca nu se lasa de spate cind dai comanda sa o pui pe burta.

2. Nu cred ca scapi doar cu un schimb de ulei, dar macar pune un ulei gros, acum vara merge 20w50.
Despre becurile alea de avertizare poate fi un cablu care isi ia masa de pe motor (am patit-o si eu) sau pur si simplu segmentii sint terminati si motorul nu mai tine presiunea. Mai poate fi si o pompa de ulei dusa.

3. Nu cred ca scapi doar cu inlocuirea primei membrane de la corector, dar poate ai noroc.

Ia uita-te aici: http://www.tramontana.co.hu/citroen/sus ... ension.php in josul paginii unde e poza cu vasul de LHM. Scapte retururile pe rind si vezi pe unde vine LHM mult. Un tacanit la 30s nu e chiar tragic. Nasol e daca face incontinuu.

Scris: Dum 04-Iul-2010 12:05
de ViperDodo
Cu fumul s-a inlocuit problema dupa ce i-am schimbat uleiul! am bagat un Total 15w40! nu mai scote pic de fum dar cred ca a avut si benzina ceva de spus...filtrul cel putin era rosu si cred ca e normal dupa 1 an de nepornire (am schimbat si filtru de benzina)

de treaba cu inaltimea spate nu am scapat inca...e posibil ca atunci cand am schimbat conductele sa fi dereglat parghiile de comanda?
cert e ca dupa cateva ore se lasa spatele (nu de tot) iar cand pornesc motorul se ridica in sub 5 secunde :roll: si foarte brusc

dar fata ramane sus mult timp, si prea sus pentru nivelul de drum!

Scris: Dum 04-Iul-2010 22:45
de ViperDodo
da, parghiile erau de vina! nu prea am avut timp sa stau de capul lor dar cu prima ocazie le dau de cap! am reusit sa o pun pe burta definitiv dar acum daca o las pe normal ii cade spatele de tot! se rezolva prin ridicare la intermediara apoi jos la normal! ne mai jucam

Scris: Dum 04-Iul-2010 22:54
de dj01fad
vezi ca tijele care sunt prinse de barile stabilizatoare, in capatul celalalt au niste bucse de bronz. daca alea au joc destul de mare, nu mai tine inaltimea corect...

Scris: Lun 05-Iul-2010 08:19
de ViperDodo
:lol: buna, buna asta! si bucsile de bronz se gasesc pe undeva? imi imaginez ca este o intrebare total tampita :roll:

Scris: Lun 05-Iul-2010 21:42
de dj01fad
le faci la strung din bronz. ti-as spune cotele, dar nu le stiu. intreaba-l pe nicum ca parca el isi facuse un set.

Scris: Mar 06-Iul-2010 09:34
de ViperDodo
cred ca o duc la un service "autorizat" si "competent" pe treaba asta! deja m-am saturat sa-mi bag nasul....bine macar ca a mea nu are problemele astea ca i-as fi dat foc!

acum a scos-o la un drum de vreo 300 km si ii consuma peste 10!!! trebuie sa ma apuc de reglaje in carburator si daca nu reusesc ii trantim un carburator de dacie :lol: :lol: sper sa nu fie cazul!

Scris: Mar 06-Iul-2010 10:35
de abarth_mcm
Consuma peste 10 la drum intins? Cam multicel. Dar macar merge masina ok si se infige?
Incearca sa ii faci carburatorul ei, macar da-l jos si curata-l. Oricum, cand il dai jos se vede daca e uzat pe la clapete..etc...daca cineva si-a bagat nasul si a facut vreo modificare..etc.
Oricum si carburatoarele astea cand se uzeaza, se uzeaza si gata. Tot asa, Fiat-ul meu 1800 (6 clindrii, 97CP,) consuma f mult (17%-18%) desi in rest mergea normal cu toate ca nu prea se infigea. I-am pus carburator nou de Fiat si imediat consumul a revenit la unul normal(intre 9%-10%) si masina se si infige. Cu cel vechi nu mai aveam ce face orice i-as fi facut.
Ai grija cu cel Dacie daca ii pui. E un carburator foarte bun prin constructie,e simplu, insa achizioneaza unul nou sau aproape nou. Plus ca trebui bibilit ca sa iti mearga cum trebuie ca altfel iti consuma si ala mult si iti si consuma.

Scris: Mar 06-Iul-2010 10:39
de ViperDodo
se infige bine din cate am inteles... desi si eu zic la fel!

cu ala de dacie e o optiune in caz de necesitate maxima! am sa-l dau jos si sa vedem!
am umblat eu la asta la jiglerul de aer...e posibil de acolo! sa vedem