Pagina 1 din 1
alt nou venit
Scris: Dum 02-Mai-2004 14:48
de paga

Salut! Sunt din Galati si am un Bx 19D de un an.Prin zona noastra (GL+BR) am vazut destul de multe Bx-uri.Cu unii proprietari am stat mai mult de vorba si chiar am devenit amici.Ne mai ajutam cu sfaturi si uneori cu piese...Bx-ul meu functioneaza fara probleme mari .Am avut noroc cand l-am cumparat pt. ca a fost bine intretinut si nu i-au fost aduse "imbunatatiri"

M-am ingrozit la ce am vazut odata! Tipul mergea cu motorina in loc de LHM!!! si curgea pe la toate incheieturile.Apropo,pe la noi nu se mai gaseste LHM Penzoil,care era mai ieftin.Voi ce marca folositi?Daca trebuie sa completez,pot pune peste Penzoil alt fabricant?De curand am incarcat sferele si chestia asta s-a simtit.Ce preturi sunt pe la voi?Eu am dat 350.000/sfera.
Va salut!
alt nou venit
Scris: Dum 02-Mai-2004 16:53
de MARIAN

Bine ai venit!
Din cite am inteles eu Importatorul produselor Penzoil nu a mai adus in Romania LHM(nu stiu de ce) deocamdata, dar pe viitor se va mai aduce.Acum eu folosesc LHM de la Valvoline care este 260 000lei litrul.Teoretic si nici practic nu trrebuie sa se intimple nimic daca o sa completezi cu un LHM fabricat de altcineva.
Daca ai posibilitate si daca gasesti iti recomand LHM-ul de la TOTAL.
Bafta,
Scris: Lun 03-Mai-2004 17:46
de WLD
LHM-ul diferitor producatori se poate amesteca fara probleme. Trebuie avut grija sa nu combini LHM cu LHM+ (oricum nu stiu unde mai gasesti LHM fara + )
Ca si facilitate pentru membrii clubului vom incerca sa oferim LHM la cel mai scazut pret posibil.
Scris: Mar 04-Mai-2004 08:09
de alin73
Buna,
Prin Brasov se foloseste uleiul hidraulic produs de LUBRIFIN, este la vreo 35 000 / litru. Eu il folosesc de 2 ani si nu am avut probleme ... Stiti ceva de el ?
Bx
Scris: Mar 04-Mai-2004 18:35
de MARIAN
Dar asta nu inseamna ca n-o sa ai probleme si de acum inainte.Eu zic sa-l dai jos sa cureti instalatia apoi sa pui LHM poate o sa mai salvezi ceva din Citroenul ala.
alt nou venit
Scris: Mar 04-Mai-2004 18:52
de paga
Salut! Marian are dreptate.Poti sa le spui si altora din BV.
Iata,am gasit proprietatile pe care trebuie sa le aiba LHM-ul:
-inalt indice de vascozitate;
-punct de curger f.scazut;
-stabilitate f.mare;
-excelente prop.de lubrifiere;
-temp.de fierbere ridicata si insensibila la umiditate(nehigroscopic);
-protectie impotriva coroziunii.
Asa ca urmeaza sfatul pana nu e pre tarziu.
Scris: Joi 06-Mai-2004 08:58
de alin73
merci de sfat
Scris: Joi 06-Mai-2004 22:19
de Vizitator
mi se pare exagerata chestia aia cu 'o sa salvezi ceva...' pina la urma dca masina merge de 2 ani asa nu vad ce s-ar putea strica in continuare. daca mai mai merge inca 10 ani ?

atunci bx-ul va fi masina de muzeu, old mobile
Scris: Vin 07-Mai-2004 10:52
de nicum
Faptul ca masina merge de 2 ani si inca nu curge poate insemna si faptul ca esti extrem de norocos. Dar nimic nu-ti garanteaza ca intr-o buna zi va incepe sa curga peste tot. Asculta ce iti spun niste oameni care conduc masini hidraulice de ani de zile. Stiu ca uleiul hidraulic romaniesc e mai ieftin decit lhm, dar nu cred ca pe termen lung merita. Mai stiu ca in provincie nu se prea gaseste, dar cred se poate comanda la magazin si trimite prin posta.
alt nou venit
Scris: Vin 07-Mai-2004 21:51
de MARIAN
pina la urma daca masina merge de 2 ani nu vad ce s-ar putea strica in continuare.
Eu cred ca de acum 2 ani a inceput sa se strice o instalatie hidraulica care la vremea respectiva era foarte buna de aceea am spus ca poate mai salveaza ceva.
daca mai mai merge inca 10 ani ?
Atunci se va intimpla ceva firesc:Citroen va renunta la serviciile foarte costisitoare ale firmei Total si vor incheia un contract cu Lubrifin.
Ideea este ca aceste 2 uleiuri nu se pot compara pentru ca se folosesc si sunt concepute pentru lucruri diferite.
Bafta,