Pagina 1 din 1

Martorul STOP si cel de suspensie se sting foarte greu ...

Scris: Mar 28-Feb-2006 19:19
de sandu2006v
:twisted: :evil: Instalatia hidraulica si toate comenzile functioneaza impecabil, dar martorul STOP si cel de la suspensii se sting cu o mare intarziere. Aceasta problema o am de cand am completat uleiul hidraulic din rezervorul verde. Am folosit LHM+ CASTROL, exact ceea ce era anterior. Nu am nici o problema de functionare, ridicare a suspensiilor, a franei sau servodirectiei. Ce ar putea fi ? Ce-i drept am completat cam mult ulei, insa am scos surplusul inapoi, dar simptomele sunt aceleasi. Nu am scurgeri de ulei.Masina este in perfecta stare.Imi place prea mult ca sa renunt la ea. Va las si un e-mail si un ID de Y!Messenger : vlad2004v@yahoo.com , respectiv ID : vlad2004v . [b]

Scris: Mar 28-Feb-2006 19:30
de ALEXX
Poate ar ajuta sa stim ce tip de masina ai. :D

Scris: Mar 28-Feb-2006 20:02
de MARIAN
Daca pompa aclanseaza - acumulator sau regulator defecte.
Daca pompa nu aclanseaza - nivel LHM scazut; pompa uzata;manocontacul presiune in sistemul hidraulic defect sau uzura generala a sistemului.

Imi poate spune cineva de unde iau semnal martorii de STOP..

Scris: Vin 03-Mar-2006 19:07
de sandu2006v
Imi poate spune cineva de unde iau semnal martorii de STOP.. si cel de-al treilea un simbol cred ca suspensia..As vrea sa stiu in ce componenta a intregului sistem de suspensie se duc firele de la martorul de suspensie...Sau ce-o fi...e al doilea in jos dupa STOP..Astept raspunsuri va rog..

Scris: Vin 03-Mar-2006 20:10
de paga
mie nu-mi e prea clar despre care martor vorbesti. stopul se aprinde intotdeauna cu alt bec, indicand unde este problema. becul rosu cu semnul exclamarii te intereseaza?

Scris: Vin 03-Mar-2006 20:12
de MARIAN
Unele se duc spre vasul de expansiune si indica nivelul scazut al lichidului hidraulic si unu se duce spre vana de securitate pe care este montat martorul lipsa de preiune in instalatie.Acelasi martor+ becuri stop indica ori nivel lichid scazut sau lipsa presiune.

Mai pe larg problema mea...

Scris: Vin 03-Mar-2006 20:41
de sandu2006v
Am scirs mai pe larg si exact cum se manifesta la BX -> HYDRAULIC -> subiectul meu de acolo..va rog sa ma ajutati ...

Scris: Vin 03-Mar-2006 20:47
de paga
sigur ca vrem sa te ajutam, dar pentru asta trebuie sa intelegem care este problema. da cat mai multe detalii, ca sa ne facem o parere, pentru ca e mai greu asa , pe nevazute.

Aveti aici detalii complete ...Despre problema cu MARTORII

Scris: Sâm 04-Mar-2006 07:28
de sandu2006v
Sa va explic exact, pe larg cum se manifesta...De ceva vreme, martorii Stop si cel de-al treilea de la suspensie stau aprinsi foarte mult.Masina se ridica, amortizeaza normal, servo-directia merge perfect.Inainte cum se ridica se si stingeau martorii. Acum stau aprinsi cam 40 minute dupa ce mergi cu mashina si apoi incep sa se stinga (se sting foarte ciudat, se reduce intensitatea becurilor), apoi sa se aprinda (tot la fel, dar creshte intensitatea becului, asta durand cam 1 - 2 secunde, ca la un bec cu intrerupator care-l invarti, daca ma intelegeti), iar asta se tot repeta, cred ca in functie de turatia motorului (nu stiu exact, asa am observat). Chiar ieri am incercat si am curatat filtrele din rezervorul verde, dar tot degeaba. Nivelul e perfect in vasul verde. Apropo nu stiti care e ordinea firelor din spatele rezervorului verde ? VERDE - MARO sau MARO - VERDE (dinspre parbriz inspre far, uitandu-te de langa aripa din dreapta). Astept informatii. Orice sfat imi este foarte de folos. Va multumesc.

Scris: Sâm 04-Mar-2006 07:51
de sorin.
Cel mai probabil este ancrasata sonda de presiune.Poti sa o desfaci si sa o cureti.O sa mearga cateva luni :lol: . O solutie ar fi lichidul acela de curatare (hidrauricage parca)

Re: Aveti aici detalii complete ...Despre problema cu MARTOR

Scris: Sâm 04-Mar-2006 10:17
de paga
sandu2006v scrie: martorii Stop si cel de-al treilea de la suspensie stau aprinsi foarte mult.


Al 3-lea bec de sub STOP (8 in figura de mai jos) arata nivelul scazut al lichidului de racire. Despre asta este vorba?
Martorul de nivel sau presiune hidraulica are ca simbol un semn de exclamare si este in stanga becului STOP.

Imagine

PAGA, esti cel mai tare ... !!!

Scris: Sâm 04-Mar-2006 11:40
de sandu2006v
Intr-adevar martorul care se aprindea era de la apa din radiator, nu de la suspensie. S-a rezolvat...Iti multumesc mult...Mi-am luat o piatra de pe inima...EU am scris doar mai sus ce fel arata simbolul...dar nu s-a trezit nimeni..Esti un geniu..Ms..