Pagina 1 din 1

Intrebare adresata benzinarilor (si nu numai)

Scris: Lun 27-Mar-2006 00:24
de tgyby
Oameni buni ...am si eu o mare dilema! :roll: ..de cate ori alimentez ,ma intreb de care benzina sa pun?! cu plumb ? sau fara?
la ultimele alimentari am pus cu plumb si cand o forjez cam scoate fum(nu nergu ci doar alb-albastrui)...inainte cand puneam benzina fara plumb parca nu scoate fum asa....
revin cu intrebarea : de care benzina sa pun astfel incat in timp sa nu afecteze motorul ?
Eum am mai intrebat pe ici pe colo , chiar si pe Ionut State meseriasul de Citroen din giulesti si mi-a zis ca pot sa pun si fara plumb!
acum chiar nu stiu de care sa pun..
help me ! pls :)
multumesc anticipat!

Scris: Lun 27-Mar-2006 08:17
de sandu2006v
Mai omule, ce mashina ai ? Indiferent ce e, indicat e sa pui FARA PLUMB. Chiar obligat as putea zice. Nu afecteaza motorul aia PREMIUM decat daca e pe injectie. Pune doar FARA PLUMB. Ce-i drept o sa-ti consume oliak mai multishor...

h

Scris: Lun 27-Mar-2006 08:18
de Teo-Onesti
Daca are catalizator,obligat fara plumb!

Scris: Lun 27-Mar-2006 16:00
de alexd

Scris: Mar 28-Mar-2006 06:56
de tgyby
Am ce scrie in semnatura : BX14 TGE din 1989....nu are nici catalizator nici injectie ..are carburator, deci ar trebui sa bag benzina fara plumb in cazul asta? :roll:

Scris: Mar 28-Mar-2006 07:03
de sorin.
Trebuie sa respecti cifra octanica recomandata, in rest poti sa folosesti si cu plumb, si fara.

Scris: Vin 31-Mar-2006 23:17
de nitro_od
foarte simplu, daca reusesti sa bagi teava pompei cu plumb in gatul rezervorului atunci e cu plumb!
fumul alb-albastrui denota consum de ulei si, in consecinta, uzura avansata a motorului! iti sugerez o segmentare(daca cotele mai permit)!
de fum poti scapa cu instalatia de gaz, diferenta dintre cu plumb sau fara este doar iluzorie! :roll:

Re: Intrebare adresata benzinarilor (si nu numai)

Scris: Sâm 01-Apr-2006 06:44
de rainman
tgyby scrie:cand o forjez cam scoate fum(nu nergu ci doar alb-albastrui)...inainte cand puneam benzina fara plumb parca nu scoate fum asa....
multumesc anticipat!

Daca scoate fum albastrui e posibil sa fie simeringurile de supape uzate. Nu e neaparat ca motorul sa fie uzat. Eu am patit-o cu simeringurile... Trei (3) mecanici mi-au zis ba ca "e motorul uzat, domle" , ba ca trebuie sa-l segmentez, ba ca "e masina veche domle si e varza " . Norocul meu a fost ca am gasit pe unul mai destupat la minte si am schimbat numai simeringurile de supape... Merita sa incerci sa schimbi numai simeringurile de supape. Nu stiu sigur daca motorul de 1,4 are simeringuri la supape sau numai ghiduri dar poti sa intrebi...
Oricum, multa bafta!

Scris: Sâm 01-Apr-2006 12:24
de tgyby
multumesc pentru raspunsuri! :)
am hotarat sa o duc la doctor ..ca o cam doare "burtica" :D