Pagina 1 din 1

inca un nou venit

Scris: Mie 14-Iul-2004 23:12
de danmi
am gasit de curand forumul pasionatilor citroen. va felicit, ati facut o treaba excelenta. am cateva intrebari -


vreau sa cumpar un bx 1.9 TDI break si are peste 250.000 km. masina arata bine, dar vreau sa aflu de la cunoscatori ce viata are in el un motor cu asemenea kilometraj. daca masor compresia - ce valori sunt ok? cam cat costa kitul de distributie ( curele, role, intinzator) pentru un asemenea model ( deseori este mai sanatos sa te ocupi de partea asta imediat ce ai luat o masina mai veche). astept si orice alte detalii pe care le considerati utile .


va multumesc

Scris: Joi 15-Iul-2004 08:28
de nicum
Mi-a povestit un vecin de un BX diesel clasic dus pina in 750.000 de km. Wld are un BX pe benzina cu 400.000. In principiu compresia unui diesel e dublu fata de un motor pe benzina (deci in jur de 20:1). Mai vezi in ce stare e suspensia (masina ridicata la maxim, rotile din spate sa stea II, nu /\). Daca masina a avut/are altceva decit LHM, forget about it. Uita-te sa nu piarda LHM pe undeva (de obicei pe la retururi.Nu stiu cum sta treaba la diesel, dar pe mine pina acum intretinerea BX-ului nu m-a cososat (si masina mea are 20 de ani).
Pentru un ghid al cumparatorului vezi aici:
http://www.tramontana.co.hu/citroen/mai ... GoingToBuy

Re: inca un nou venit

Scris: Dum 18-Iul-2004 20:45
de WLD
danmi scrie:am gasit de curand forumul pasionatilor citroen. va felicit, ati facut o treaba excelenta. am cateva intrebari -


vreau sa cumpar un bx 1.9 TDI break si are peste 250.000 km. masina arata bine, dar vreau sa aflu de la cunoscatori ce viata are in el un motor cu asemenea kilometraj. daca masor compresia - ce valori sunt ok? cam cat costa kitul de distributie ( curele, role, intinzator) pentru un asemenea model ( deseori este mai sanatos sa te ocupi de partea asta imediat ce ai luat o masina mai veche). astept si orice alte detalii pe care le considerati utile .


va multumesc


Bx TDI nu exista. Motorul de 1.9 de pe bx este un diesel aspirat, recunoscut pentru fiabilitate si anduranta. Daca a fost intretinut corespunzator, un astfel de motor la 250K de-abia a iesit din rodaj. Alte atuuri ale acestui motor sunt consumul foarte mic (nu sare de 5.5-6 afara si 7-7.5 in oras) si silentiozitatea fata de alte motoare ale anilor 80.
In legatura cu pretul pieselor de distributie pot sa-ti dau niste valori pentru motorul meu -1.9 benzina.
Curea 700.000
Intinzator complet ~1.000.000
Manopera -intre 500.000 si 1.000.000 (depinde de mecanic)