Pentru cei ce nu stiu povestea, la o saptamana dupa ce am luat Bx-ul 16valve am patit asta:




Motorul fusese reparat cu cateva mii km inainte si chiulasa nu fusese stransa uniform. Cand am turat-o mai tare s-a incins, apa a ajuns in cilindru, rezultatul fiind vizibil.
Printre alte probleme descoperite pe parcursul reparatiei, pot enumera:
Curea distributie model incorect
Role intinzatoare distruse
Bujii conice in locul celor cu garnitura de etansare. Una din ele a iesit numai cu o parghie de 1m.
O biela deformata - usor in S.
Multe alte maruntisuri.
Cand cautam piese de schimb, mi s-au oferit cele mai fanteziste repere, de genul curea distributie de diesel (cu motivatia: numai din astea am vandut pana acum si nu s-a intors nici un client), garnitura de chiulasa pt 1.9 8 supape, segmenti la fel. Asa ca atentie de unde cumpararati piesele si mai ales cine le monteaza.


Din pacate pozele cu chiulasa modificata s-au pierdut cand a murit hdd-ul
