Sfaturi pt achizitionarea unui BX
Scris: Mie 09-Aug-2006 09:15
Dupa cum stiu cativa din voi, sunt in cautarea unui Bx bun pt tatal meu
Ma descurc (zic eu) sa judec masina la aspectul general dar m-ar interesa cateva "hinturi" si bube specifice de verificat la masina
Pana acum am ochit doua masini. De fapt tatal meu le-a gasit, eu pana acum nu am vazut pe nici una din ele.
Deci:
1) Bx 16 RS break seria 1 din 1985. Este la mine in Fagaras. Masina cica ar arata binisor, cam decolarata, ceva rugina pe la una din usi, etc.
Pretul cerut de propietar este de 600 de euro. Hmmm....la banii astia io zic ca ar fi cam plina de bube...dar sambata merg sa o vad
2) Bx 19 D berlina seria 2 din 1990. Este in Sibiu, ceva "deranjamente estetice" pe la barele fata si spate, in rest ok. Pretul cerut este de 1400 euro, negociabil. Eu as inclina pt varianta asta. Ma gandesc ca tabla este mai buna, hidraulica mai putin imbatranita, motorul diesel aspirat este fiabil, economic, masina este varianta de baza (cred) - deci nu sunt multe lucruri care sa se defecteze, etc...O sa merg sa o vad duminica
Astept sugestii despre unde sa ma uit exact, unde ruginesc, cum trebuie sa mearga, etc
PS: Khan, imi pare rau ca nu am mai avut timp sa vin sa vad bx-ul ala, dar nici tatal meu nu sa aratat deosebit de interesat, plus ca a gasit bx-urile astea doua
PS1: Alexd - sorry si pt tine, dar nu este ceea ce vrea el. Trebuie ceva cat mai simplu si economic - asa o sa am si eu mai putin de reparat
Ma descurc (zic eu) sa judec masina la aspectul general dar m-ar interesa cateva "hinturi" si bube specifice de verificat la masina
Pana acum am ochit doua masini. De fapt tatal meu le-a gasit, eu pana acum nu am vazut pe nici una din ele.
Deci:
1) Bx 16 RS break seria 1 din 1985. Este la mine in Fagaras. Masina cica ar arata binisor, cam decolarata, ceva rugina pe la una din usi, etc.
Pretul cerut de propietar este de 600 de euro. Hmmm....la banii astia io zic ca ar fi cam plina de bube...dar sambata merg sa o vad
2) Bx 19 D berlina seria 2 din 1990. Este in Sibiu, ceva "deranjamente estetice" pe la barele fata si spate, in rest ok. Pretul cerut este de 1400 euro, negociabil. Eu as inclina pt varianta asta. Ma gandesc ca tabla este mai buna, hidraulica mai putin imbatranita, motorul diesel aspirat este fiabil, economic, masina este varianta de baza (cred) - deci nu sunt multe lucruri care sa se defecteze, etc...O sa merg sa o vad duminica
Astept sugestii despre unde sa ma uit exact, unde ruginesc, cum trebuie sa mearga, etc
PS: Khan, imi pare rau ca nu am mai avut timp sa vin sa vad bx-ul ala, dar nici tatal meu nu sa aratat deosebit de interesat, plus ca a gasit bx-urile astea doua
PS1: Alexd - sorry si pt tine, dar nu este ceea ce vrea el. Trebuie ceva cat mai simplu si economic - asa o sa am si eu mai putin de reparat
