Pagina 1 din 2

Preturi piese noi pt. BX

Scris: Mie 20-Sep-2006 14:11
de Adrian Musat
Intreb si eu pe cei care sunt mai la curent cu preturile la piese la cat ma duce urmatoarea lista: dozator, etrieri de frana, bucsi caseta directie+burdufuri, cupla volan. La asta as vrea sa adaug si o vopsire. Vreau sa le iau, nu am bani disponibili si vreau sa fac un credit. Dupa estimare voi vedea de unde si cat iau.
Multumesc anticipat

Scris: Mie 20-Sep-2006 14:26
de nicum
Hai sa iti spun eu ce stiu
- dozator nou: intre 6 si 800 RON, nu mai tin minte (vama inclusa)
- la etrieri nu ai precizat daca sint fata sau spate. Eu am luat unul refurbished pentru fata din Germania cu 149 de EUR
- bucsa din dreapta, ca banuiesc ca despre ea vorbesti am dat la ATS, fabuloasa suma de 2 RON, burdufurile nu pot sa fie mai multe de citiva zeci de RON. Eu am caseta mecanica, asa ca ma opresc aici
- cupla volan: aprox 6-70 RON la ATS

Scris: Mie 20-Sep-2006 14:34
de alexd
cred ca mai bine iti cauti una bine intrtinuta, ca iesi mai ieftin :D . Doar vopsirea aia, ca sa arate intr-un fel costa minim 700 Eur. Dozatorul este 200, etrierii de frana sunt si aia ceva ( chiar atat de rau se prezinta etrierii tai? )Restul de piese sa te mai duca inca vreo 150E maxim, plus manopera, sa zicem 100. Cu 6-7 milioane o poti vopsi in spatele curtii la nea vasile. Da! alaturi de muste, praf si alambicul de tuica al mesterului.

Cu 1000 poti gasi o "perla" ....

Scris: Mie 20-Sep-2006 14:34
de Adrian Musat
Nicum am vazut ca esti pe lista vizitatorilor si eram sigur ca vei raspunde. Intr-adevar e vorba de bucsa dreapta de la caseta (tot mecanica am).
Etrierii sunt cei de fata (stanga joc mare, dreapta joc mai mic). In clipa de fata etrierii si posibilele reparatii reprezinta un subiect de studiu la comun cu Cristi Stan (eventuala rectificare in coordonate cu distantier facut dupa noile dimensiuni).
Urmeaza in seara asta sa fac cu Cristi o lista de prioritati si voi vedea ce comand si unde.
Multam de sfaturi.

Scris: Mie 20-Sep-2006 14:46
de Adrian Musat
Alex, eu n-am nasul tau la BX-uri.... Si sincer sa fiu nu as pune etrieri care au functionat ani de zile la altii ca mai devreme sau mai tarziu vor ceda.
Dozatorul nu infraneaza inca , dar fasaie la frane mai ferme. De exemplu ieri mi s-a fisurat un furtun care iese din dozator si merge in rezervor (LHM) pe recuperare. Sunat Cristi, el a spus sa ma duc la el imediat cat mai am ceva ulei in instalatie. Ajuns la el, a saltat-o pe garda de sus ca sa aiva cat mai mult ulei in instalatiesi mai putin in rezervor de unde putea curge prin efectul gravitatiei. In mod normal nu ar mai fi trebuit sa curga pe acea recuperare (sau macar putin). Curgea continuu, nu picaturi.
Deci are pierderi. Repet, inca nu-mi infraneaza, dar spatele coboara dupa oprirea motorului in 5 minute.
Cu vopsitul Cristi a zis sa incerc si un polish (tu fiind exemplul dat de Cristi si Catalin Wld). Off-topic: am vazut filmuletul cu pivotul de pe bestia rosie la Cata pe mobil.
Sincer, prefer sa fac un credit, sa pun la punct cat mai multe pentru ca o perioada cat mai mare sa nu mai am cheltuieli. Pentru provincie am un salariu destul de bun, dar am ajuns la fundul cardurilor (creditul de pe cardul de debit, suma de pe cardul de credit)

Scris: Mie 20-Sep-2006 15:04
de alexd
Da...pivotul ala era de exceptie. Pana la demontarea lui, s-au facut nenumarate ipoteze despre ce ar putea sa bata pe acolo :D. Cu dozatorul te aprob, si eu ma gandesc la unul nou, dar sa stii ca lasatul de fund nu este DOAR de la el. La 14 nu fasaie, este impecabil si se lasa cum ai scos cheia din contact. Totul aparent perfect pe masina si tot se scufunda repede...asa ca am mai spus pe undeva, in mers sa stea tapana ca in relache nu ma intereseaza ce face. crezi ca merge altfel daca este erecta? ( masina, nu altceva :D )
Si la urma urmei, modalitatea numita de nicu romaneasca, cea " las-o ca merge si asa", utilizata pe scara larga in plan mondial, poate da rezultate....financiare. Pt mine este mai important copilul si buna starea familiei decat dozatorul si returul lui. Asa ca prefer sa le fac gradual, fara sa aglomerez bugetul sau sa intru in datorii pentru niste piese auto. Nu incerc sa te descurajez, din contra, si eu cand am resurse fac totul deodata, asa cum am facut super revizia de la GTi-ul rosu.
despre vopsea, ai sanse cu polishul, dar trebuiesc indeplinite niste conditii: vopseaua sa se fi matuit neajutata de factori chimici, sa nu existe diferente de tonalitate, fara zgarieturi adanci. Te pot ajuta aici si cu alifii si cu masinuta profesionala de polishat.

Scris: Mie 20-Sep-2006 15:05
de Arial
Etrieri fata, am vrut sa cumpar eu noi, 600RON bucata, asa ca, alexd, are dreptate, daca vrei sa cumperi piesele noi, mai bine iti iei una bine intretinuta si stii ceva, altfel, nu cred ca merita, chiar si pentru unul ca noi, care tine mult la masinutza si incearca sa-i faca totul cat mai bine.

Scris: Mie 20-Sep-2006 15:06
de Adrian Musat
Tocmai asta e, ca am o aripa roz (in rest e rosie), am cateva zgarieturi de cand a luat permisul sotia fostului proprietar (unele chiar adanci) si cam atat.

Scris: Mie 20-Sep-2006 15:11
de alexd
vopseste doar aripa aia roz, dar dupa polishare, ca sa nimeresti culoarea cat mai bine. Poate fi pusa vopseaua si in spray de inalta presiune, impreuna cu un spray de lac, in mainile cuiva care stie ce face, nici nu o sa se vada vreo diferenta. Si zgarieturile alea pot sa fie estetice, ele reprezinta "patina" timpului. Hai ca deja te-am salvat de cateva sute de euro bune :D

Exista microfisuri la nivelul vopselei ?( daca te uiti mde la cativa cm, se vad mici taieturi ca o suprafata hasurata? )

Scris: Mie 20-Sep-2006 15:14
de Adrian Musat
Erecta in mers este, se ridica destul de repede (fata in trepte, spatele cursiv). Nu stiu daca ma credeti, dar pana sa iau masina asta nu aveam pic de incredere in masinile frantuzesti (nemtoaicele mi se pareau cele mai). Am luat-o de la un fost coleg cu tot cu mecanic (Cristi) si cred ca usor, usor si apoi din ce in ce mai brusc m-am molipsit de la el (Cristi) de pasiunea asta pentru Citronele.
Nu stiu daca merita sau nu sa investesc in ea (strict financiar vorbind) dar la cum ma simt in ea merita. Chiar imi spunea un bun prieten ca ne-am intalnit in trafic si ca eram prea mandru ca sa-l observ. Am recunoscut ca sunt mandru cand merg cu Citronela mea.

Scris: Mie 20-Sep-2006 15:16
de Adrian Musat
Nu am microfisuri. Am doar zone zgariate si cateva chiar adanci.

Scris: Mie 20-Sep-2006 15:22
de DanT
poate suna cumva off-topic ... nu da-ti cu pietre ... :)

@alexd ... se poate face un polish cum trebuie si la a mea ... cu alte cuvinte ma poti ajuta si pe mine cu acele scule si cu know how-ul ... ? :oops:


ca a mea are ceva zgarieturi mai adanci 2 sau 3 insa am o sumedenie de zgarieturi superficiale ... si pe alea macar sa le scot ... ;-)

Scris: Mie 20-Sep-2006 15:22
de alexd
ia de la vreun hipermarket sau ce magazin mai de soi este in ploiesti un "turtle wax" la culoarea masinii, cu creion de zgarieturi.
Ia un sampon auto cu ceara.
Ia un " Turtle wax" - wet wax, in flacon cu vaporizator.
Ia un burete si o carpa imitatie de piele
Toate astea = 600.000

Eu iti imprumut masinuta de polishat si iti dau polish de baza ( pentru prima mana)

Polishul la culoare il folosesti la a 2-a mana

restul de 2 produse la tratamentul de mentinere. (obligatoriu)

Scris: Mie 20-Sep-2006 15:27
de Adrian Musat
Am luat la un moment dat de la Carefour carioca de zgarieturi, cel mai deschis rosu (300) si e mai inchis decat ce am eu.
Alex, daca mai ai drum la Cristi in Ploiesti, da un Pm si vin si eu o fuga sa vezi masina si sa-ti dai o parere sau la prima intalnire locala.

Scris: Mie 20-Sep-2006 15:30
de alexd
carioca de zgarieturi ( ca si cea in set cu polishul turtle wax) nu se da ca atare. Pentru un rezultat bun, dai cu carioca, ce este doar o baza, apoi vii cu polishul care intinde din vopseaua de pe margini si peste "baza". Daca dai cu ea, asa, nu faci nimic.