Tacanit la 8s
Scris: Mar 28-Sep-2004 11:18
Salut!
Am fost simbata la Ploiesti la Cristi Stan si am incarcat toate sferele, am inlocuit lichidul de curatare (hydraurincage) cu LHM si evident, am aerisit frinele.
Principalele motive pentru care am batut > 100km erau legate de sfera centrala (despre care eu credeam ca e descarcata) si de sferele din fata (masina era rigida pe fata) . Acum toate sferele sint ok, dar masina tacane tot la 8s, asa cum tacanea si inainte. Doar tinuta de drum s-a imbunatatit.
Am vorbit cu Catalin (WLD) si se pare ca pot fi 2 cauze: fie din dozatorul de frina, fie din disjunctor. Personal nu cred ca e din dozator, pentru ca masina sta foarte bine pe roti dupa ce opresc motorul (dupa 36 de ore, spatele nu se scufundase complet, iar fata probabil ca insesizabil), frineaza foarte bine (efectul de frinare e progresiv, pe masura ce apas pedala si nu se aude fisit decit putin si nu totdeauna). N-am apucat sa ma uit pe la retur
in rezervorul de LHM sa vad daca vine ulei pe undeva.
Totusi tacanitul la 8s pare sa arate ca masina pierde presiune pe undeva. Cam care ar fi cauzele unui tacanit des?
O ciudatenie: acum ceva vreme, cind inca aveam lichidul de curatare in instalatie, am curatat filtrele din rezervorul hidraulic si am filtrat uleiul de curatare. Dupa operatia de spalare si filtrare (fara aerisit de frine), masina tacanea la 1m si 45s, dar i-a trecut repede.
Am fost simbata la Ploiesti la Cristi Stan si am incarcat toate sferele, am inlocuit lichidul de curatare (hydraurincage) cu LHM si evident, am aerisit frinele.
Principalele motive pentru care am batut > 100km erau legate de sfera centrala (despre care eu credeam ca e descarcata) si de sferele din fata (masina era rigida pe fata) . Acum toate sferele sint ok, dar masina tacane tot la 8s, asa cum tacanea si inainte. Doar tinuta de drum s-a imbunatatit.
Am vorbit cu Catalin (WLD) si se pare ca pot fi 2 cauze: fie din dozatorul de frina, fie din disjunctor. Personal nu cred ca e din dozator, pentru ca masina sta foarte bine pe roti dupa ce opresc motorul (dupa 36 de ore, spatele nu se scufundase complet, iar fata probabil ca insesizabil), frineaza foarte bine (efectul de frinare e progresiv, pe masura ce apas pedala si nu se aude fisit decit putin si nu totdeauna). N-am apucat sa ma uit pe la retur
in rezervorul de LHM sa vad daca vine ulei pe undeva.
Totusi tacanitul la 8s pare sa arate ca masina pierde presiune pe undeva. Cam care ar fi cauzele unui tacanit des?
O ciudatenie: acum ceva vreme, cind inca aveam lichidul de curatare in instalatie, am curatat filtrele din rezervorul hidraulic si am filtrat uleiul de curatare. Dupa operatia de spalare si filtrare (fara aerisit de frine), masina tacanea la 1m si 45s, dar i-a trecut repede.