reparatii (aproape) capitale la BX
Scris: Mie 15-Noi-2006 17:12
Salut,
Acum doua saptamani am fost cu BX-ul la service la Ciocarlan (pe Cutitul de Argint) pentru niste probleme la hidraulica si, surpriza!, am descoperit ca masina mea era cam varza
Si cum n-o sa mai am timp prea curand sa ma ocup exclusiv de masina, am rezolvat cam tot ce se putea, si anume:
- reparat directia (schimbat 2 bielete, 2 pivoti, 1 tirant + 1 burduf) - 500 RON
- deblocat furtun scurgere trapa (ca imi curgea toata apa in masina
) - 20 RON
- schimbat semnalizator dreapta fata pe care il sparsesem intr-un incident in trafic - 45 RON
- schimbat rulmentii de la puntea spate (ca stateau rotile cam asa: /----\) - 550 RON
- schimbat 1 rulment roata spate -320 RON
- incarcat sfera centrala - 40 RON
- schimbat dozator frana - 200 RON
- schimbat pompa de amorsaj + conductele aferente si
filtrul de motorina (ca facea foarte urat motorul din cauza cantitatii variabile de motorina pe care o primea) - 135 RON + 30 RON + 30 RON
- efectuat reglaje la motor ca sa nu mai moara relanti-ul cand e motorul rece (
Concluzia? Toata 'distractia' (piese + manopera) m-a costat 19 milioane!!! dar a meritat. Imbunatatirea e imensa... Parca as fi schimbat masina, asa de bine merge
Si, ca sa pot in sfarsit sa spun ca am reozlvat cam toate problemele, vor mai urma foarte curand:
- schimbarea repartitorului hidraulic (cand o sa gasesc piesa)
- schimbarea bujiilor si verificarea sistemului de injectie (porneste cam greu la rece)
- schimbarea cauciucurilor
In alta ordine de idei, service-ul mi-a facut o impresie extrem de buna si il recomand cu caldura pentru ca sunt seriosi si au tratat cu atentie maxima fiecare problema.
Acum doua saptamani am fost cu BX-ul la service la Ciocarlan (pe Cutitul de Argint) pentru niste probleme la hidraulica si, surpriza!, am descoperit ca masina mea era cam varza

Si cum n-o sa mai am timp prea curand sa ma ocup exclusiv de masina, am rezolvat cam tot ce se putea, si anume:
- reparat directia (schimbat 2 bielete, 2 pivoti, 1 tirant + 1 burduf) - 500 RON
- deblocat furtun scurgere trapa (ca imi curgea toata apa in masina

- schimbat semnalizator dreapta fata pe care il sparsesem intr-un incident in trafic - 45 RON
- schimbat rulmentii de la puntea spate (ca stateau rotile cam asa: /----\) - 550 RON
- schimbat 1 rulment roata spate -320 RON
- incarcat sfera centrala - 40 RON
- schimbat dozator frana - 200 RON
- schimbat pompa de amorsaj + conductele aferente si
filtrul de motorina (ca facea foarte urat motorul din cauza cantitatii variabile de motorina pe care o primea) - 135 RON + 30 RON + 30 RON
- efectuat reglaje la motor ca sa nu mai moara relanti-ul cand e motorul rece (
Concluzia? Toata 'distractia' (piese + manopera) m-a costat 19 milioane!!! dar a meritat. Imbunatatirea e imensa... Parca as fi schimbat masina, asa de bine merge

Si, ca sa pot in sfarsit sa spun ca am reozlvat cam toate problemele, vor mai urma foarte curand:
- schimbarea repartitorului hidraulic (cand o sa gasesc piesa)
- schimbarea bujiilor si verificarea sistemului de injectie (porneste cam greu la rece)
- schimbarea cauciucurilor
In alta ordine de idei, service-ul mi-a facut o impresie extrem de buna si il recomand cu caldura pentru ca sunt seriosi si au tratat cu atentie maxima fiecare problema.
