Pagina 1 din 1

Viteza maxima la BX 1,7(1,9) TRD?

Scris: Sâm 30-Oct-2004 22:08
de adiB
Buna.
Am venit cu noi intrebari.
Am un Citroen BX cu motor de 1,7TRD si nu urca mai mult de 130KM/H cu pedala la blana. Masina e din '89. Am avut motor de 1,9D pe ea dar nici el nu urca mai mult de atat. L-am dat jos ca mi s-a spart blocul si mi-am facut set nou la un motor de 1,7 si l-am pus sus. Pompa de injectie am pastrat-o de pe motorul de 1,9 ca era mai buna. De ce oare nu urca mai mult de 120-130 cu pedala jos? Oricum de la 100 la ora urca ca un melc in sus. Cat ar trebui sa prinda de fapt? Voi cu cat ati mers cu motorizare similara? Ce as putea sa-i fac sa mearga mai bine? Am incercat sa-i reglez din avans dar mai bine de asa nu merge, daca mai iau sau mai dau din avans merge chiar mai prost.
Se poate din filtrul de motorina sa fie?Daca nu ma insel l-am spalat odata recent. Ce alte cauze pot fi?

Si mai as avea o intrebare, nu neaparat legata de subiect.
Cam cat de complicat ar fi sa schimb o caseta manuala de directie cu una servo si cam cat m-ar costa? Am caseta manuala si imi merge cam greu directia (desi nu am jocuri sau alte chestii pe la ea) si e destul de nasol. Prietena mea de-abia poate sa invarta de volan cand trebuie sa faca o intoarcere de 180 grade!! :))

Scris: Dum 31-Oct-2004 06:26
de paco
Draga AbiB, nu stiu daca nu te-am plictisit cu sfaturile mele (oare ce fac ceilalti membri de aici, sunt oameni f priceputi, unul e Catalin - WLD, dar n-a mai scris de mult), dar am auzit ca oamenii procedeaza de obicei invers, adica scot servo si raman pe directia clasica. Pentru ca servodirectia la BX complica instalatia si-asa destul de complicata, iar avantajele nu par a fi pe masura.
Nici costurile nu sunt mici, cred. parerea mea e sa lasi masina asa cum e, cine stie ce dureri de cap vei avea, mai ales ca mecanicii si piesele de la noi (la mana a doua) nu prezinta mare garantie. Dar mai ai rabdare, sa mai primesti si alte opinii.

Scris: Dum 31-Oct-2004 10:25
de paga
salut
Un filtu de motorina "imbacsit" de impuritati face ca pompa de injectie sa nu mai fie alimentata normal.Dupa cum spune si paco ,spalarea filtrului nu este eficienta.Trebuie inlocuit.Alta cauza poate fi pompa de injectie care nu face presiunea necesara.Ar trebui sa mergi la un atelier specializat unde se poate masura.
Si pe mine ma bate gandul sa pun o caseta servo.Cunosc pe cineva in Galati care a montat pe masina lui asa ceva.Pe langa caseta de directie mai trebuie schimbat regulatorul de presiune(este diferit pentru servo),cateva conducte si un regulator de servo.Nu mai tin minte cat mi-a zis ca l-a costat modificarea.

Scris: Dum 31-Oct-2004 12:52
de adiB
paco scrie:Draga AbiB, nu stiu daca nu te-am plictisit cu sfaturile mele (oare ce fac ceilalti membri de aici, sunt oameni f priceputi, unul e Catalin - WLD, dar n-a mai scris de mult), dar am auzit ca oamenii procedeaza de obicei invers, adica scot servo si raman pe directia clasica. Pentru ca servodirectia la BX complica instalatia si-asa destul de complicata, iar avantajele nu par a fi pe masura.
Nici costurile nu sunt mici, cred. parerea mea e sa lasi masina asa cum e, cine stie ce dureri de cap vei avea, mai ales ca mecanicii si piesele de la noi (la mana a doua) nu prezinta mare garantie. Dar mai ai rabdare, sa mai primesti si alte opinii.


Paco, be serious! Cum sa ma plictisesti cu sfaturile tale! Eu pentru asta vad utilitatea siteului asta, ca sa putem sa ne impartasim unul altuia din experientele noastre vizavi de BX, fie ele bune sau rele. Pana sa gasesc siteul asta, ma simteam asa frustrat, parca numai eu aveam de indurat probleme de genu' asta la masina.
Ma bucur sa vad ca si alti au probleme ca mine!! :lol: Acuma serios, cu cat mai multe sfaturi cu atat mai bine.

Thanks,
Adi B.

Scris: Dum 31-Oct-2004 16:24
de cit16v
pentru paco:masina ta are cumva culoare galbena?(am vazut una azi prin bucuresti si arata super;era si diesel)

bx

Scris: Dum 31-Oct-2004 17:38
de MARIAN
Vitezele max. constructive ale motoarelor diesel sunt:1.7-96mph aprox. 155 km/h;1.9-103mph aprox. 165 km/h;1.7turbo-112mph aprox 180 km/h.

Scris: Dum 31-Oct-2004 19:27
de paco
pt cit16v: masina mea nu e galbena, ci argintie metalizata. Numarul de inmatriculare B 32 XST. Arata deosebit, place la multa lume! Si e diesel, evident.

Scris: Dum 31-Oct-2004 21:05
de cit16v
paco,mersi pentru raspuns;Poate stii pe cineva care vinde eleron si praguri BX.
Numai bine!

Scris: Lun 01-Noi-2004 07:21
de paco
Nu prea, dar poti intreba in stanga si-n dreapta. Iti dau un nr de telefon al unui mecanic din Gilesti, Ionut State. 0744.214.280 sau fix 221.57.03
Sta nu departe de stad Giulesti, tot pe dreapta (pe partea cu stadionul), vis a vis de o biserica aflata in preajma unei statii de tramvai, pe strada Magura Odobesti, la nr. 26.
Eram dator cu datele acestui mecanic mai demult, mi se pare un tip de treaba si priceput. Poate are el.
Bafta!

de verificat

Scris: Lun 06-Dec-2004 00:21
de khan
nu merita sa schimbi cremaliera, o sa ai batai mari de cap. cele mai mici probleme care apar sint scurgerile: la melc, la cilindrul de pe caseta sau la distribuitorul servodirectiei. cele mai grave ar fi spargerea disjunctorului inauntru (e un perete f subtire in interior care desparte doua zone cu presiuni diferite) sau defectarea distribuitorului servodirectiei care are ca prima simptoma pierderea ocazionala a presiunii deci si a inaltimii la suspensia din fata. cit despre viteza maxima asigura-te mai intii ca tot sistemul e clean si apoi, daca numik nu se schimba du-te la un pompagiu bun. as recomanda pe Taji, e un turc ce are atelierul vis-a-vis de observatorul astronomic. atita doar ca e f aglomerat mai ales iarna si tre sa faci programare de pe o zi pe alta cel putin. O verificare de injectie care include/demontat montat pompa si injectoare verificat/inlocuit bucsi, simeringuri, o-ringuri... costa in septembrie in jur de 3.000.000 lei. Dar merita, garantez. Oricum nu te astepta la mai mult de 150 km/h never ever, si asta daca esti gol si umpic la vale :-) oricum, ai in vedere sa fie totul in regula si ambreiajul/cutia, daca stii ca ar putea fi probleme amina mersul la pompagiu si elimina-le si pe acelea. bafta



P.S. uuuuuuppppsssssssssss!! acu am vazut ca esti din TM... cauta acolo un pompagiu bun si pune-l sa faca toate verificarile astea, inclusiv o centricubare, dar sa faca totul bucati mai inainte si sa curete si sa inlocuiasca ce e de inlocuit, iar la injectoare sa le verifice, sa le curate si sa le regleze dupa caz. numa sa nu fie nevoie de vreo duza ca te indoaie la bani...

Scris: Lun 06-Dec-2004 16:14
de toader ion
In legatura cu viteza, te sfatuiesc sa verifici si indicatorul de pe bord. Eu spre exemplu, eram ferm convins ca merg cu viteza de 100 km/h, dar un prieten cu Cielo nou mi-a spus ca a mers in spatele meu cu 120-130km/h.