Pagina 1 din 1

Am dat Bx-ul (concluzii)

Scris: Sâm 20-Ian-2007 14:09
de lali
Baieti marturisesc :
am dat Bx-ul :
:oops:
De fapt cam de 2 luni :oops:
Ce pot sa spun despre el sau mai bine zis de suspensia aceasta?
Mie unul mi-a placut foarte mult :
frane puternice ,
motor destul de puternic,
comfort destul de bun ,
spatiu mare (mai ales in spate),
greutate mica deci si consum mic la motorul acela 1,9l benzina,
lipsa balansului la franare ,

Lipsuri ?
masina veche asa ca sunt destule unele scuzabile.
furtunele de cauciuc la o masina din asta sunt cam duse .
sfere sensibile
rulmenti spate la brate defecti (clasic)
la viteze mici cand treceam de ex linii de tramvai un balans exagerat stanga dreapta parca.
faruri cam chioare (dar aveam si proiectoare asa ca..)

Ce tre facut de obicei ?
Schimbarea celebrei caracatite cu un alt sistem de colectare a returului .
De fapt am schimbat tot ce era retur cu furtune panzate de injectoare.
Toate sferele trebuie 100% verificate ca daca nu urmeaza alte belele de obicei
Rezolvate toate scurgerile desigur.

Eu unul am avut noroc ca mi-am facut aproape totul singur dar pentru cineva care nu are cunostinte de mecanica dar mai ales de hidraulica deja e .........dezastru.
consumul meu a fost :
10l in oras mers rezonabil
12...13 alergat nebuneste
6,5...7l afara la constant 100...120km la ora cam tot drumul Craiova.. Eforie
Oricum cu toate defectele avute raman fidel acestui gen de suspensie care daca e intretinuta bine nu reparatii de mantuiala ofera o adevarata placere la condus.
Acu si Nubira mi se pare caruta :-(
Sper in viitor (cred ca departat) sa-mi iau ceva tot genul asta de masina .
Multa bafta colegilor si mii de multumiri pentru sfaturile si ajutorul primite de aici de pe forum

Laurentiu



Rog sa nu fiu criticat ptr sfaturi dar unele mie mi-au fost utile .

Scris: Lun 22-Ian-2007 17:49
de nicum
Personal imi pare rau... cine stie, poate ajunge pe miinile unui care nu va avea grija de ea, o va folosi doar pe post de animal de povara, pina va crapa. Personal iti respect decizia, fiecare e liber sa ia ce decizie crede de cuviinta.
Sa le luam pe rind:
- eu nu am avut decit o singura problema cu returul, si aia cauzata de vechime. Chestia asta cred ca e valabila la orice masina, indiferent daca pe returul ala curge ulei, benzina sau altceva.
- problema cu sferele, e ca nu stii in ce stare se afla membrana (vezi "discutia" intre mine si alexd). Oricum, prefer "basinicile" unui amortizor clasic, chiar si pentru simplul fapt ca se inlocuiesc mult mai repede si costa si mai putin.
- "rulmenti spate defecti". Acum doar nu te astepti sa nu inlocuiesti chiar nimic pe puntea spate, nu? Eu m-am dotat cu gresoare :wink:
- balans la trecerea liniilor de tramvai: si o masina normala balanseaza... mie unul imi place cind trec peste liniile de tramvai, ca toti frineaza, numai eu accelerez :lol:
- farurile stock sint destul de slabe, dar daca pui relee si becuri bune, problema se schimba. Cine a fost la ultima intilnire nationala, stie despre ce vorbesc.
Personal, inclin sa cred ca marea problema a masinii asteia si a celor hidraulice in general sint mecanicii.
Te asteptam cu un C5 :!:

Scris: Lun 22-Ian-2007 18:37
de paco
lali, cati km ai facut cu BX-ul si in cat timp?