Mai dar i-ati raspuns omului de l-ati lamurit bustean!
Deci, pornesti motorul si vezi in cat timp se ridica si daca se ridica in trepte. Daca masina este lasata jos si maneta de reglaj este in pozitia normala, trebuie sa se ridice in 10-20 secunde, lin, nu in trepte.
Asculta la cat timp se aude tacanitul disjunctorului, trebuie sa tacane cam la 20 30 s chiar mai rar. Daca masina are servodirectie vezi daca tacane mult mai repede cand virezi. Un tacanit rapid indica o sfera centrala descarcata sau pierderi mari de presiune in sistem.
Apasa pe fiecare colt al masinii, suspensia trebuie sa fie elastica. Daca un colt este rigid inseamna ca sfera respectiva este descarcata.
Apasa-te pe fata/spate si asteapta, trebuie sa revina la inaltimea normala in cateva secunde.
Verifica nivelul de LHM din rezervor. Acesta este un vas rotund, verde, cu un capac din plastic galbui din care ies/intra mai multe furtune de diferite diametre. Pe acest capac se afla o piesa transparenta cu doua repere rosii. Cu masina ridicata la maxim, indicatorul trebuie sa fie INTRE cele doua repere.
De asemenea verifica culoarea lichidului hidraulic. Trebuie sa fie verde fosforescent si are un miros specific (sorry, nu am cum sa iti descriu mirosul

). Daca are alta culoare, ori este f vechi ori este altceva decat LHM. Daca nu are LHM in instalatie, recomand sa renunti sa cumperi masina deoarece vei avea f mult de lucru la hidraulica, probabil ca va trebui sa inlocuiesti toate garniturile si elementele de cauciuc.