Pagina 1 din 8

Re: max 1000 Euro

Scris: Mar 06-Mar-2007 09:53
de nicum
kadix scrie:vreau sa fie cat mai ieftin iar plafonul maxim ar fi 1000 euro


De 1000 de euro o sa iti iei fie o masina cheala, fie una cu probleme. Un BX in stare decenta (atentie, decenta, nu buna) e minim 1500. Eu te inteleg ca vrei sa fie cit mai ieftin, dar iti recomand sa iei unul in stare buna si deci mai scump.

Scris: Mar 06-Mar-2007 11:18
de DanT
@nicum ..
depinde si cat de mult stii sa negociezi si cu cine ..
si cat de "speriat" de sfere este cel de la car il cumperi ...

deci nu este neaparat o regula ..:)

Scris: Mar 06-Mar-2007 11:22
de paco
Exista pe neogen un BX break, rosu, diesel, care arata f bine si proprietarul zice ca e ireprosabil. Daca nu minte, ar fi o varianta interesanta.
Eu cred ca la 1000 de euro gasesti un BX bun, daca nu chiar f bun, ma rog, cat poate fi de buna o masina de 15-20 de ani.

Scris: Joi 08-Mar-2007 00:23
de rufusgti
CICA BX F. BUN la 34 milioane! :lol:

Scris: Joi 08-Mar-2007 05:19
de paco
alexd a gasit unul f bun cu 500 de euro, WLD de asemenea. E nejustificata mirarea ta. Incearca sa-l vinzi pe al tau sa vezi cu cat il dai si apoi mai vorbim!

Scris: Joi 08-Mar-2007 10:02
de rufusgti
BX-ul meu e impecabil tehnic si optic (interiorul parca e nou),doar mici zgarieturi la caroserie (stau la bloc si masina sta in parcare) adus din Germania in 1997 , e varianta cu toate accesoriile posibile la 19GTI , am multi clienti la 1800 euro ,dar nu il vand.
Am vazut eu ce BX-uri au luat colegii nostri . Poate confundam notiunea de impecabil!
O masina impecabila trebuie sa functioneze aproape ca una noua. Din cate stiu eu majoritatea BX-urilor de pe forum au avut probleme.
Ce inseamna impecabil la mine : Masina sa fie f. bine inchegata , sa nu trancane nimic , totul sa se auda infundat la trecerea peste denivelari , tinuta de drum perfecta ,fara trepidatii nici la viteza maxima , motor silentios si vanjos (la GTI) , interior original si in perfecta stare (nu imbatranit si ars de soare) ,fara crapaturi sau pete de murdarie , timonerie perfecta (fara jocuri ) ,sa functioneze toate accesoriile ,etc.
DACA se gaseste vreun BX in starea asta la 1000 EURO eu personal cumpar 2!
Poate se gasesc chilipiruri dintrastea la oameni care poate au multi bani si nu pot evalua corect ceea ce vand. :?

DECI KADIX : Cat mai ieftin inseamna dupa cum zicea si NICUM o masina fara prea multe dotari si cu un istoric mai putin fericit ,poate cu multe probleme. BX-urile f. bune ,care au fost ingrijite de fostii proprietari au pretul justificat si sunt mai scumpisoare. Si nu oricine cumpara BX! Eu am 9 ani de cand ma ocup de aceste masini si stiu ce inseamna un Citroen in stare f. buna. O sa dai 1000 euro si in perioada urmatoare o sa descoperi o gramada de lucruri care nu o sa-ti placa si o sa vrei sa le faci ! CU BANI normal . Si uite asa poate o sa ajungi si la 1000 euro sa bagi in masina. Nu uita ca o vopsire profesionala costa intre 600-1000 euro in functie de vopsea si de mester, dar masina va arata ca noua . Daca esti un utilizator normal ,care nu are pretentii de la o masina si care nu se pricepe la mecanica poti sta linistit intr-un BX de 1000 euro. Nici nu vei observa eventualele anomalii in functionarea masinii. :idea:
Imagine

Scris: Joi 08-Mar-2007 10:34
de WLD
paco scrie:alexd a gasit unul f bun cu 500 de euro, WLD de asemenea. E nejustificata mirarea ta. Incearca sa-l vinzi pe al tau sa vezi cu cat il dai si apoi mai vorbim!


Treaba asta e relativa. In cazul meu, 16v-le a costat 700+~1000reparatiile ulterioare, iar 14-le e extraordinar, avea 95.000km reali (sigilii pe carburator si cablu de km) dar a stat nemiscat 2-3 ani in soare, deci nu mai are bord :))
Deosebirea e ca eu stiam la ce ma inham.

Scris: Joi 08-Mar-2007 10:43
de rufusgti
Foarte adevarat ce spui tu Cataline! Noi stim ce inseamna lucrul asta . Eu am vazut pozele cu BX-ul tau 16V cand l-ai cumparat si avea destule care trebuiau aranjate. Si pretul pe care il ceri acum pe el e perfect justificat.
Si in plus Un 16V cred ca are cu totul alt pret fata de un BX14.
Greseala pe care o fac unii e ca generalizeaza toate tipurile de BX .
Un BX14 vafi mai ieftin ca un 16TRS si ca un 19TRS . Varfurile gamei in varianta full (19GTI si 16V) au pretul lor care nu se compara cu 14-le.
Aviz amatorilor! :idea:

Scris: Joi 08-Mar-2007 11:21
de jgr1001
Odata cautam si eu un Bx ieftin si bun. M-am lecuit de idee dupa ca am vazut vreo 3 bucati, care variau intre 600 - 1400 euro. In toate cazurile mai era de lucru serios la masina.

Se pot cumpara masini ieftine dar cu bube si care necesita investitii si interventii. Pt cineva care se pricepe sa lucreze singur la masina si stie de unde sa procure piese in mod avantajos, lucrul asta poate fi rentabil.

Pt cine nu se pricepe si este la cheremul mecanicilor, mai bine "da un ban, dar sta in fata" :wink:

Scris: Joi 08-Mar-2007 11:27
de alexd
rufus, din pacate piata de second dicteaza altfel preturile, nu se pastreaza scara de valori a masinilor noi. Un motor mai mic, pe piata second este mai valoros. Adevarat ca nu sunt neimportante dotarile suplimentare, dar au un cuvant mai mic (masurat in bani) de spus decat motorul. De exemplu o masina cu roti frumoase se vinde mai usor decat una cu jante de tabla goala. Un ipotetic cumparator va fi nejustificat speriat de complexitatea unui motor mare. Greu va intelege ca motorul mare poate fi mai economicos si mai fiabil. De aici generalizarea pretului. de exemplu chiar si eu care scriu aceste randuri, pretuiesc mai mult un bx fara servo directie ...fiind o masina nu tocmai tanara, evit astfel un element ce imi poate creea probleme ulterioare. Trag mai greu de volan dar nu trag de buzunar si de mecanic. Asa ca un BX14 va fi in general mai apreciat si mai vandabil.
Ce inseamna "cheala" la BX? Ca nu ai geamuri electrice? Ca nu ai trapa? ca nu ai oglinda electrica? Ca nu ai inchidere centralizata?
Macaraua manuala este mai safe la varsta lor, de trapa nu stiu daca e incantat cineva sa-i curga apa in cap cand se infunda canalele de drenare, iar inchiderea costa fix 120 lei in varianta aftermarket.
Mai este ABS-ul si AC-ul, dar nu stiu cate sunt dotate cu aceste optiuni si sa mai si functioneze corect.

Scris: Joi 08-Mar-2007 12:28
de nicum
paco, nu stiu cui te adresai, dar BX-ul luat de WLD (care e de fapt gasit de alexd, deci vorbim de o singura masina) era stat de ceva ani, toate sferele erau descarcate/sparte, etc. Pretul era foarte bun, avind in vedere ca existau niste indicii solide ca masina chiar avea km aia si exista un istoric al ei fiind adusa de noua in RO. Dar atit.
Masina a fost luata de WLD care a stiut dintr-o privire ce cumpara.
In RO notiunea de "impecabil" are variatii foarte mari. Eu unul nu as spune despre BX-ul meu ca e impecabil, desi am schimbat la el chiar si piese care nu trebuiau schimbate si are multiple imbunatatiri.

Scris: Joi 08-Mar-2007 13:31
de cbx
dicutii de genul asta au fost destule .Propun o alta abordare a problemei ,de exemplu cat credem ca valoreaza masina pe care o detinem.Sper sa nu incepem cu sentimentalisme .

Scris: Joi 08-Mar-2007 14:10
de paco
Rufus, imi pare rau, dar 1800 de euro pe o masina ca a ta, daca e adevarat ce spui, ca merge ca noua (si nu cred ca minti!), e f. PUTIN. Un BMW cu performantele BX-ului tau, in stare similara si din acelasi an e dublu, daca nu mai mult!
De-asta zic ca la 1000 de euro poti gasi un BX f bun, nu ca al tau, dar bun. Oare nu am dreptate?

u

Scris: Joi 08-Mar-2007 14:35
de Teo-Onesti
Ma bag si eu putin... :twisted: Nu ca as fi mare cunoscator...dar un BX la 1000 euro pe care sa te bazezi,deci sa fie in stare f. buna,nu poate fi decat o exceptie!(mai ales cumparat din Romania)
P.S. BX-ul lui Rufus chiar este bun ca mecanica si stare generala(cu cateva nereguli la caroserie :roll: ) si chiar vreau sa-l cumpar in pretul de 1800 pt. ca stiu ca nu sunt multi bani de bagat in el...Sunt sigur ca in curand acest BX va fi printre cele mai tari din tara...si nu numai!...O colaborare Iasi-Onesti sa vedeti la momentul potrivit ce rezultate va avea... :partyman: :goodman: :yawinkle:

Scris: Joi 08-Mar-2007 14:45
de nicum
paco scrie:Rufus, imi pare rau, dar 1800 de euro pe o masina ca a ta, daca e adevarat ce spui, ca merge ca noua (si nu cred ca minti!), e f. PUTIN. Un BMW cu performantele BX-ului tau, in stare similara si din acelasi an e dublu, daca nu mai mult!
De-asta zic ca la 1000 de euro poti gasi un BX f bun, nu ca al tau, dar bun. Oare nu am dreptate?


Tu ai dreptate in principiu, pentru ca dincolo de starea unei masini mai exista si ceea ce se cheama "imagine de marca" si alti factori psihologici, gen diesel/benzina, motor mare/mic taxe, etc.