Pagina 1 din 1

Scris: Dum 19-Dec-2004 18:40
de Vizitator
De ce nu vrei Malatesta? Care e problema cu aceste cauciucuri? Sunt curios, pentru ca masina mea e incaltata cu asa ceva si sunt multumit de ele, dar poate ca nu stiu eu mare lucru in materie de cauciucuri!
Paco
P.S. Nu m-am mai autentificat, am uitat parola si nu mai stau sa primesc alta...

Scris: Dum 19-Dec-2004 21:23
de WLD
Si eu am Malatesta de iarna si sunt mai mult decat multumit.
Daca vrei un sfat, nu-ti lua cauciucuri late iarna. La cat de usor e Bx-ul, pluteste pe zapada :)
Eu folosesc vara 195/50X15 si iarna 165/70X14

Scris: Lun 20-Dec-2004 07:04
de Vizitator
Stiu ca iarna nu se recomanda cauciucurile late, dar la ce iarna e acum afara...
Malatesta am auzit ca nu sunt 100% noi, ca e o tehnologie de refacere a cauciucului, nu stiu in ce consta si care sunt avantajele si dezavantajele. Cert e ca eu, in 41.000 km, nu am ce sa le reprosez, cred ca mai merg inca atat cu ele, asa ca n-am nici un motiv sa nu le apreciez. Iar daca sunt mai ieftine (datorita acelei tehnologii), cu atat mai bine, voi cumpara tot Malatesta data viitoare.

Inca ceva. Stie cineva un motor diesel de vanzare, SH, BUN si Ieftin? Eu consum mult ulei si cred ca trebuie sa ma gandesc deja la un inlocuitor pentru motorasul meu (care insa porneste ca un ceas, dar...). In principiu, nu-mi trebuie decat motorul.

Paco

Scris: Lun 20-Dec-2004 17:46
de khan
185/60-14 am mai avut si mere beton cu ele pe zapada, dar ma seaca sa schimb iar jantele, arata ca un c.. cu 195/50-15 in spate si cu doo jante de tabla cu 185 pe ele in fata. preferam sa pastrez aceleasi jante la toate 4 rotile. de asta voiam 185/60-15 sau mai mult. iar malatesta ma enerveaza ca au incarcatura de cauciuc neuniforma si e greu sa le nimeresti o echilibrare ca lumea, plus ca sint mai grele, nu stiu exact din ce motiv. poate ca arata bine sau tin mult, dar ma intereseaza mai putin asta, prefer sa fie noi sau macar SH de "familie buna", nu refacute, resapate, remanufacturate... sau altceva de genu asta. merci oricum


P.S. faceti reclama ascunsa la malatesta? aveti actiuni acolo? glumesc

Scris: Lun 20-Dec-2004 19:45
de Vizitator
Cat de grele sunt fata de alte cauciucuri? Intreb asta pentru ca directia mea e cam grea (nu am servo) si ma gandesc ca din cauza asta poate fi. Sau nu? Are cineva idee? La drum lung nu simt, dar pe loc virez mai greu. Am si jante de magneziu, dar tot greu trag de volan. Astept opinii.
Multumesc,
Paco

Scris: Lun 20-Dec-2004 21:56
de WLD
khan scrie:185/60-14 am mai avut si mere beton cu ele pe zapada, dar ma seaca sa schimb iar jantele, arata ca un c.. cu 195/50-15 in spate si cu doo jante de tabla cu 185 pe ele in fata. preferam sa pastrez aceleasi jante la toate 4 rotile. de asta voiam 185/60-15 sau mai mult. iar malatesta ma enerveaza ca au incarcatura de cauciuc neuniforma si e greu sa le nimeresti o echilibrare ca lumea, plus ca sint mai grele, nu stiu exact din ce motiv. poate ca arata bine sau tin mult, dar ma intereseaza mai putin asta, prefer sa fie noi sau macar SH de "familie buna", nu refacute, resapate, remanufacturate... sau altceva de genu asta. merci oricum


P.S. faceti reclama ascunsa la malatesta? aveti actiuni acolo? glumesc


Malatesta si alte cauciucuri reconstruite sunt mai grele decat unele noi dintr-un motiv foarte simplu: se ia o anvelopa uzata si se incarca pe toate partile cu cauciuc.
Oricum treaba cu greutatea e relativa. Eu folosesc vara 195/50X15 pe jante de aliaj de Peugeot 205Gti. Acum am Toyo Proxes pe spate si Michelin Pilot pe fata, deci cauciucuri foarte performante. Marele lor dezavantaj e ca sunt extrem de grele! O janta echipata cantareste ~20KG. Ei bine, jantele de tabla originale cu 165/70X14 Malatesta de iarna au numai 12kg !
Un alt avantaj al pneurilor inguste este consumul cu ~1l% mai mic la viteze mari!
Le fac reclama pt ca mi-a placut cum am fost tratat la ei de fiecare data. In plus, montajul si echilibrarea sunt incluse in pret. In rest nu pot spune ca am o parere deosebita despre ele; nu au o aderenta deosebita pe uscat si sunt zgomotoase, dar m-au costat 900.000 bucata pe cand cele mai ieftine anvelope noi erau SAVA la ~1.7 milioane.
Cauta SAVA Eschimo S3, pe dimensiunea dorita si nu vei fi dezamagit de calitate.
Tinand cont ca merg cu cauciucuri de iarna de 10 ani si pe diferite masini, imi permit sa-ti mai dau inca 2 sfaturi :
O singura iarna am mers cu jante de aliaj pe fata si mi-a ajuns ! O sa intelegi cand gheata depusa in golurile jantei va dezechilibra roata intr-atat incat sa nu mai poti merge cu mai mult de 50km/h ! E o placere sa spargi gheata cu surubelnita din 50 in 50km!
Nu-ti lua SH de iarna ! Aia din vest nu-s prosti sa le arunce dupa 2-3 ani, chiar dc nu au mers decat 10.000km. Cauciucul din care sunt facute aceste anvelope e ceva mai pretentios si isi pierde proprietatile in timp, intarindu-se. Si atunci degeaba mai sunt de iarna :)

Scris: Lun 20-Dec-2004 22:04
de WLD
Anonymous scrie:Cat de grele sunt fata de alte cauciucuri? Intreb asta pentru ca directia mea e cam grea (nu am servo) si ma gandesc ca din cauza asta poate fi. Sau nu? Are cineva idee? La drum lung nu simt, dar pe loc virez mai greu. Am si jante de magneziu, dar tot greu trag de volan. Astept opinii.
Multumesc,
Paco


Greutatea anvelopei nu influenteaza directia la manevrele cu viteza mica. Conteaza latimea, cat de moale e flancul si compozitia cauciucului.
Si jantele de magneziu sunt mai grele decat cele de tabla :)

Scris: Mie 22-Dec-2004 21:35
de khan
ok, gata, ma duc sa imi iau malatesta 165/70-14 si dupa aia va povestesc. :wink:

Scris: Joi 23-Dec-2004 19:47
de khan
bineinteles ca nu mai aveau 165/70-14 si am luat 175/65-14. arata bine la prima vedere si par a fi mai degraba cauciucuri noi decit remanufacturate. nu mi-a placut ca unul dintre ele a inghitit 70g pe o parte semn ca e destul de neuniform incarcat, dar asta e. va mai povestesc dupa ce fac si un road test, inca nu le-am pus pe masina ca nu am motive. s-ar putea sa fac un drum pe la munte pe undeva in urmatoarea perioada si atunci o sa le incerc.

Scris: Vin 24-Dec-2004 09:33
de adytzu
Motive sa le pui pe masina ai. Cauciucurile de iarna se pun cand temperatura scade sub 7 grade (+7 NU -7) chiar daca nu e zapada. Sub aceasta temperatura, cauciucurile de vara se intaresc si-si pierd proprietatile aderente (chestie de compozitie), ba mai mult, se si uzeaza mai repede.