grila fata

Forum de discutii generale despre Citroen BX. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

niros
pasionat
Mesaje: 158
Membru din: Mar 14-Sep-2004 11:36
Localitate: tg-jiu

grila fata

Mesajde niros » Mie 02-Feb-2005 13:33

Cine poate sa-mi spuna si mie cum se poate scoate grila de pe bord unde se afla fantele de aer pentru parbriz. A mea s-a crapat si vreau sa o lipesc si sa o imbrac.

P.S. Am 2000 de km cu hidraurincage si nu curge pe nici unde. In schimb comportamentul suspensiei s-a schimbat considerabil. O sa-l schimb sambata cu lhm nou.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 02-Feb-2005 15:54

Felicitari ca ai reusit sa tii lichidul atit. Eu am "reusit" doar 1.300 km pentru ca a trebuit sa incarc sferele si cu ocazia asta am schimbat si lichidul.
Un sfat pentru tine si pentru ceilalti: incearca sa cureti filtrele din rezervorul de ulei la fiecare 3-500 km. E foarte important: eu am curatat filtrele de vreo 3-4 ori si de fiecare data le-am gasit imbicsite si pe fundul rezervorului am gasit "mil".
Apoi cind mergi cu masina si ajungi la destinatie, lasa masina jos din levierul de inaltime. Cind pleci, pune-o la loc la normal. In felul asta creste cantitatea de ulei care circula prin filtrele rezervorului.
Mai poti sa tii lichidul, dar nu depasi 5000 km.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Re: grila fata

Mesajde WLD » Mie 02-Feb-2005 17:30

sorin scrie:Cine poate sa-mi spuna si mie cum se poate scoate grila de pe bord unde se afla fantele de aer pentru parbriz. A mea s-a crapat si vreau sa o lipesc si sa o imbrac.
.


Extrem de simplu! Are cate un surub in lateral (pe contraaripa) si piulita centrala care tine si motorul stergatorului

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 02-Feb-2005 19:23

Eu credeam ca vorbeste despre grila care se afla in habitaclu...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

niros
pasionat
Mesaje: 158
Membru din: Mar 14-Sep-2004 11:36
Localitate: tg-jiu

grila

Mesajde niros » Mie 02-Feb-2005 19:34

Chiar despre cea din interior era vorba respectiv despre partea cea mai de langa parbriz a bordului. Cea din exterior am desfacut-o cand am curatit motorul de la climatizare. Am si postat un raspuns despre operatia mea care a dat rezultate foarte bune.

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Mie 02-Feb-2005 20:25

Asa-i cand nu citesti cu atentie :oops:

La seria2 nu stiu exact, dar la S1 nu se poate scoate decat cu restul bordului - operatiune de amploare din pacate :(

Avatar utilizator
bx19gti
simpatizant
Mesaje: 84
Membru din: Vin 01-Oct-2004 11:25
Localitate: Bucuresti

Mesajde bx19gti » Mie 02-Feb-2005 20:26

nicum scrie: Apoi cind mergi cu masina si ajungi la destinatie, lasa masina jos din levierul de inaltime. Cind pleci, pune-o la loc la normal. In felul asta creste cantitatea de ulei care circula prin filtrele rezervorului.


Sal. O intrebare de necunoscator. Masina mea sta destul de mult timp neumblata 1,2 saptamani. Mecanicul mi-a recomandat sa o las cu suspensia in pozitia normal pentru ca altfel diverse elemente ale suspensiei (cred ca se refera la cele din cauciuc) se uzeaza mai repede. Vorbesc povesti sau....

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mie 02-Feb-2005 21:00

In manuale pozitia de jos este denumita "poz de parcare si cuplat remorca";banuiesc ca vor sa spuna ca atunci cand lasi masina parcata ar tb. sa descarci instalatia(nu am gasit nicaieri scris clar ca ar tb.sau nu lasata jos).
Parea mea este: la fel cu orice instalatie hidraulica aceasta este protejata cand este scoasa de sub presiune, deci eu unul o descarc.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 03-Feb-2005 09:56

In stationare nu cred ca se pot uza decit suportii de cauciuc, care oricum se uzeaza prin imbatrinire. Deci, daca masina sta mai mult timp, nu cred ca e o tragedie daca o lasi pe burta.
Ca sfat general: priveste cu mare circumspectie ce spun mecanicii, in special referitor la hidraulica. De obicei e invers: instalatia hidraulica merge si cu alte uleiuri (sau chiar altceva gen antigel, motorina), dar nu pentru mult timp pentru ca va incepe sa piarda pe la toate retururile; pompa hidraulica nu e normal sa tacane des, chiar daca "asa face toate", etc. Ca regula si mai generala ei se ghideaza dupa romanescul "las' ca merge si asa, iar cel putin suspensia hidraulica de la Citroen nu e locul pentru improvizatii si minareli specific romanesti.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

niros
pasionat
Mesaje: 158
Membru din: Mar 14-Sep-2004 11:36
Localitate: tg-jiu

grila

Mesajde niros » Joi 03-Feb-2005 14:04

Nu cred ca este atat de prinsa de bord atata timp cat in locul in care s-a crapat s-a ridicat in sus. Ma gandeam ca poate prin laterale exista vreun sistem de prindere. Oricum daca nu pot sa o desfac o sa incerc sa o tai chiar la imbinarea cu bordul.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Joi 03-Feb-2005 14:08

Nu stiu exact cum este la BX dar la CX grila aia este o piesa separata dar fixata nedemontabil de plasa de bord. In schimb la GSA si la Oltcit grila este de fapt partea interioara a aerotermei la care nu poti ajunge decat prin demontarea bordului. Nu cred ca asta este situatia deoarece aeroterma se face din altfel de plastic care nu crapa.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 03-Feb-2005 14:31

Eugen, sa inteleg ca e bine sa las masina pe burta, la minim, cand o parchez de pe o zi pe alta? Sau numai daca sta multa vreme asa, cu saptamanile?
Eu n-am pus-o niciodata pe burta (e drept ca masina mea nici n-a stat nepornita vreodata mai mult de doua zile!).

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 03-Feb-2005 14:52

grila e parte comuna cu bordul si nu iese decit cu totul si la S1 si la S2. e destul de complicat din pacate, dar in vreo 4 ore ar trebui sa scoti si sa si pui tot bordul la loc. mie nu mi-a luat mai mult. mare grija la suportii din lateral care se rup destul de usor si trebuie dublati cu o tablita sau ceva in genu asta. si ca un sfat, modelele din 87-90 (aproximativ) nu sint prevazute cu suporti in partea de jos ceea ce face ca bordul sa capete o elasticitate (si o scirtiiala specifica) in zona centrala. suportii de care spun sint dintr-o tabla ambutisata si se prind de suportul casetofonului de dedesubt si coboara spre tunelul pe sub care trec esapamentul si tijele de la sch. de viteaza fiind mascati de consola centrala, cea de sub casetofon care "imbraca" si schimbatorul de viteze. daca vrei si alte detalii sint disponibil.
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 03-Feb-2005 16:28

Pentru Paco: daca circuli cu masina aproape zilnic, nu are sens sa o lasi pe burta, pentru ca atunci cind vei pleca pompa hidraulica va avea de lucru sa ridice toata masina si asta e un stres pentru pompa. Daca o lasi pe ea se se "scufunde", pompa va lucra mai putin la pornire. In concluzie, are sens sa o lasi pe burta, daca stii ca va sta asa o saptamina, sa zicem.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
bx19gti
simpatizant
Mesaje: 84
Membru din: Vin 01-Oct-2004 11:25
Localitate: Bucuresti

Mesajde bx19gti » Vin 04-Feb-2005 16:33

nicum: si eu ce sa fac pana la urma. Citromobilul meu sta aproape o saptamana ridicat complet, si doua ridicat de fata. Se lasa complet abia in a treia saptamana. :D. Am incercat si varinata cu lasat suspensie jos si (coincidenta sau nu) am avut numai probleme cu suspensia (furtune, conducte, garnituri, sfere descarcate, etc.)


Înapoi la “Citroen BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats