Cine poate sa-mi spuna si mie cum se poate scoate grila de pe bord unde se afla fantele de aer pentru parbriz. A mea s-a crapat si vreau sa o lipesc si sa o imbrac.
P.S. Am 2000 de km cu hidraurincage si nu curge pe nici unde. In schimb comportamentul suspensiei s-a schimbat considerabil. O sa-l schimb sambata cu lhm nou.
grila fata
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Felicitari ca ai reusit sa tii lichidul atit. Eu am "reusit" doar 1.300 km pentru ca a trebuit sa incarc sferele si cu ocazia asta am schimbat si lichidul.
Un sfat pentru tine si pentru ceilalti: incearca sa cureti filtrele din rezervorul de ulei la fiecare 3-500 km. E foarte important: eu am curatat filtrele de vreo 3-4 ori si de fiecare data le-am gasit imbicsite si pe fundul rezervorului am gasit "mil".
Apoi cind mergi cu masina si ajungi la destinatie, lasa masina jos din levierul de inaltime. Cind pleci, pune-o la loc la normal. In felul asta creste cantitatea de ulei care circula prin filtrele rezervorului.
Mai poti sa tii lichidul, dar nu depasi 5000 km.
Un sfat pentru tine si pentru ceilalti: incearca sa cureti filtrele din rezervorul de ulei la fiecare 3-500 km. E foarte important: eu am curatat filtrele de vreo 3-4 ori si de fiecare data le-am gasit imbicsite si pe fundul rezervorului am gasit "mil".
Apoi cind mergi cu masina si ajungi la destinatie, lasa masina jos din levierul de inaltime. Cind pleci, pune-o la loc la normal. In felul asta creste cantitatea de ulei care circula prin filtrele rezervorului.
Mai poti sa tii lichidul, dar nu depasi 5000 km.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Re: grila fata
sorin scrie:Cine poate sa-mi spuna si mie cum se poate scoate grila de pe bord unde se afla fantele de aer pentru parbriz. A mea s-a crapat si vreau sa o lipesc si sa o imbrac.
.
Extrem de simplu! Are cate un surub in lateral (pe contraaripa) si piulita centrala care tine si motorul stergatorului
grila
Chiar despre cea din interior era vorba respectiv despre partea cea mai de langa parbriz a bordului. Cea din exterior am desfacut-o cand am curatit motorul de la climatizare. Am si postat un raspuns despre operatia mea care a dat rezultate foarte bune.
nicum scrie: Apoi cind mergi cu masina si ajungi la destinatie, lasa masina jos din levierul de inaltime. Cind pleci, pune-o la loc la normal. In felul asta creste cantitatea de ulei care circula prin filtrele rezervorului.
Sal. O intrebare de necunoscator. Masina mea sta destul de mult timp neumblata 1,2 saptamani. Mecanicul mi-a recomandat sa o las cu suspensia in pozitia normal pentru ca altfel diverse elemente ale suspensiei (cred ca se refera la cele din cauciuc) se uzeaza mai repede. Vorbesc povesti sau....
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
In manuale pozitia de jos este denumita "poz de parcare si cuplat remorca";banuiesc ca vor sa spuna ca atunci cand lasi masina parcata ar tb. sa descarci instalatia(nu am gasit nicaieri scris clar ca ar tb.sau nu lasata jos).
Parea mea este: la fel cu orice instalatie hidraulica aceasta este protejata cand este scoasa de sub presiune, deci eu unul o descarc.
Parea mea este: la fel cu orice instalatie hidraulica aceasta este protejata cand este scoasa de sub presiune, deci eu unul o descarc.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
In stationare nu cred ca se pot uza decit suportii de cauciuc, care oricum se uzeaza prin imbatrinire. Deci, daca masina sta mai mult timp, nu cred ca e o tragedie daca o lasi pe burta.
Ca sfat general: priveste cu mare circumspectie ce spun mecanicii, in special referitor la hidraulica. De obicei e invers: instalatia hidraulica merge si cu alte uleiuri (sau chiar altceva gen antigel, motorina), dar nu pentru mult timp pentru ca va incepe sa piarda pe la toate retururile; pompa hidraulica nu e normal sa tacane des, chiar daca "asa face toate", etc. Ca regula si mai generala ei se ghideaza dupa romanescul "las' ca merge si asa, iar cel putin suspensia hidraulica de la Citroen nu e locul pentru improvizatii si minareli specific romanesti.
Ca sfat general: priveste cu mare circumspectie ce spun mecanicii, in special referitor la hidraulica. De obicei e invers: instalatia hidraulica merge si cu alte uleiuri (sau chiar altceva gen antigel, motorina), dar nu pentru mult timp pentru ca va incepe sa piarda pe la toate retururile; pompa hidraulica nu e normal sa tacane des, chiar daca "asa face toate", etc. Ca regula si mai generala ei se ghideaza dupa romanescul "las' ca merge si asa, iar cel putin suspensia hidraulica de la Citroen nu e locul pentru improvizatii si minareli specific romanesti.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
grila
Nu cred ca este atat de prinsa de bord atata timp cat in locul in care s-a crapat s-a ridicat in sus. Ma gandeam ca poate prin laterale exista vreun sistem de prindere. Oricum daca nu pot sa o desfac o sa incerc sa o tai chiar la imbinarea cu bordul.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Nu stiu exact cum este la BX dar la CX grila aia este o piesa separata dar fixata nedemontabil de plasa de bord. In schimb la GSA si la Oltcit grila este de fapt partea interioara a aerotermei la care nu poti ajunge decat prin demontarea bordului. Nu cred ca asta este situatia deoarece aeroterma se face din altfel de plastic care nu crapa.
grila e parte comuna cu bordul si nu iese decit cu totul si la S1 si la S2. e destul de complicat din pacate, dar in vreo 4 ore ar trebui sa scoti si sa si pui tot bordul la loc. mie nu mi-a luat mai mult. mare grija la suportii din lateral care se rup destul de usor si trebuie dublati cu o tablita sau ceva in genu asta. si ca un sfat, modelele din 87-90 (aproximativ) nu sint prevazute cu suporti in partea de jos ceea ce face ca bordul sa capete o elasticitate (si o scirtiiala specifica) in zona centrala. suportii de care spun sint dintr-o tabla ambutisata si se prind de suportul casetofonului de dedesubt si coboara spre tunelul pe sub care trec esapamentul si tijele de la sch. de viteaza fiind mascati de consola centrala, cea de sub casetofon care "imbraca" si schimbatorul de viteze. daca vrei si alte detalii sint disponibil.
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Pentru Paco: daca circuli cu masina aproape zilnic, nu are sens sa o lasi pe burta, pentru ca atunci cind vei pleca pompa hidraulica va avea de lucru sa ridice toata masina si asta e un stres pentru pompa. Daca o lasi pe ea se se "scufunde", pompa va lucra mai putin la pornire. In concluzie, are sens sa o lasi pe burta, daca stii ca va sta asa o saptamina, sa zicem.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
nicum: si eu ce sa fac pana la urma. Citromobilul meu sta aproape o saptamana ridicat complet, si doua ridicat de fata. Se lasa complet abia in a treia saptamana.
. Am incercat si varinata cu lasat suspensie jos si (coincidenta sau nu) am avut numai probleme cu suspensia (furtune, conducte, garnituri, sfere descarcate, etc.)

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats