Se incalzeste!
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Se incalzeste!
Odata cu schimbarea vremii, incep si la mine vesnicele probleme de supraincalzire motor. Is convins ca radiatorul mai are si scurgeri, dar cu radiatorul plin de lichid si cu ventilatorul pe treapta a doua de turatie (aia mare) motorul tot se incalzeste daca urc mai mult timp. Nu stiu nici care e problema, deci nu prea am cum sa o rezolv. Mentionez ca uleiul folosit de mine nu este unul de cea mai buna calitate, dar dintr-un motiv clar. Folosesc ulei Rompetrol 15w40 pt diesel. Cat este de ok uleiul asta pentru masina mea? Mentionez ca turul-returul radiator - motor se efectueaza pt ca apa e foarte calda in radiator. Merci.
"If in doubt, flat out!"
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Mai vezi poate radiatorul are pamint sau musculite la exterior si nu se face bine schimbul de caldura. De asemenea ar trebui sa ai capota scurta (aia cu spatiu mai mare intre
Uleiul ala nu prea e bun pentru perioada asta, mai ales daca zici ca motorul se supraincalzeste. Ti-ar trebui un ulei cu w50 in coada (probabil 15w50 sau 20w50).
Uleiul ala nu prea e bun pentru perioada asta, mai ales daca zici ca motorul se supraincalzeste. Ti-ar trebui un ulei cu w50 in coada (probabil 15w50 sau 20w50).
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Am capota de aia lunga. Oricum, nu ar trebui sa fie ok asa (e capota de fabrica). Capota scurta e pentru modelele mai noi? Ce inseamna acel w50 din coada? dar celalalt numar? Eu folosesc ulei de ala pentru ca am scurgeri de ulei (nu imi amintesc pe unde imi zicea mihai) si singura varianta ar fi schimbarea segmentilor. si cum nu merita.... alt motor. Nu o sa il schimb chiar acuma, asa ca il voi mai folosi asa mult timp. pierderile de ulei sunt de cam 2l/luna. Cred ca o sa fac un schimb de ulei acum si o sa pun total 7000 sau 8000.
"If in doubt, flat out!"
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
alin.banc scrie:Am capota de aia lunga. Oricum, nu ar trebui sa fie ok asa (e capota de fabrica). Capota scurta e pentru modelele mai noi? Ce inseamna acel w50 din coada? dar celalalt numar? Eu folosesc ulei de ala pentru ca am scurgeri de ulei (nu imi amintesc pe unde imi zicea mihai) si singura varianta ar fi schimbarea segmentilor. si cum nu merita.... alt motor. Nu o sa il schimb chiar acuma, asa ca il voi mai folosi asa mult timp. pierderile de ulei sunt de cam 2l/luna. Cred ca o sa fac un schimb de ulei acum si o sa pun total 7000 sau 8000.
Atunci sigur capota a fost schimbata. Toate motoarele de 1.9 au avut capota scurta, nu vechimea conteaza aici ci capacitatea motorului.
w50 ne spune viscozitatea la cald. Cu cit numarul e mai mare cu atit uleiul rezista mai bine la temperaturi inalte. Daca ai scurgeri trebuie sa schimbi niste semeringuri (probabil cele de la arbore). Daca iti consuma ulei, atunci trebuie sa segmentezi motorul. Care din situatii se aplica la tine?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Nu cred. Capota asta e capota originala. Stiu pe ambii propiretari care au avut masina inainte de mine si mi-au zis ca toate sunt originale. oricum, cel care imi face mie masina (mihai) are acelasi model, tot cu capota lunga, tot originala. Deci? Eu sunt convins ca e originala.
"If in doubt, flat out!"
alin.banc - Curata radiatorul si pe interior si pe dinafara.Eu m-am ingrozit cata rugina sedimentata am gasit in al meu.Pe interior il cureti cu furtunul cu apa, iar pe afara, cu jet de aer comprimat pana scoti toate resturile dintre celule.E posibil sa fie colmatat.
A doua cauza...poti avea pe motor, un alt termostat decat cel pt. motorul tau (deschid la valori diferite, in functie de motor) si sa deschida mai tarziu decat trebuie.
A treia...pompa de apa care nu mai plimba apa cum trebuie.
A patra...segmentii uzati si scapa compresie in baie...gazele fierbinti incing uleiul... .
Poti verifica sa nu ai montata pompa de injectie gresit (decalata cu un dinte) sau sa verifici avansul la injectie (nu ma pricep la Diesel)
Trebuie eliminate toate cauzele care fac ca motorul sa mearga prea cald.
A doua cauza...poti avea pe motor, un alt termostat decat cel pt. motorul tau (deschid la valori diferite, in functie de motor) si sa deschida mai tarziu decat trebuie.
A treia...pompa de apa care nu mai plimba apa cum trebuie.
A patra...segmentii uzati si scapa compresie in baie...gazele fierbinti incing uleiul... .
Poti verifica sa nu ai montata pompa de injectie gresit (decalata cu un dinte) sau sa verifici avansul la injectie (nu ma pricep la Diesel)
Trebuie eliminate toate cauzele care fac ca motorul sa mearga prea cald.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh