Pagina 1 din 1

probleme la frig

Scris: Joi 03-Feb-2005 20:28
de ALEXX
Salut! Am o problema si vreau sa stiu cat este de grava: duminica am fost la Sinaia. Stiti si voi ce vreme a fost. Dupa o noapte petrecuta la minus 10 grade (cred ca atatea au fost) seara am plecat spre Bucuresti. Dupa vreo 4 km motorul a inceput sa traga greu pt ca dupa 200 de metrii cand am schimbat a lll-a dintr-a lV-a s-a oprit. Am zis ca e de vina filtrul asa ca ma pregateam sa o las acolo si sa vin cu trenul dar mi-am adus aminte ca aveam doar vreo 10 l in rezervor asa ca am dat fuga la benzinarie si am bagat cam 20 l. Dupa aceea am mers intins pana la Bucuresti fara probleme. Se poate sa fi inghetat motorina si sa nu mai fi tras pompa sau sa vad ce e cu filtrul oricum? Filtrul are doar 6000 km si nu cred ca e terminat. PA

Scris: Joi 03-Feb-2005 21:56
de WLD
Poate ai avut motorina "de vara" luata din buc. si a facut parafina.

Scris: Vin 04-Feb-2005 09:40
de nicum
Gindeste-te ca la 10l de motorina in rezervor, nivelul combustibilului e probabil de 2-3 cm si in serpentine/pante se produc pauze in alimentarea masinii si deci problemele pe care le-ai spus. Povestea e valabila si pentru motoarele pe benzina cu injectie. Chiar scrie in cartea masinii sa nu mergi pe rosu. La carburator nu ai probleme de genul asta pentru ca exista niste benzina tampon in carburator.
Nu te supara, dar mi se pare chiar inconstienta sa mergi pe o vreme ca asta cu atit de putina motorina in rezervor. Eu am plecat anul trecut la Brasov de Craciun cu benzina si gazul full. Pot sa-ti spun ca acum 2ani, exact in ajunul Craciunului, am facut 6 ore pina la Brasov (pe viscol), dintre care vreo 3 ore de la iesirea din Sinaia pina la Brasov, datorita blocajelor de circulatie. Nici nu vreau sa ma gindesc ce s-ar fi intimplat daca as fi plecat cu combustibilul la limita. Cind ramii in pana prostului, mai ales pe vreme de iarna autentica, nu te ajuta nimeni.