Pagina 1 din 2

bx cu 4000 euro!!!!

Scris: Mar 10-Iul-2007 11:40
de mariusbv
ati vazut bx-ul de pe autovit cu 4000 euro?!.... tipu e din brasov , si zice ca masina e intr-o stare foarte buna.nu ma indoiesc de lucrul asta.... desi jante, trapa, geamuri electrice....au marea majoritate a bx-urilor. va lua oare pretul asta vreodata in Romania? ma gandesc ca in general bx-ul se adreseaza unor clienti care stiu cat de cat despre ce e vorba ....( ma gandesc la hidraulica in special)...sau care au prieteni cu bx-uri si vor sa incerce....dar oare astfel de clienti ar da 4000 euro? ati fi dispus vreunul dintre voi sa dati 4000 euro pe un bx?

Scris: Mar 10-Iul-2007 11:43
de DanT
din romania nu ..
din afara iarasi nu ..
gasesti Xantia la banii astia ..
la 3000 de euro s-au vandut doua frumuseti XM 2,1 TD care sunt cu o clasa peste BX ..

nu va lua banii astia ...

Scris: Mar 10-Iul-2007 11:46
de paco
Nu va lua niciodata banii astia, decat daca cineva va dori sa arunce suma respectiva.
Astazi, un BX bun e intre 500 si 1500 de euro, iar tendinta e sa scada.
Ganditi-va ca anii trec si oamenii isi iau masini noi, cine se mai uita la BX-urile din 86, 87, etc.?
Plus ca hidraulica e letala la capitolul pret, toti fug de ea!

Cu toate astea, un BX bun poate fi o masina interesanta. Eu insumi cochetez uneori cu ideea sa revin la prima dragoste, dar numai ca masina a doua (de exploatat la peste, cum se zice), asa ca nu sunt dispus sa bag multi bani in distractia asta.

Scris: Mar 10-Iul-2007 12:41
de nicum
Nici eu nu cred ca va lua banii asta, mai ales cind linga el e BX-ul lui Claudiu, la un pret foarte competitiv.

Scris: Mar 10-Iul-2007 12:56
de jgr1001
Treaba sta cam asa (in opinea mea)

Nu va lua 4000 de euro, pe ea.
Chestia este ca pe un Bx de 500 - 1000 euro, cat dai... atata face :wink:

Pe de alta parte, romanul nu ar da un ban in plus pe o masina veche chiar in stare foarte buna...pt ca "alaturi" e mai ieftin
Astfel masinile bune (in cazul respectiv Bx-ul) raman la propietari in loc sa fie vandute pe mai nimic (se vand pe mai nimic cand te impinge nevoia de bani)

La fel e si cu Cx-ul, insa in cazul asta eu o vad o imbunatatire. Cx-ul a ajuns o masina rara, un "young-timer" (ma refer la seria 1)
Adineauri m-am uitat pe mobile.de dupa Cx-uri inainte de '85.
Apar la cautare vreo doua stropitori cu 350 si 650 de euro si mai incolo de la 2500. Acum vreo 5 ani oferta era mult mai larga si mai ieftina.

Si sunt convins ca la un Cx in stare f buna, originala, valoarea va continua sa creasca. In cativa ani chiar si in Romania vei putea lua un pret bun pe asa ceva.

Insa pt un Bx, ar mai trebui sa treaca vreo 10 ani ca sa il poti vinde cu suma de 4000 de euro. Si binenteles sa fie in stare originala

Scris: Mar 10-Iul-2007 12:59
de DanT
sa nu se inteleaga ca un BX valoreaza 500 de euro ..
atat cost un BX de dezmembrat (care este intr-o stare foarte buna).

un pret corect pt un BX in stare buna spre foarte buna este de aproximativ 2000 - 2500 de euro ..

conditia de "sa fie originala" se pastreaza intocmai ...:)

Scris: Mar 10-Iul-2007 13:44
de alexd
iarasi incepeti cu "pretul corect"? .

Scris: Mar 10-Iul-2007 14:12
de cdires
fiecare poate cere oricat pentru masina lui. Acuma nu zic treaba aia cu "e prost ala care da, nu ala care cere...", dar daca vede omul ca n-o vinde o sa scada la pret sau o sa o pastreze... asta e tot

Scris: Mar 10-Iul-2007 17:17
de dj01fad
eu as da 4000 pe un bx, dar cu conditia sa fie 4TC :twisted:
acuma serios, 4000 pentru un bx ? :shock: chiar daca masina e absolut impecabila, nu as da atat pe ea... si consider ca pretul este astronomic. la 4000 de euro, mai pun 1000 sau maxim 2000 si imi iau xantia din 2002 si sa avem pardon, nu exista nici un fel de comparatie. daca cineva este atat de narod, nu are decat sa dea banii... este posibil sa o vanda chiar; a vandut un amic un scirocco vai mama lui dar infrumusetat cu 3800, asa ca nimic nu e imposibil.

Scris: Mar 10-Iul-2007 17:26
de nicum
Ma tem ca 4000 e prea putin pentru un 4TC. Gindeste-te ca Citroen nu a facut decit 200 si apoi a distrus cite a putut din ele.

Scris: Mar 10-Iul-2007 18:17
de alexd
:lol: :lol:
pai daca fabricantul himself s-a apucat sa le distruga, inseamna ca ceva era putred rau la ele... :lol: :lol:

Ca o mica paranteza, cat vreti voi sa mai polemizati pe tema cat merita un bx? oricum nu ajungeti la nici o concluzie, si oricum piata libera va va spulbera visele in cel mai crunt mod.

Scris: Mar 10-Iul-2007 18:22
de mbc
Poate ca a fost ceva putred la 4tc.... DAR poate ca au fost prea bune si au murit prea multi conducat niste masini pe care nu le puteau stapani. Asta ar fi un motiv mai bun zic eu. de ce sa dai o masina de 200 de cai (sau 400 pt evo) unor oameni de rand care mor in pima curba. ganditi-va la asta

Scris: Mar 10-Iul-2007 18:28
de alexd
200 cai tu consideri puternica? Eu am avut un v6 turbo de 240 de cai si nu m-a urmarit fabricantul sa mi-o distruga, si iata, si eu sunt intreg....Deja 200 cai + sunt ....demodati

Scris: Mar 10-Iul-2007 18:34
de mbc
:) 200 de cai sunt multi pentru o masina facuta sa mearga foarte repede. conteaza si masa masinii, si cum sunt obtinuti acei 200 de cai samd. poate bx nu e facut pentru a alerga cu 200 de cai. gandeste-te la asta. Sa nu uitam ca evo, care a avut 400 e chiar exact ce am zis eu.

Scris: Mie 11-Iul-2007 08:19
de DanT
200 de caui sunt suficient de multi daca stii cum sa-i strunesti ...

si sti si ce sa faci cu ei ..