Pagina 1 din 3
Scris: Mie 24-Oct-2007 19:20
de mbc
Am inceput sa salivez... Pe dinafara arata ca un bx, dar la gandul ca sub capota e un motor de 160 cai..
Scris: Mie 24-Oct-2007 20:08
de dan1972
Si asta, dar si cum suna acel motor cu 16 supape (se aude ca o furtuna).Uita-te pe YouTube la filmuletele cu BX 16 V si concentreaza-ti auzul la sunetul scos de acele motoare...Suna exact ca masinile de competitii (cu o toba sport, bine-nteles):).E altceva.
Scris: Mie 24-Oct-2007 20:29
de mbc
Eu sunt ferm convins ca suna superb 16v, dar cand iti merge nightwish TARE in masina de abia il auzi pe cel de langa tine, cred ca mai simplu se simt cei 160cp decat se aud cele 16 valve. BTW, la sunetul asta nu imi aud nici turbina nici motorul meu, deci imagineaza-ti. Mai am obiceiul sa opresc sunetul si sa deschid geamurile din fata ca sa aud motorul dar mai ales turbina, dar destul de rar. Cred ca aici ar tine faza. Hm... sau la semafor cand in dreapta e un tip cu gagica lui in pasat tdi care e pregatit de liniuta si care ramane in spate dupa primii 20 de m pentru cei 160 cp sunt mult mai multi decat ce o fi avand el iar cele 16v suna mult mai bine (a se citi MULT) MAI BINE decat un diesel cu pompe-duse? Da, stiu.

Scris: Mie 24-Oct-2007 20:57
de dan1972
Ca sa te completez...La noi circula o vorba:"Fraiere!Ti-ai luat Passat?...".Dar ma opresc aici, fiindca nu vreau sa jicnesc posesorii de Passat.E o optiune si fiecare are libertatea de a alege, dar e tare faza!:)
Stau si ma intreb...Oare toti posesorii de BX asculta "NightWish"???:).Ca si eu...

.Si mai stiu si pe altii care...

.
Oare sa aiba vre-o legatura muzica rock, cu masinile noastre???:)
Cu siguranta, BX-ul 16 V e o masina cu prestatii de invidiat.Putini stiu cam ce poiate face acea masina!!!Si nici nu ai da 2 bani daca ai vedea un BX in oglinda retrovizoare.Daca mai ai si vre-o masina mai pricopsita, deja...scenariul e complet.
Eu ma lovesc de asta mai mereu la sosea si-i umilesc cum ii prind.Nu iert nici unul si o fac cu o satisfactie si cu o sete teribila.Si 19 TRS-ul meu sprinteaza binisor si are doar 105 cp.Daca la puterea asta,eu ma declar multumit, imi imaginez cam ce face un 16 Valve, cu cei 160 de cai!!!Prinde suta in 7,8 sec. si se duce pana la 220-230 Km/h si cu asta am spus tot.
Suna bine.Nu?:)
Scris: Mie 24-Oct-2007 21:08
de mbc
Trimite-mi te rog pe Mesaj privat continuarea cu "Ti-ai luat passat" ca sa nu se simta nimeni jignit. Eu am doar 90 cp, face suta in 10 secunde si se duce pana pe la vreo 180. La stop pe liniute fac orice logan, megane diesel sau pana la 1,6 16v (care, de altfel am si condus si se comporta execrabil). Intr-o seara am avut o mica liniuta cu o octavia (ceva benzinar, cu toba care suna foarte bine). si am cam stat la egalitate cu el pana la un moment dat el nu a mai avut unde sa mearga si cursa s-a incheiat. Interesant. As vrea sa vad cum se comporta pe o linie cu un 307 hdi 90 cp sau c4 hdi 90 cp, dar inca nu am avut ocazia.
PS: trimite-mi pe pm continuarea cu passatul
Scris: Mie 24-Oct-2007 23:24
de alphie
cu o buburuza (C3) de 92 de cai nu vrei?(diesel)
Apropo, pt senzatii mai bune de la megane incearca 2.0 benzina 140 CP (salbatica, necivilizata, nu as vrea sa conduc asa ceva zilnic, dar interesant oricum):shock:
Daca tot suntem la capitolul teste, va anunt ca in viitorul apropiat o sa fac impreuna cu 3 colegi de munca,niste teste de "nerv".
masinile sunt:
1. Citroen XSara 1.6 benzina 110 CP, 2001
2. Seat Leon 1.9 TDI 101 CP, 2006 (model vechi)
3. Peugeot 207 1.6HDI 90 CP, 2007
4. subsemnata.
imi da cineva macar o sansa sa nu termin ultimul?
era si un coleg cu un megane 1.5 DCI 85 CP,2006 prin zona...dar s-a facut ca ploua :P
Scuze pt off, am deviat mult de tot de la masina lui wld.
Scris: Mie 24-Oct-2007 23:57
de eugenro2001
Cred ca trebuie facuta curatenie p-aici!
Scris: Joi 25-Oct-2007 07:12
de mbc
da, e foarte posibil sa fie mai ok cu megane 2.0 140 cp, dar problema e alta. acest megane deja e clasa superioara, ceea ce inseamna ca trebuie sa te duci fix in top ca sa iti iei o masina de care sa fii multumit? mie mi se parea ca nu are cuplu deloc (sau poate masina foarte grea). Chiar si cielo mi se parea ca sta mai bine la capitolul cuplu.
(da, stiu, total offtopic)
Scris: Joi 25-Oct-2007 08:20
de alphie
acum ca am fost mutati, putem delira linistiti. :p
Sa stii ca ai dreptate, ii lipsesete senzatia lui megane asta. Adica ala de care vorbesc eu fugea, se auzea foarte bine, dar nu ai senzatia aia de rupere sub cauciuri... Poate pt faptul ca acel motor de 140 de CP are doar 190 cuplu? Cred ca da...
Scris: Joi 25-Oct-2007 08:43
de mbc
da. probabil am deviat putin... mult de la subiect. Alphie, vreau si cu buburuza ta, dar eu sunt din cj iar tu din bucuresti. Hai sa vedem care ajunge mai repede la mijloc :p
Scris: Joi 25-Oct-2007 10:47
de cbx
ura ! loc de comentat ..... Cataline ,cat consuma acel Bx negru

, la suta de km .....consuma mult ......

, la intrebarea asta nu te asteptai din partea mea .
Las la o parte gluma ,masina este super OK , dar mare atentie pt doritori , are nevoie de multa grije nu numai talpa .
Scris: Joi 25-Oct-2007 11:13
de WLD
Conform constructorului ~11.2 in oras si 8 afara

Scris: Joi 25-Oct-2007 12:51
de mbc
da, amuzant. in cazul in care conduci un 1,9 16v ca si un 1,4 8v

Scris: Joi 25-Oct-2007 19:25
de dan1972
Vai ce mult consuma!!!Frateeee!!!De ce nu i-ai pus carburator de "Dacie"...sa nu mai consume (nimic daca se poate).
...Romania masii!!!Oameni buni!Constientizati o data ca masina asta e o raritate (mai ales la noi in tara).Si trebuie privita ca atare.
Cataline!Scuze!Eu am provocat aceasta discutie aici.Dar am vrut sa spun doar ca daca un 19 TRS de 105 cp, se cam duce, imi imaginez ce fel face asta de 160 cp.Dar atat.
Trebuie sa ne invatam o data ca lucrurile de valoare trebuie tratate ca atare!!!Daca ai o masina retro (hai sa zicem)(o piesa de colectie) si versiunea sportiva pe deasupra, chiar nu tre sa mai conteze cat consuma.E de invidiat ca o ai!Mai ales daca mai e si in stare foarte buna (cum e si cazul de fatza).
Eu daca as avea o astfel de masina, as tine-o in casa si as face rugaciuni la ora fixa.Cred ca as curata-o si as da-o cu ceara in fiecare zi.
E un obiect de valoare si chiar merita tot!
Da!O astfel de masina a fost facuta sa mai fie si alergata.Nu cred ca s-ar simti mai bine daca ar merge cineva cu ea numai cu viteze reduse.E totusi un 16 Valve, caruia ii plac turatiile.E o masina sportiva in final.Chiar cred ca mai trebuie alergata,macar din cand in cand, dupa mersul in aglomeratia de pe strazile noastre.Discutand la modul cel mai serios.
A intreba cat consuma, cand esti interesat de o astfel de masina - piesa de colectie, nu poate fi indreptatita decat pana la un punct...Sa te asiguri ca nu consuma 30 de l/100 Km din pricina unei defectiuni majore.In rest chiar nu mai conteaza.Si cred ca la WLD,chiar nu se pune problema sa fie dereglata.
Cataline...Scuze inca o data si bafta la vanzare!Chiar e ok masina din cate am vazut!
Scris: Joi 25-Oct-2007 22:33
de WLD
Nu va mai entuziasmati asa, ca nu e o minunatie. E o berlina de 160Cp si atat. Ca sa obtii tot ce se poate din motor, trebuie sa-l tii permanent in plaja 4000-6000, altfel e o masinuta docila cu un motor extrem de progresiv. E foarte buna pt urcat pe munte sau mers pe zapada

Problema e ca are cuplu cat o nuca, adica putin mai mult decat un Gt sau un TRS dar la o turatie de peste 4000. Un TDI de 130CP te cam pierde la reprize daca nu esti in turatia de cuplu, iar un Bmw 320d de 150Cp e la egalitate in acceleratie dar te umileste in reprize.
Alta problema este tractiunea, mai precis lipsa ei in primele trepte. Cu 195/50R15 nu am tractiune la iesirea din viraj in tr a 2-a.
Mai sunt si altele de povestit, dar mi-e somn. Maine partea a 2-a de defecte si calitatile.