Sa incepem cu partile bune:
Motor foarte bun la cuplu, sprint, destul de elastic.
Cutie de viteze foarte bine etajata.
Consum foarte mic daca nu o calci, bun daca ii dai pedala.
Directie OK, nu da niciodata sentimentul de lipsa de control sau pierderea stabilitatii .
2 ventilatoare pentru habitaclu .. in situatie de dezaburire isi fac treaba mult mai bine decat pe 19 trd care are un singur ventilator de ex.
scaune confortabile
pozitionare optima a schimbatorului de viteze
pozitia pedalei de frana foarte aproape de acceleratie, ajuta in cazuri extreme
pozitia pedalei de frana in adancime raportata de pedala de acceleratie bine gandita (au putut pentru ca cursa este scurta )
vizibilitate buna inainte, in spate, in oglinzi
portbagaj de dimensiuni suficiente uzului de zi cu zi
radiator de racire mare
ABS, AC, Geamuri el, oglinda dreapta electrica
Acum sa zicem si minusurile:
Desi bordurile arata destul de bine, se pare ca turometrul se strica prea repede
lipsa temperaturii lichidului de racire (important) / presiunii de ulei (putin important)
pozitionarea controlului electric pentru oglinda dreapta - ca sa o reglezi trebuie sa te apleci, astfel iti schimbi pozitia fata de oglinda.
lipsa oglinzii electrice stanga (era chiar asa scump sa o faca el?)
pedala de ambreiaj merge cam greu (in comparatie cu alte masini sau cu un ambreiaj hidraulic)
trebuie sa te obisnuiesti cu cursa pedalei de frana si cu pozitia ei initiala
lipsa reglajului lombar la scaun
lipsa spatiilor mici de depozitare (chiar si loganul are o gramada)
pozitia controlului geamurilor electrice spate - ofera acces atat pentru cei din spate cat si pentru sofer, dar cei din spate nu au confort in utilizare
la variantele cu trapa electrica, inaltimea habitaclului (mai ales in spate) scade considerabil.. oricum bx-ul nu era prea inalt
Cam atat pe moment. Voi ce mai ziceti?
Plus si Minus BX TZD Turbo
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Plus si Minus BX TZD Turbo
"If in doubt, flat out!"
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
parte cu oglinda electrica si alte detalii legate de bord sunt similare si la alte versiuni de echipare ale modelului BX .. bubele sunt comune cam ca la toate ..dac ar fi sarivim partea negativa ..
plecand de la premiza ca am vrea sa discutam despre 1769 cmc turbo ar trebui reliefate partile legate de motor si cutie .. in rest este un BX ..
:) ca si celelate ..
acelasi nivel de echipare ca la masina ta au existat si pe 19 TRD (versiunea aspirata a diesel-ului) ..
:)
plecand de la premiza ca am vrea sa discutam despre 1769 cmc turbo ar trebui reliefate partile legate de motor si cutie .. in rest este un BX ..

acelasi nivel de echipare ca la masina ta au existat si pe 19 TRD (versiunea aspirata a diesel-ului) ..

Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
Hai, domnule .. nu te supara .. de asta am si zis .. hai sa vorbim de o motorizare sau daca se vrea sa vorbim si de nivelul de chipare (ceea ce mi se pare de altfel interesant) .. insa trebuie in mod cert sa facem diferenta intre motorizare si echiparea habitaclului..
sper sa iasa ceva cum trebuie ...
oricum, poate review-urile astea nu ne sunt de folos acum .. insa in cativa ani (mai multi) vom ajunge sau vor ajunge cel putin unii sa discute despre asa ceva si le va prinde bine un subiect ca asta ..
sper sa iasa ceva cum trebuie ...
oricum, poate review-urile astea nu ne sunt de folos acum .. insa in cativa ani (mai multi) vom ajunge sau vor ajunge cel putin unii sa discute despre asa ceva si le va prinde bine un subiect ca asta ..

Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh