Pagina 1 din 1

Plus si Minus BX TZD Turbo

Scris: Mar 30-Oct-2007 06:58
de mbc
Sa incepem cu partile bune:

Motor foarte bun la cuplu, sprint, destul de elastic.
Cutie de viteze foarte bine etajata.
Consum foarte mic daca nu o calci, bun daca ii dai pedala.
Directie OK, nu da niciodata sentimentul de lipsa de control sau pierderea stabilitatii .
2 ventilatoare pentru habitaclu .. in situatie de dezaburire isi fac treaba mult mai bine decat pe 19 trd care are un singur ventilator de ex.
scaune confortabile
pozitionare optima a schimbatorului de viteze
pozitia pedalei de frana foarte aproape de acceleratie, ajuta in cazuri extreme
pozitia pedalei de frana in adancime raportata de pedala de acceleratie bine gandita (au putut pentru ca cursa este scurta )
vizibilitate buna inainte, in spate, in oglinzi
portbagaj de dimensiuni suficiente uzului de zi cu zi
radiator de racire mare
ABS, AC, Geamuri el, oglinda dreapta electrica

Acum sa zicem si minusurile:
Desi bordurile arata destul de bine, se pare ca turometrul se strica prea repede
lipsa temperaturii lichidului de racire (important) / presiunii de ulei (putin important)
pozitionarea controlului electric pentru oglinda dreapta - ca sa o reglezi trebuie sa te apleci, astfel iti schimbi pozitia fata de oglinda.
lipsa oglinzii electrice stanga (era chiar asa scump sa o faca el?)
pedala de ambreiaj merge cam greu (in comparatie cu alte masini sau cu un ambreiaj hidraulic)
trebuie sa te obisnuiesti cu cursa pedalei de frana si cu pozitia ei initiala
lipsa reglajului lombar la scaun
lipsa spatiilor mici de depozitare (chiar si loganul are o gramada)
pozitia controlului geamurilor electrice spate - ofera acces atat pentru cei din spate cat si pentru sofer, dar cei din spate nu au confort in utilizare
la variantele cu trapa electrica, inaltimea habitaclului (mai ales in spate) scade considerabil.. oricum bx-ul nu era prea inalt

Cam atat pe moment. Voi ce mai ziceti?

Scris: Mar 30-Oct-2007 07:01
de mbc
Am uitat ceva important: per total, experienta la volan este foarte placuta.

Scris: Mar 30-Oct-2007 09:50
de cbx
are doua electro-ventilatoare pt habitaclu din cauza a.c.-ului

Scris: Mar 30-Oct-2007 10:17
de DanT
parte cu oglinda electrica si alte detalii legate de bord sunt similare si la alte versiuni de echipare ale modelului BX .. bubele sunt comune cam ca la toate ..dac ar fi sarivim partea negativa ..

plecand de la premiza ca am vrea sa discutam despre 1769 cmc turbo ar trebui reliefate partile legate de motor si cutie .. in rest este un BX .. :):) ca si celelate ..

acelasi nivel de echipare ca la masina ta au existat si pe 19 TRD (versiunea aspirata a diesel-ului) .. :):)

Scris: Mar 30-Oct-2007 10:19
de mariusbv
am si eu un bx turbo neinmatriculat si nu are 2 electroventilatoare pt habitaclu. asta pentru ca nu are aer conditionat. si eu cred ca ai doua pentru ca ai AC

Scris: Mar 30-Oct-2007 10:21
de DanT
cu siguranta .. cele 2 electroventilatoare de la habitaclu sunt de la AC .. si asta nu mai tine de motorizarea turbo .. :):)

Scris: Mar 30-Oct-2007 10:22
de mariusbv
eu am un TZD aspirat si are cam aceleasi dotari ca si TZD TURBO , mai putin AC si ABS...in rest : la fel. are chiar si inchidere cu telecomanda originala infrarosu.

Scris: Mar 30-Oct-2007 10:25
de mariusbv
la partea cu reglajul ogl electrice dreapta sunt de acord cu mbc.... in timpul mersului e foarte riscant. Dar cred ca fabricantul s-a gandit ca oglinda o reglezi de obicei la plecarea de pe loc nu in timpul mersului :P

Scris: Mar 30-Oct-2007 15:22
de mbc
unde s-a ajuns. dupa cum ati vazut, cand am vorbit de dacia logan mcv am vorbit de o motorizare anume. de aceea am zis si aici de o motorizare anume. atat.

Scris: Mar 30-Oct-2007 16:14
de DanT
Hai, domnule .. nu te supara .. de asta am si zis .. hai sa vorbim de o motorizare sau daca se vrea sa vorbim si de nivelul de chipare (ceea ce mi se pare de altfel interesant) .. insa trebuie in mod cert sa facem diferenta intre motorizare si echiparea habitaclului..

sper sa iasa ceva cum trebuie ...
oricum, poate review-urile astea nu ne sunt de folos acum .. insa in cativa ani (mai multi) vom ajunge sau vor ajunge cel putin unii sa discute despre asa ceva si le va prinde bine un subiect ca asta .. :)

Scris: Mar 30-Oct-2007 20:32
de mbc
nu m-am suparat, dar (no offense for anyone) dar consider un tzd turbo full options o cu totul alta experienta decat un 1,4 TGE fara nimica. Ce sa mai vorbim de un GTi cu piele si figuri.