Plus si Minus BX TZD Turbo
Scris: Mar 30-Oct-2007 06:58
Sa incepem cu partile bune:
Motor foarte bun la cuplu, sprint, destul de elastic.
Cutie de viteze foarte bine etajata.
Consum foarte mic daca nu o calci, bun daca ii dai pedala.
Directie OK, nu da niciodata sentimentul de lipsa de control sau pierderea stabilitatii .
2 ventilatoare pentru habitaclu .. in situatie de dezaburire isi fac treaba mult mai bine decat pe 19 trd care are un singur ventilator de ex.
scaune confortabile
pozitionare optima a schimbatorului de viteze
pozitia pedalei de frana foarte aproape de acceleratie, ajuta in cazuri extreme
pozitia pedalei de frana in adancime raportata de pedala de acceleratie bine gandita (au putut pentru ca cursa este scurta )
vizibilitate buna inainte, in spate, in oglinzi
portbagaj de dimensiuni suficiente uzului de zi cu zi
radiator de racire mare
ABS, AC, Geamuri el, oglinda dreapta electrica
Acum sa zicem si minusurile:
Desi bordurile arata destul de bine, se pare ca turometrul se strica prea repede
lipsa temperaturii lichidului de racire (important) / presiunii de ulei (putin important)
pozitionarea controlului electric pentru oglinda dreapta - ca sa o reglezi trebuie sa te apleci, astfel iti schimbi pozitia fata de oglinda.
lipsa oglinzii electrice stanga (era chiar asa scump sa o faca el?)
pedala de ambreiaj merge cam greu (in comparatie cu alte masini sau cu un ambreiaj hidraulic)
trebuie sa te obisnuiesti cu cursa pedalei de frana si cu pozitia ei initiala
lipsa reglajului lombar la scaun
lipsa spatiilor mici de depozitare (chiar si loganul are o gramada)
pozitia controlului geamurilor electrice spate - ofera acces atat pentru cei din spate cat si pentru sofer, dar cei din spate nu au confort in utilizare
la variantele cu trapa electrica, inaltimea habitaclului (mai ales in spate) scade considerabil.. oricum bx-ul nu era prea inalt
Cam atat pe moment. Voi ce mai ziceti?
Motor foarte bun la cuplu, sprint, destul de elastic.
Cutie de viteze foarte bine etajata.
Consum foarte mic daca nu o calci, bun daca ii dai pedala.
Directie OK, nu da niciodata sentimentul de lipsa de control sau pierderea stabilitatii .
2 ventilatoare pentru habitaclu .. in situatie de dezaburire isi fac treaba mult mai bine decat pe 19 trd care are un singur ventilator de ex.
scaune confortabile
pozitionare optima a schimbatorului de viteze
pozitia pedalei de frana foarte aproape de acceleratie, ajuta in cazuri extreme
pozitia pedalei de frana in adancime raportata de pedala de acceleratie bine gandita (au putut pentru ca cursa este scurta )
vizibilitate buna inainte, in spate, in oglinzi
portbagaj de dimensiuni suficiente uzului de zi cu zi
radiator de racire mare
ABS, AC, Geamuri el, oglinda dreapta electrica
Acum sa zicem si minusurile:
Desi bordurile arata destul de bine, se pare ca turometrul se strica prea repede
lipsa temperaturii lichidului de racire (important) / presiunii de ulei (putin important)
pozitionarea controlului electric pentru oglinda dreapta - ca sa o reglezi trebuie sa te apleci, astfel iti schimbi pozitia fata de oglinda.
lipsa oglinzii electrice stanga (era chiar asa scump sa o faca el?)
pedala de ambreiaj merge cam greu (in comparatie cu alte masini sau cu un ambreiaj hidraulic)
trebuie sa te obisnuiesti cu cursa pedalei de frana si cu pozitia ei initiala
lipsa reglajului lombar la scaun
lipsa spatiilor mici de depozitare (chiar si loganul are o gramada)
pozitia controlului geamurilor electrice spate - ofera acces atat pentru cei din spate cat si pentru sofer, dar cei din spate nu au confort in utilizare
la variantele cu trapa electrica, inaltimea habitaclului (mai ales in spate) scade considerabil.. oricum bx-ul nu era prea inalt
Cam atat pe moment. Voi ce mai ziceti?