Usi Captusite la Interior

Forum de discutii generale despre Citroen BX. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Usi Captusite la Interior

Mesajde dan1972 » Joi 01-Noi-2007 22:09

Recomand tuturor celor care masinile nu va dau prea multa bataie de cap sa controlati daca mai exista acel capitonaj din folie izolanta, lipit peste decupeurile din partea interioara a usilor (sub capitonaj).Asta tinand cont de faptul ca deja a venit vremea rea, cu ploi, frig si eventual si ninsoare si inghet.
Acea folie are rolul de a izola de umezeala si de frig, interiorul masinii.
Daca ea nu mai exista, va recomand sa astupati acele gauri cu alta folie.
Se poate folosi folia care se pune sub parchetul laminat.Este identica cu cea originala si se poate lipi cu prenadez, fie bucata intreaga pe tot spatele usii, fie bucati mai mici decupate dupa forma gaurilor.
Cu rezultate foarte bune, se poate folosi si scotch-ul acela lat (obligatoriu de culoare maron fiindca lipeste mult mai bine).Se lipesc fasii una langa alta, suprapunandu-le marginile.
Rezultatul?!? Interiorul masinii e mult mai etans, iar tapiseria nu mai devine umeda/"trasa" atunci cand ploua.In plus si difuzoarele montate in usi, suna mai bine dupa montarea acestei folii, pe care multi o neglijeaza si o rup, atunci cand umbla la macaralele geamurilor sau la incuietori.
De ce e necesara aceasta folie???
Fiindca pe geam, prin usa se prelinge apa, care ajunge uneori pe dosul capitonajului.La Oltcit, dat fiind faptul ca il parcam cu 2 roti pe o bordura in fatza blocului,iar masina statea inclinata, mi se prelingea apa pe dosul capitonajelor si patrundea printre acesta si tabla in masina, la picioarele pasagerului.Dupa ce am izolat usile, nu am mai avut aceasta problema.
Am reluat aceasta operatie si la BX si e OK.
Un alt mic amanunt...Atentie la chederul de la geamurile mici triunghiulare de pe usile din spate, intre acesta si geamul principal.Intre verticala si chederul din rama usii (sus) ramane la unele BX-uri un spatiu pe unde patrunde curent de aer suparator.In masina mea, nu stiam iarna trecuta, de unde se simte la nivelul capului curent (dinspre spate).Acum m-am lamurit.:).Voi incerca sa repozitionez acel geam triunghiular, iar daca nu voi reusi, voi etansa cu mastic siliconic.

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Joi 01-Noi-2007 23:09

been there ...done that..

adevarat graieste colegul si prietenul nostru.
Eu am facut aceasta operatiune in scoul antifonarii fonice si anisunet la BX, scop in care am izolat podeaua si fetele interioare ale usilor cu folie de (sub)parchet verde, groasa, care cica scuteste 20 de db cand calci pe ea (sper sa nu fie cazul sa calc pe usi vreodata..).Fiind un soi de izopren nu prea se impaca cu prenandezul. Se cam topeste, dar, din fericire e plina lumea de lipiciuri si solutii. Precizez ca folia verde am aplicat-o peste un strat de folie de (sub)parchet normala,alba, pe care am folosit-o pentru a astupa gaurile rezultate din diverse interventii in interiorul usilor (ba uns macarale,ba curatat motorase,ba curatat si uns sistemul e inchidere).

Daca as fi avut ceva mai mult timp,sau daca vremea mi-ar fi dat pace, sau daca m-as fi invrednicit sa-mi ridic un garaj, as fi vrut sa antifonez cu antifon antifonic, partile interioare ale fetelor exterioare ale usilor. dar asta ramane pe vara viitoare.

Despre repozitionat triunghiul de geam, acuma foarte serios vorbind, recomand foarte multa prudenta. Am schimbat de 2 ori gemuletul si stiu ca acesta intra oarecum fortat la locul sau. Si demontarea implica aceeasi prudenta. Din cele constatate de mine, daca chederul,sau izolatia lui de cauciuc, este in stare buna,pe acolo nu poate intra nici pic de curent.
Pentru cei interesati,ca stau la dispozitie cu procedurile de demontare si remontare a gemletului. Eventual si executie practica.
Relu

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 02-Noi-2007 02:17

asta a fost primul lucru facut la toate masinile mele :lol:
peste folia aia, am mai indesat intre usa si capitonaj material luat din izolatia de la plafon, si rezultatul a fost o izolare fata de exterior mult mai buna.


Înapoi la “Citroen BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11808
    Cel mai nou membru Shraunjkh