Usi Captusite la Interior
Scris: Joi 01-Noi-2007 22:09
Recomand tuturor celor care masinile nu va dau prea multa bataie de cap sa controlati daca mai exista acel capitonaj din folie izolanta, lipit peste decupeurile din partea interioara a usilor (sub capitonaj).Asta tinand cont de faptul ca deja a venit vremea rea, cu ploi, frig si eventual si ninsoare si inghet.
Acea folie are rolul de a izola de umezeala si de frig, interiorul masinii.
Daca ea nu mai exista, va recomand sa astupati acele gauri cu alta folie.
Se poate folosi folia care se pune sub parchetul laminat.Este identica cu cea originala si se poate lipi cu prenadez, fie bucata intreaga pe tot spatele usii, fie bucati mai mici decupate dupa forma gaurilor.
Cu rezultate foarte bune, se poate folosi si scotch-ul acela lat (obligatoriu de culoare maron fiindca lipeste mult mai bine).Se lipesc fasii una langa alta, suprapunandu-le marginile.
Rezultatul?!? Interiorul masinii e mult mai etans, iar tapiseria nu mai devine umeda/"trasa" atunci cand ploua.In plus si difuzoarele montate in usi, suna mai bine dupa montarea acestei folii, pe care multi o neglijeaza si o rup, atunci cand umbla la macaralele geamurilor sau la incuietori.
De ce e necesara aceasta folie???
Fiindca pe geam, prin usa se prelinge apa, care ajunge uneori pe dosul capitonajului.La Oltcit, dat fiind faptul ca il parcam cu 2 roti pe o bordura in fatza blocului,iar masina statea inclinata, mi se prelingea apa pe dosul capitonajelor si patrundea printre acesta si tabla in masina, la picioarele pasagerului.Dupa ce am izolat usile, nu am mai avut aceasta problema.
Am reluat aceasta operatie si la BX si e OK.
Un alt mic amanunt...Atentie la chederul de la geamurile mici triunghiulare de pe usile din spate, intre acesta si geamul principal.Intre verticala si chederul din rama usii (sus) ramane la unele BX-uri un spatiu pe unde patrunde curent de aer suparator.In masina mea, nu stiam iarna trecuta, de unde se simte la nivelul capului curent (dinspre spate).Acum m-am lamurit.
.Voi incerca sa repozitionez acel geam triunghiular, iar daca nu voi reusi, voi etansa cu mastic siliconic.
Acea folie are rolul de a izola de umezeala si de frig, interiorul masinii.
Daca ea nu mai exista, va recomand sa astupati acele gauri cu alta folie.
Se poate folosi folia care se pune sub parchetul laminat.Este identica cu cea originala si se poate lipi cu prenadez, fie bucata intreaga pe tot spatele usii, fie bucati mai mici decupate dupa forma gaurilor.
Cu rezultate foarte bune, se poate folosi si scotch-ul acela lat (obligatoriu de culoare maron fiindca lipeste mult mai bine).Se lipesc fasii una langa alta, suprapunandu-le marginile.
Rezultatul?!? Interiorul masinii e mult mai etans, iar tapiseria nu mai devine umeda/"trasa" atunci cand ploua.In plus si difuzoarele montate in usi, suna mai bine dupa montarea acestei folii, pe care multi o neglijeaza si o rup, atunci cand umbla la macaralele geamurilor sau la incuietori.
De ce e necesara aceasta folie???
Fiindca pe geam, prin usa se prelinge apa, care ajunge uneori pe dosul capitonajului.La Oltcit, dat fiind faptul ca il parcam cu 2 roti pe o bordura in fatza blocului,iar masina statea inclinata, mi se prelingea apa pe dosul capitonajelor si patrundea printre acesta si tabla in masina, la picioarele pasagerului.Dupa ce am izolat usile, nu am mai avut aceasta problema.
Am reluat aceasta operatie si la BX si e OK.
Un alt mic amanunt...Atentie la chederul de la geamurile mici triunghiulare de pe usile din spate, intre acesta si geamul principal.Intre verticala si chederul din rama usii (sus) ramane la unele BX-uri un spatiu pe unde patrunde curent de aer suparator.In masina mea, nu stiam iarna trecuta, de unde se simte la nivelul capului curent (dinspre spate).Acum m-am lamurit.
