gatul, ca tot veni vorba, cu titlu informativ, se compune dintr-o teava de plastic cam de 2 toli,de vreo 35 cm lungime, usor curbata.
Particularitati:
- la capatul dinspre caroserie are o flansa de metal,cea de care se prinde busonul,sudata de plastic in modul cel mai prost cu putinta,prin "nituire" la cald. In cazul in care flansa rugineste sau se desprinde,trebuie sa dai dovada de mare inventivitate si imaginatie pentru a rezolva situatia... :x
- la capatul opus "se infige" in furtunul care merge spre rezervor si se prinde cu colier.
- mai dispune de un stutz pentru evacuarea aerului.
Demontare:
1. roata dreapta spate jos
2. se desface colierul de la furtunul care merge spre rezervor
3. se inlatura furtunelul pentru evacuarea aerului
4. se desfac cele 3 suruburi din jurul gurii de umplere a rezervorului.
5. se extrage piesa in cauza, cu atentie. Nu va uitati la ce faceti cand scoateti chestia pentru ca locul respectiv este o zona in care se aduna TOT noroiul si n-o sa va stea bine cu el in ochisori. Chestie de estetica...

. Pasul urmator: se da dovada de multa imaginatie in rezolvarea problemei.
Remontare: exact ca in manualul Haynes: invers ca la demontare.
TIP: Eu am reusit repararea dispozitivului, dupa multe tentative,printr-o singura metoda,dupa parerea mea infailibila: INLOCUIRE CU TOTUL.
TENTATIVE:
relipire la cald a flansei de suportul din plastic. REZULTAT: nu tine.
folosire adeziv in acelasi scop. REZULTAT: nu tine.
folosire silicon.REZULTAT: nu tine + gulerul firav incepe sa dea semne de oboseala.
Idee de aplicat la urmatoarea interventie: modelarea unei flanse care sa prinda gulerul din plastic intre ea si flansa din fata, cea in care se infige busonul, cu surubele,saibe si piulite mici,mici. Asa in caz ca va mai exista bx-ul inca 20 de ani, pana mi se strica mie iar chestia aia.