
Kilometraj bx
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 69
- Membru din: Mie 02-Ian-2008 22:10
- Localitate: rosiori de vede
Kilometraj bx
Ma invata cineva ce sa fac la chilometraj ca nu merge.Am desfacut cablu de la jumate,suspend roata,si tot nu se invarte cablu.In cutie nam umblat o fi de acolo
[/quote]

- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Cablul de vitezometru de BX este compus din 2 bucati:
- prima bucata este de la cutie pina aproximativ in dreptul soferului
- a doua bucata se cupleaza cu prima si ajunge in bord.
Ca sa vezi unde e buba, suspenzi o roata din fata, desfaci cablul de la jumatate si pornesti masina. Diferentialul fiind deschis (clasic), ar trebui sa se invirta roata suspendata. Atentie mare cu suspendarea, care trebuie sa fie ferma, pentru ca altfel masina va avea tendinta sa se miste in momentul pornirii. NU poti folosi frina de mina pentru ca e pe rotile din fata.
Daca prima jumatate, aia dinspre cutie, se invirte (miezul cablului mai exact), inseamna ca buba e mai incolo. Daca nu se invirte, poate sa fie din cutie, caz mai nasol (poate sa fie doar cuplajul sarit sau uzat). Mai poate sa fie tocit cuplajul propriu-zis de la cablu, care are sectiune patrata si care datorita uzurii tinde sa devina rotunda.
- prima bucata este de la cutie pina aproximativ in dreptul soferului
- a doua bucata se cupleaza cu prima si ajunge in bord.
Ca sa vezi unde e buba, suspenzi o roata din fata, desfaci cablul de la jumatate si pornesti masina. Diferentialul fiind deschis (clasic), ar trebui sa se invirta roata suspendata. Atentie mare cu suspendarea, care trebuie sa fie ferma, pentru ca altfel masina va avea tendinta sa se miste in momentul pornirii. NU poti folosi frina de mina pentru ca e pe rotile din fata.
Daca prima jumatate, aia dinspre cutie, se invirte (miezul cablului mai exact), inseamna ca buba e mai incolo. Daca nu se invirte, poate sa fie din cutie, caz mai nasol (poate sa fie doar cuplajul sarit sau uzat). Mai poate sa fie tocit cuplajul propriu-zis de la cablu, care are sectiune patrata si care datorita uzurii tinde sa devina rotunda.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- simpatizant
- Mesaje: 69
- Membru din: Mie 02-Ian-2008 22:10
- Localitate: rosiori de vede
Maine incerc sa vad ce fac.cu respectnicum scrie:Cablul de vitezometru de BX este compus din 2 bucati:
- prima bucata este de la cutie pina aproximativ in dreptul soferului
- a doua bucata se cupleaza cu prima si ajunge in bord.
Ca sa vezi unde e buba, suspenzi o roata din fata, desfaci cablul de la jumatate si pornesti masina. Diferentialul fiind deschis (clasic), ar trebui sa se invirta roata suspendata. Atentie mare cu suspendarea, care trebuie sa fie ferma, pentru ca altfel masina va avea tendinta sa se miste in momentul pornirii. NU poti folosi frina de mina pentru ca e pe rotile din fata.
Daca prima jumatate, aia dinspre cutie, se invirte (miezul cablului mai exact), inseamna ca buba e mai incolo. Daca nu se invirte, poate sa fie din cutie, caz mai nasol (poate sa fie doar cuplajul sarit sau uzat). Mai poate sa fie tocit cuplajul propriu-zis de la cablu, care are sectiune patrata si care datorita uzurii tinde sa devina rotunda.
in acest caz pot fi urmatoarele aspecte:
-cablul dinspre cutie rupt
-patratul cablului care intra in cutie rotunjit
-pinionul din cutia de viteze care se poate inlocui prin demontarea planetarei lungi si apoi desfacerea capacului in care este simeringul
-piesa care antreneaza cablul de km poate fi rotunjita
-cablul dinspre cutie rupt
-patratul cablului care intra in cutie rotunjit
-pinionul din cutia de viteze care se poate inlocui prin demontarea planetarei lungi si apoi desfacerea capacului in care este simeringul
-piesa care antreneaza cablul de km poate fi rotunjita
-
- simpatizant
- Mesaje: 69
- Membru din: Mie 02-Ian-2008 22:10
- Localitate: rosiori de vede
Am desfacut la chilometraj si pisa care actioneaza cablu are 5 dinti tociti si daia nu merge.Are cineva piesa?robert-bx scrie:in acest caz pot fi urmatoarele aspecte:
-cablul dinspre cutie rupt
-patratul cablului care intra in cutie rotunjit
-pinionul din cutia de viteze care se poate inlocui prin demontarea planetarei lungi si apoi desfacerea capacului in care este simeringul
-piesa care antreneaza cablul de km poate fi rotunjita
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh