Pagina 1 din 1

Kilometraj bx

Scris: Lun 28-Ian-2008 03:07
de bogdan rosiori bx
Ma invata cineva ce sa fac la chilometraj ca nu merge.Am desfacut cablu de la jumate,suspend roata,si tot nu se invarte cablu.In cutie nam umblat o fi de acolo :?: [/quote]

Scris: Lun 28-Ian-2008 11:11
de nicum
Cablul de vitezometru de BX este compus din 2 bucati:
- prima bucata este de la cutie pina aproximativ in dreptul soferului
- a doua bucata se cupleaza cu prima si ajunge in bord.
Ca sa vezi unde e buba, suspenzi o roata din fata, desfaci cablul de la jumatate si pornesti masina. Diferentialul fiind deschis (clasic), ar trebui sa se invirta roata suspendata. Atentie mare cu suspendarea, care trebuie sa fie ferma, pentru ca altfel masina va avea tendinta sa se miste in momentul pornirii. NU poti folosi frina de mina pentru ca e pe rotile din fata.
Daca prima jumatate, aia dinspre cutie, se invirte (miezul cablului mai exact), inseamna ca buba e mai incolo. Daca nu se invirte, poate sa fie din cutie, caz mai nasol (poate sa fie doar cuplajul sarit sau uzat). Mai poate sa fie tocit cuplajul propriu-zis de la cablu, care are sectiune patrata si care datorita uzurii tinde sa devina rotunda.

Scris: Lun 28-Ian-2008 18:31
de bogdan rosiori bx
nicum scrie:Cablul de vitezometru de BX este compus din 2 bucati:
- prima bucata este de la cutie pina aproximativ in dreptul soferului
- a doua bucata se cupleaza cu prima si ajunge in bord.
Ca sa vezi unde e buba, suspenzi o roata din fata, desfaci cablul de la jumatate si pornesti masina. Diferentialul fiind deschis (clasic), ar trebui sa se invirta roata suspendata. Atentie mare cu suspendarea, care trebuie sa fie ferma, pentru ca altfel masina va avea tendinta sa se miste in momentul pornirii. NU poti folosi frina de mina pentru ca e pe rotile din fata.
Daca prima jumatate, aia dinspre cutie, se invirte (miezul cablului mai exact), inseamna ca buba e mai incolo. Daca nu se invirte, poate sa fie din cutie, caz mai nasol (poate sa fie doar cuplajul sarit sau uzat). Mai poate sa fie tocit cuplajul propriu-zis de la cablu, care are sectiune patrata si care datorita uzurii tinde sa devina rotunda.
Maine incerc sa vad ce fac.cu respect

Scris: Lun 28-Ian-2008 20:02
de robert-bx
in acest caz pot fi urmatoarele aspecte:
-cablul dinspre cutie rupt
-patratul cablului care intra in cutie rotunjit
-pinionul din cutia de viteze care se poate inlocui prin demontarea planetarei lungi si apoi desfacerea capacului in care este simeringul
-piesa care antreneaza cablul de km poate fi rotunjita

Scris: Mie 30-Ian-2008 21:32
de bogdan rosiori bx
robert-bx scrie:in acest caz pot fi urmatoarele aspecte:
-cablul dinspre cutie rupt
-patratul cablului care intra in cutie rotunjit
-pinionul din cutia de viteze care se poate inlocui prin demontarea planetarei lungi si apoi desfacerea capacului in care este simeringul
-piesa care antreneaza cablul de km poate fi rotunjita
Am desfacut la chilometraj si pisa care actioneaza cablu are 5 dinti tociti si daia nu merge.Are cineva piesa?

Scris: Joi 31-Ian-2008 13:54
de nicum
Daca problema e la bord, iti trebuie altul ca sa doneze rotita respectiva.