Pagina 1 din 2
BX
Scris: Mar 25-Mar-2008 16:49
de niros
Baieti! Ia uitati-va pe
www.autoscout24.de. E un Citroen Bx cu 38000 de km la bord. Linkul este urmatorul
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bxkwrxt3mv3p.
Ei, ce ziceti.
Bx
Scris: Mar 25-Mar-2008 16:50
de niros
Scuze daca nu merge linkul. Dati la cautare pe Bx.
Scris: Mar 25-Mar-2008 17:41
de Mishoo
Bx
Scris: Mar 25-Mar-2008 17:54
de niros
Da, dar a mea are si poza. Ma intreb daca se poate recarosa una de asta pe niste acte de RO.
Scris: Mar 25-Mar-2008 18:05
de Mishoo
poti sa faci altceva mai tare.iti iei din Franta sau Germania si o lasi cu numerele ei(tre sa te intelegi cu vanzatorul sa ii trimiti anual impozitul,etc...sai iti faci o firma intr-una din tarile astea, vezi cum faci un sediu social in casuta postala, si o inmatriculezi acolo pe firma) si doar te duci din cand in cand sa iti mai faci un RCA la ei, o data pe an adica.
Scris: Mar 25-Mar-2008 20:03
de mbc
din pacate, o masina cu putine dotari (ca sa nu zic fara) nu imi prea atrage atentia. daca era un gti cu toate dotarile din 91 cu 25 000 km, era cu totul altceva. la fel daca vorbeam de un tzd turbo cu ac, abs, etc
o masina de asta nu se recaroseaza. se plateste taxa de inmatriculare si se cumpara

Scris: Mar 25-Mar-2008 20:05
de Mishoo
Nu zic ca are dotari, insa un motor de 25.000 nu e ca unu dupa 300.000.macar si pt motor si cutie si tot merita investitia :d
Scris: Mar 25-Mar-2008 20:09
de mbc
still... e motor de 1,4 benzina. motorul meu de 200 000km turbodiesel merge mult mai bine decat orice 1,4, cu oricat de putini km.
Scris: Mie 26-Mar-2008 10:12
de nicum
mbc scrie:din pacate, o masina cu putine dotari (ca sa nu zic fara) nu imi prea atrage atentia. daca era un gti cu toate dotarile din 91 cu 25 000 km, era cu totul altceva. la fel daca vorbeam de un tzd turbo cu ac, abs, etc
o masina de asta nu se recaroseaza. se plateste taxa de inmatriculare si se cumpara

Nu cred ca vrei sa aflii cit e taxa aia. Taxa de inmatriculare a lui Tariceanu nu se plateste... Dai statul in judecata si la politie te duci cu hotarire judecatoreasca definitiva. Fata politistului de la ghiseu: priceless
Eu zic ca un motor cu 25.000 de km pe benzina e mai putin uzat dpv mecanic decit unul diesel de 200.000 Get real!
Scris: Mie 26-Mar-2008 14:35
de mbc
bah nicum, vorbesti si tu de parca esti incepator. LOGIC ca e mai putin uzat. dar pentru numele citroanelor... performantele sunt mai reduse! adica un 1,4 oricat de bun ar fi (fara turbo) nu ia un turbodiesel. e un 1,4 de 75 cp probabil si si carburator din cate am vazut. CLAR ca e mai putin uzat, dar eu vorbesc de performante.
Scris: Mie 26-Mar-2008 14:47
de Mishoo
Pai daca am de exemplu un motor mai puternic dar uzat, cam cat ii reduce uzura din capacitati?!Daca nu i-ar reduce uzura din capacitati inseamna ca atunci ca nu ar mai conta nr de km la pretul unei masini.Nu cumva un motor puternic dar mai uzat ajunge la un moment dat la fel de "tare" ca unul mai slab dar mai putin uzat?De fapt ce intreb eu...cam cat de uzat(cati km la activ sa aiba), tre sa fie un motor turbo, sa zicem sa ajunga la puterea unui 1,4l neuzat?
Scris: Mie 26-Mar-2008 14:52
de mbc
da, chestia asta am inteles-o. dar motoare benzina de 1,9 si 1,6 pe bx sunt destule, pe care unii le conduc zilnic, etc. turbo diesel sunt mai putine, dar sunt. eu ziceam ca nu este exceptional prin acest lucru si atat. se pare ca ma fac inteles foarte greu. un turbodiesel trebuie sa se uzeze mult ca sa ajunga sa traga ca un motor de 1,4 benzina. de ce? 1 pentru ca cuplul este mai mare. 2. pentru ca putere este oricum mai mare. nu stiu exact, dar s-ar putea ca 14 tge sa nu aiba 75 cp (dar nu stiu). oricum.. get real.
Scris: Mie 26-Mar-2008 15:13
de Mishoo
Depinde ce vrei sa iti faca motorul...Eu de pilda prefer sa imi mearga silentios si problemele care apar sa mi se datoreze mie .Prefer un motor nou sau cat mai nou unui motor vechi si uzat din acelasi motiv din care prefer si o virgina in fata unei tipe cu experienta insa trecuta de prima tinerete

Scris: Mie 26-Mar-2008 15:47
de alexd
mbc, filosofam si presupunem aiurea...real fact: am avut bx cu motor de 1.4, si GTi cu motor de 1.9. Performau aproape la fel pana la 120km/h, motorul mare era mai bucuros la turatie, dar nu era o diferenta uluitoare, care sa-mi provoace vreun orgasm.

Scris: Mie 26-Mar-2008 16:22
de mbc
asta e. imi pare rau ca nu m-am facut inteles. misu: preferintele sexuale nu se discuta aici. In materie de masini, eu prefer o masina dotata uneia fara dotari. cu alte cuvinte, prefer geamuri electrice pe toate usile, trapa electrica, inchidere centralizata, sa zicem abs, aer conditionat etc si 200 000 km decat geamuri manuale, topit caldura vara, si 25000km. daca mi-as luat un bx cu 25000km fara dotari? definitiv da (dar nu la 5000 euro cat sunt cumulate cu taxele). il prefer pe acesta in locul unui bx dotat? definitv nu.