Cristos a inviat!!!
Am cumparat o masina cu baterie descarcata (asa am crezut eu)...nu am avut de unde sa fac rost de redresor si am luat o alta baterie Varta. Am montat-o si dupa ce am pornit motorul...pe bord imi aparea semnul cu baterie descarcata kre s-a stins dupa 2 min jumatate dupa ce a pornit...si a pornit d-abia la a 3-a cheie. E normal sa faca asa sau este acumulatorul de vina?? In acest caz ce are acumulatorul...trebuie inlocuit sau reparat...mentionez k am un BX 14 din 1986. Va multumesc...
Baterie descarcata !!!!
Moderator: Echipa Tehnica
salut,
si mie m-i s-a intamplat la fel, am lasat prea mult masina, bateria s-a descarcat... etc..
cand am montat alta, la fel, indicatorul de baterie a ramas aprins cam 2-3min. am facut o tura... am oprit motoru, am asteptat cam 2 ore, dupa care am mai pornit-o.. n-a mai facut "gestul"

si mie m-i s-a intamplat la fel, am lasat prea mult masina, bateria s-a descarcat... etc..
cand am montat alta, la fel, indicatorul de baterie a ramas aprins cam 2-3min. am facut o tura... am oprit motoru, am asteptat cam 2 ore, dupa care am mai pornit-o.. n-a mai facut "gestul"


_____________
see ya Al3x_
see ya Al3x_
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
asta inseamna ca daca o masina merge la relanti cu farurile aprinse (evident fara soc tras) descarca bateria? nu este o limita a tensiunii sub care incarca oricum? Intreb asta pentru ca, chiar la relanti fiind, tensiunea masurata pe borne este de aprox 14v, chiar putin peste 14. cu motorul oprit, tensiunea este undeva la 12,5. de aici deduc logic ca incarca chiar la relanti. sau e diferita incarcarea la benzina vs diesel. Lamureste-ma te rog.
"If in doubt, flat out!"
nu are voie sa ti se stinga la bord dupa cca 2 min ! vezi ca in capatul alternatorului ai releul de incarcare care-ti mentine tensiunea la bornele bateriei indiferent de turatie sau consumatori , releul isi face controlul prin doi ,,carbuni"care in contact cu rotorul se uzeaza in timp , verifica uzura lor si mai vb-m .
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
eu, avand diesel, dupa ce pornesc motorul nu il turez decat cand vreau sa pornesc de pe loc. desi turometrul nu imi indica nimica, stiu ca cu motorul cald, dupa pornirea motorului am mai putin de 1000 rpm. cu toate acestea, pana acum toate masuratorile facute au aratat tensiune de peste 14v cu motorul pornit la borne.
"If in doubt, flat out!"
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh