BX 16V
Scris: Vin 13-Iun-2008 01:01
Salut!
Incep prin a felicita toti posesorii oricarui model de BX, o masina extrem de suabapreciata (toata lumea numai "ursi" si "pisici" viseaza).
Eu mi-am achizitionat de curand un BX 16V de 160 de cai, aparent un adevarat chilipir. Insa are urmatoarele probleme (relativ minore, sau cel putin ...sper)
- scoate fum albastru. In primul rand, masina a stat foarte mult (ultimul ITP a expirat pe 01 01 2007), si dupa ce am mers putin cu ea si am mai pornit-o, nu mai era atat de persistent. In al doilea rand am citit pe un forum dedicat modelului acesta (nu stiu daca am voie sa postez linkuri aici) ca este de la "valve stem seal" (garnitura de chiulasa? nu stiu exact cum se traduce...) si ca nu afecteaza cu nimic performantele motorului, doar ocazional acel fum. Si cica s-ar putea rezolva cu un ulei mai gros... Are cineva idee de la ce poate fi? help?
-cureaua de distributie trebuie schimbata dupa mine, pare cam uzata, si e o frumusete de motor si e pacat de el sa se faca praf. Stie cineva un service serios si care sa nu ma rupa si la bani? As fi foarte recunoscator
-motorul trage excelent, adica nah, si eu vin de pe dacie, dar efectiv nu`mi dadusem seama cand am prins 100 in mijlocul orasului (grivita, dinspre bucurestii noi), dar scoate un tacanit ciudat... s-ar putea sa fiu eu paranoic sa zic ca sunt tachetii (nici nu ma prea pricep, de ce sa nu recunosc...), iar in afara de acesta mai e alt tacanit care cred ca e de pe la sistemul hidraulic... repet, masina a stat foarte mult timp
In rest nu mai are probleme... caroseria e perfecta, nu are pic de rugina, hidraulica merge impecabil, chiar daca tacane putin, si e si pe ulei romanesc nasol (o sa-l schimb)... se ridica foarte repede masina.
Este o masina excelenta, mai ales ca are un pret foarte decent, si sa-mi fie cu iertare, dar in ziua de azi nu vezi 160 de cai din 1.9L fara turbo (da, stiu, motoarele modene sunt si mai putin poluante).
Momentan cel mai mult ma intereseaza schimbatul curelei de distributie, si eventual un schimb de ulei. Si sa-i fac ITP-ul.
Cand am facut acest topic, am dat in prealabil search la sectia BX si nu am vazut niciun topic similar. Daca totusi exista, imi cer in avans scuze. Multumesc antipipat pentru eventualele raspunsuri, sper sa mai fie si alti posesori ai acestei masini pe-aici :P
Incep prin a felicita toti posesorii oricarui model de BX, o masina extrem de suabapreciata (toata lumea numai "ursi" si "pisici" viseaza).
Eu mi-am achizitionat de curand un BX 16V de 160 de cai, aparent un adevarat chilipir. Insa are urmatoarele probleme (relativ minore, sau cel putin ...sper)
- scoate fum albastru. In primul rand, masina a stat foarte mult (ultimul ITP a expirat pe 01 01 2007), si dupa ce am mers putin cu ea si am mai pornit-o, nu mai era atat de persistent. In al doilea rand am citit pe un forum dedicat modelului acesta (nu stiu daca am voie sa postez linkuri aici) ca este de la "valve stem seal" (garnitura de chiulasa? nu stiu exact cum se traduce...) si ca nu afecteaza cu nimic performantele motorului, doar ocazional acel fum. Si cica s-ar putea rezolva cu un ulei mai gros... Are cineva idee de la ce poate fi? help?
-cureaua de distributie trebuie schimbata dupa mine, pare cam uzata, si e o frumusete de motor si e pacat de el sa se faca praf. Stie cineva un service serios si care sa nu ma rupa si la bani? As fi foarte recunoscator
-motorul trage excelent, adica nah, si eu vin de pe dacie, dar efectiv nu`mi dadusem seama cand am prins 100 in mijlocul orasului (grivita, dinspre bucurestii noi), dar scoate un tacanit ciudat... s-ar putea sa fiu eu paranoic sa zic ca sunt tachetii (nici nu ma prea pricep, de ce sa nu recunosc...), iar in afara de acesta mai e alt tacanit care cred ca e de pe la sistemul hidraulic... repet, masina a stat foarte mult timp
In rest nu mai are probleme... caroseria e perfecta, nu are pic de rugina, hidraulica merge impecabil, chiar daca tacane putin, si e si pe ulei romanesc nasol (o sa-l schimb)... se ridica foarte repede masina.
Este o masina excelenta, mai ales ca are un pret foarte decent, si sa-mi fie cu iertare, dar in ziua de azi nu vezi 160 de cai din 1.9L fara turbo (da, stiu, motoarele modene sunt si mai putin poluante).
Momentan cel mai mult ma intereseaza schimbatul curelei de distributie, si eventual un schimb de ulei. Si sa-i fac ITP-ul.
Cand am facut acest topic, am dat in prealabil search la sectia BX si nu am vazut niciun topic similar. Daca totusi exista, imi cer in avans scuze. Multumesc antipipat pentru eventualele raspunsuri, sper sa mai fie si alti posesori ai acestei masini pe-aici :P