pierderi de presiune?
Moderator: Echipa Tehnica
pierderi de presiune?
am luat bx-u asta de ceva timp si nu reusesc sa termin cu reparatiile.ultima problema este ca se lasa spatele in timp ce franez.la inceput(in urma cu o luna)nu se lasa.ca sa se ridice trebuie sa virez maxim timp in care se si stinge becul STOP.e de rau?pierde presiune pe undeva?mai am un prieten cu aceeasi problema.multumesc
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
presupun ca ai si caseta de servo. ..
prima data verifica sa nu ai cumva alt ulei in loc LHM in instalatie
are trebuie sa stii daca ai toate sferele in buna regula
pompa de LHM in ce stare este, cat de des tacane? .. ar trebui sa ai un tacanit o data la 20 de sec.
faptul ca se lasa de spate in timp ce franez indica o uzura (destula) in doseur-ul de la frana .. initial probabil ca nu ai observat asta pentru ca era murdara instalatia hidraulica.
nu in ultimul rand ar trebui sa vezi in ce stare este caseta de directie.
Ca sa rezum, si nu pare tare de bun augur, ar trebui revizuita instalatia hidraulica .. asta daca vrei sa te bazezi pe masina
prima data verifica sa nu ai cumva alt ulei in loc LHM in instalatie
are trebuie sa stii daca ai toate sferele in buna regula
pompa de LHM in ce stare este, cat de des tacane? .. ar trebui sa ai un tacanit o data la 20 de sec.
faptul ca se lasa de spate in timp ce franez indica o uzura (destula) in doseur-ul de la frana .. initial probabil ca nu ai observat asta pentru ca era murdara instalatia hidraulica.
nu in ultimul rand ar trebui sa vezi in ce stare este caseta de directie.
Ca sa rezum, si nu pare tare de bun augur, ar trebui revizuita instalatia hidraulica .. asta daca vrei sa te bazezi pe masina
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Completeaza cu LHM (presupunind ca ai asa ceva in instalatie). Palaria galbena de la plutitor trebuie sa fie intre cele 2 inele rosii cu masina ridicata la maxim.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
pai iata:da are servo,in vas am pus deocamdata ulei mhl ala ieftin pt ca am retururi sparte si il pierde(mai am de inlocuit vreo 2 furtunase)nivelul este maxim cu masina pe treapta de sus,sferele sunt descarcate intradevar pt ca sta de mult timp.e vreo sansa sa isi revina dupa ce ii pun lhm-ul original?daca nu, trebuie dusa la un mecanic?cum mai pot verifica daca masina are hidraulica buna.o sa numai la cat timp tacane si va anunt.VREAU CA MASA MEARGA BINE,TRE' SA MERG LA TIMISOARA O DATA PE LUNA CU EA.(sunt din craiova).multumesc!
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
merci,sa fie.io mai am intrebari,sper sa aveti rabdare:iese fum in compartimentul motor,pare a fi miros de ulei picat pe evacuare dar nu pot sa vad daca asta este(motoru 16tri e foarte inghesuit).azi am vazut ca sunt picaturi de lichid hidraulic sub motor, pe partea dreapta.
Abarth,intradevar mhl-u' ala este cel putin fooarte departe de LHM dar e acolo pt ca il pierd pe sub masina din cauza retururilor.abia astept sa nu mai curga sa pun LHM.sper ca zilele urmatoare sa pot sa fac asta.zi-mi te rog cum ai facut cu furtunasele.a fost greu?de unde le-ai cumparat?
astept.multam!
Abarth,intradevar mhl-u' ala este cel putin fooarte departe de LHM dar e acolo pt ca il pierd pe sub masina din cauza retururilor.abia astept sa nu mai curga sa pun LHM.sper ca zilele urmatoare sa pot sa fac asta.zi-mi te rog cum ai facut cu furtunasele.a fost greu?de unde le-ai cumparat?
astept.multam!
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Ai putea spala motorul....dar daca e pe benzina e mai greu. Eu am diesel si am bagat jet de apa fara probleme.
Furtunasele se schimba usor. Spala ffff bine locul si apoi identifica furtunasele care curg sau care sunt imbatranite.Sincer..furtunasele le aveam mai demult pe acasa/.///nu mai stiu de unde le am..cu mult inainte sa am BX...sunt rezistente la lhm din moment ce le-am pus asta-iarna si nu am probleme.Da..cred ca de-abia astepti sa ii pui lhm. Si daca ii pui acum oricum il vei pierde mai repede ca un ulei hidraulic normal pt ca e mult mai subtire.
Furtunasele se schimba usor. Spala ffff bine locul si apoi identifica furtunasele care curg sau care sunt imbatranite.Sincer..furtunasele le aveam mai demult pe acasa/.///nu mai stiu de unde le am..cu mult inainte sa am BX...sunt rezistente la lhm din moment ce le-am pus asta-iarna si nu am probleme.Da..cred ca de-abia astepti sa ii pui lhm. Si daca ii pui acum oricum il vei pierde mai repede ca un ulei hidraulic normal pt ca e mult mai subtire.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh