Pagina 1 din 1

pierderi de presiune?

Scris: Joi 04-Sep-2008 21:41
de unnamed
am luat bx-u asta de ceva timp si nu reusesc sa termin cu reparatiile.ultima problema este ca se lasa spatele in timp ce franez.la inceput(in urma cu o luna)nu se lasa.ca sa se ridice trebuie sa virez maxim timp in care se si stinge becul STOP.e de rau?pierde presiune pe undeva?mai am un prieten cu aceeasi problema.multumesc

Scris: Vin 05-Sep-2008 06:59
de DanT
presupun ca ai si caseta de servo. ..

prima data verifica sa nu ai cumva alt ulei in loc LHM in instalatie
are trebuie sa stii daca ai toate sferele in buna regula

pompa de LHM in ce stare este, cat de des tacane? .. ar trebui sa ai un tacanit o data la 20 de sec.

faptul ca se lasa de spate in timp ce franez indica o uzura (destula) in doseur-ul de la frana .. initial probabil ca nu ai observat asta pentru ca era murdara instalatia hidraulica.

nu in ultimul rand ar trebui sa vezi in ce stare este caseta de directie.

Ca sa rezum, si nu pare tare de bun augur, ar trebui revizuita instalatia hidraulica .. asta daca vrei sa te bazezi pe masina

Scris: Vin 05-Sep-2008 08:53
de nicum
Completeaza cu LHM (presupunind ca ai asa ceva in instalatie). Palaria galbena de la plutitor trebuie sa fie intre cele 2 inele rosii cu masina ridicata la maxim.

Scris: Vin 05-Sep-2008 19:01
de unnamed
pai iata:da are servo,in vas am pus deocamdata ulei mhl ala ieftin pt ca am retururi sparte si il pierde(mai am de inlocuit vreo 2 furtunase)nivelul este maxim cu masina pe treapta de sus,sferele sunt descarcate intradevar pt ca sta de mult timp.e vreo sansa sa isi revina dupa ce ii pun lhm-ul original?daca nu, trebuie dusa la un mecanic?cum mai pot verifica daca masina are hidraulica buna.o sa numai la cat timp tacane si va anunt.VREAU CA MASA MEARGA BINE,TRE' SA MERG LA TIMISOARA O DATA PE LUNA CU EA.(sunt din craiova).multumesc!

Scris: Vin 05-Sep-2008 19:28
de abarth_mcm
Mhl-ul acela nu cred ca e departe de uleiul hidraulic normal romanesc.E departe de lhm. Furtunasele se schimba...eu mi le-am schimbat la o roata pe toate.Mult succes.

Scris: Vin 05-Sep-2008 22:47
de unnamed
merci,sa fie.io mai am intrebari,sper sa aveti rabdare:iese fum in compartimentul motor,pare a fi miros de ulei picat pe evacuare dar nu pot sa vad daca asta este(motoru 16tri e foarte inghesuit).azi am vazut ca sunt picaturi de lichid hidraulic sub motor, pe partea dreapta.
Abarth,intradevar mhl-u' ala este cel putin fooarte departe de LHM dar e acolo pt ca il pierd pe sub masina din cauza retururilor.abia astept sa nu mai curga sa pun LHM.sper ca zilele urmatoare sa pot sa fac asta.zi-mi te rog cum ai facut cu furtunasele.a fost greu?de unde le-ai cumparat?
astept.multam!

Scris: Sâm 06-Sep-2008 08:38
de abarth_mcm
Ai putea spala motorul....dar daca e pe benzina e mai greu. Eu am diesel si am bagat jet de apa fara probleme.
Furtunasele se schimba usor. Spala ffff bine locul si apoi identifica furtunasele care curg sau care sunt imbatranite.Sincer..furtunasele le aveam mai demult pe acasa/.///nu mai stiu de unde le am..cu mult inainte sa am BX...sunt rezistente la lhm din moment ce le-am pus asta-iarna si nu am probleme.Da..cred ca de-abia astepti sa ii pui lhm. Si daca ii pui acum oricum il vei pierde mai repede ca un ulei hidraulic normal pt ca e mult mai subtire.