pierdere lichid racire
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
pierdere lichid racire
Mi s-a intamplat de mai multe ori de cand am BX-ul sa imi picure apa pe la mijlocul masinii...deci dincolo de motor..undeva cam sub radiatorul din cabina.E f ciudata chestia aceasta pentru ca NU se intampla mereu. Se intampla atunci cand am radiatorul plin ochi cu apa. Teoretic...surplusul ar trebui sa curga pe la busonul de la radiator.(are acolo o gaura mica pt asa ceva)..dar nu curge pe acolo..ci pe la mijlocul masinii. Sa aiba vreun supraplin pe undeva?Sau sa pierd pe la radiaorul de incalzire?Daca ar fi fost asa..de ce se intampla numai at cand radiatorul e plin ??? Acum am rdiatorul plin cam fara vreo 300 ml si nu mai curge pe la mijlocul masinii...daca il umplu ochi..curge sigur pe la mijlocul masinii. Mentionez ca am chiuloasa perfecta, pompa de apa perfecta si termostatul la fel...deci nu au astea legatura.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
eu am patit odata asa ceva .. tot mai ciudatel..
le fel, aceleasi simptome ..
insa la o analiza atenta am observat ca de fapt era un por in furtunul gros care iese din radiator si intra in motor in spate, pe langa acelea care vin de la / la calorifer ..
problema destul de delicata pentru ca nu am gasit furtunul ala ..
am construit unul din bucati cu adaptoare din cele de la Papuc si SuperNova
incerca sa vezi de ca face asa si la tine .. este posibil ca de la presiunea care se face in sistem sa se intample .. nu da pe la supraplin si gaseste ca "supapa" acel por
le fel, aceleasi simptome ..
insa la o analiza atenta am observat ca de fapt era un por in furtunul gros care iese din radiator si intra in motor in spate, pe langa acelea care vin de la / la calorifer ..
problema destul de delicata pentru ca nu am gasit furtunul ala ..

am construit unul din bucati cu adaptoare din cele de la Papuc si SuperNova
incerca sa vezi de ca face asa si la tine .. este posibil ca de la presiunea care se face in sistem sa se intample .. nu da pe la supraplin si gaseste ca "supapa" acel por
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Cred ca numai atunci cand face presiune mare da pe undeva..pe la vreun por ceva..Oricum, curge f putin dar e destul de enervant pt ca nu se intampla mereu, destul de rar...E greu de observat insa pe unde ce si cum curge. Studiez acele furtune in consecinta... altundeva nu are pe unde..doar doamne fereste pe la calorifer..dar nu cred..
E o situatie destul de ciudata totusi..ca sa zic asa...
E o situatie destul de ciudata totusi..ca sa zic asa...
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
pai la tine curge si cand sta ..?
Oricum, chiar daca este calorifer se mai gaseste ..
urca masina pe ceva rampa sau peste o groapa si vezi de unde este problema ..
Oricum, chiar daca este calorifer se mai gaseste ..
urca masina pe ceva rampa sau peste o groapa si vezi de unde este problema ..
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
asta clar ..
canalul ala este aur curat la BX ..
:)
incearca cum am facut si eu, motor pornit, incalzesti inainte si apoi vezi pe unde face piticania figuri ..
:)
se gaseste defectul .. spor la treaba
canalul ala este aur curat la BX ..

incearca cum am facut si eu, motor pornit, incalzesti inainte si apoi vezi pe unde face piticania figuri ..

se gaseste defectul .. spor la treaba
Ultima oară modificat Joi 25-Sep-2008 10:13 de către DanT, modificat 1 dată în total.
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
pai n-ar fi mai simplu sa te intrebi de ce sa umpli radiatorul pina in git? ideea e ca radiatorul are vasul de expansiune in lateral, e chiar partea pe care e busonul. daca nu are un anume volum de aer pe care sa il comprime pe masura ce se incalzeste apa, se intimpla exact fenomenul asta, apa face presiune, lichidul nefiind compresibil cauta o cale de iesire si o gaseste. dupa ce se elimina surplusul, totul revine la normal. deci nu mai umple radiatorul!
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Am umplut pana in gat pt ca am schimbat lichidul..si sa fiu sigur am pus pana l-am umplut. Acum nu am mai complectat si nu mai curge. Stiam de faza cu vasul de expansiune in radiator...totusi e dubios cum apa a gasit e o portita de scapare ..uneva e la mijocul masinii in spatele motorului..de aceea ziceam eu ceva de vreun supraplin pe acolo..dar nu exista acolo asa ceva.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
eu nu stiu de nici unul pe acolo ..
khan: daca il umpli din greseala atunci nu ar trebui sa refuleze la vasul de expansiune in radiator prin supraplinul de sub buson?
khan: daca il umpli din greseala atunci nu ar trebui sa refuleze la vasul de expansiune in radiator prin supraplinul de sub buson?
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh