Pagina 1 din 3

Problema hidraulica

Scris: Sâm 27-Sep-2008 14:22
de jony
am si eu o mica problema in legatura cu bx`ul .. masina a stat foarte mult timp .. si nu a fost pornita .. acum ca am inceput sa circul cu ea spatele se lasa foarte repede... imi apare cand opresc la semafor in bord martorul stop si mi se pare cam rigida.. mam uitat la nivelul la uleiul hidraulic si este intre cele 2 lini acum va intreb pe voi ce ar putea avea.... ca sa stiu daca eu sunt de vina .... sau faptul ca masina a stat .

a am uitat sa zic ca mai are cateaodata momente in care pur si simplu zici ca isi pierde servo volanu .. imi puteti spune ce piese ar trebui schimbate? multumesc

Scris: Sâm 27-Sep-2008 15:45
de dj01fad
rigida: sfere descarcate/ sparte
se lasa repede spatele: dozatorul de frana
pierde servo volanul: distribuitorul de servo, caseta de directie sau sfera acumulator descarcata/ sparta. daca tacane rar, nu are nimic sfera, este de la distribuitor sau caseta. parerea mea e sa consulti un mecanic priceput inainte sa te apuci sa desfaci la ea.

Scris: Sâm 27-Sep-2008 15:50
de mbc
problema cu martorul de presiune hidraulica / nivel LHM (este acelasi la bx): am avut si eu problema; ce se intampla, pe undeva pierzi multa presiune si la semafor, fiind la relanti pompa nu mai face fata pierderilor. La mine, pierderea a fost la masina veche si am schimbat dozatorul de frana (cu altul 2nd dar mult mai bun). La tine ar putea fi alte cauze, dar e bine de verificat.

servodirectia (si eu am avut probleme cu servo). ar putea fi din simpla lipsa de presiune hidraulica. cand nu este destula presiune, servodirectia este prima care nu mai functioneaza. dupa aceea urmeaza suspensia si in final frana.
O alta posibila cauza ar fi ca ai nevoie de o reparatie la servodirectie (nu stiu exact cauza, dar dupa ce mi-am reparat-o eu a mers excelent).

Sper ca ti-am fost de ajutor

Scris: Sâm 27-Sep-2008 15:55
de jony
ok.. deci e de la masina gata. . acum transmitem si lui tata :D

Scris: Sâm 27-Sep-2008 16:07
de jony
intrebare intrebatoare :) si din ce cauza pana la urma? cum a stat se poate ? sau de ce?

Scris: Sâm 27-Sep-2008 17:38
de mbc
dozatorul de frana se uzeaza pur si simplu, nu este o problema de nefunctionalitate.
ar putea fi vorba de depuneri in instalatia de lhm, si cum nu s-a umblat cu masina sa se fi accentuat problema, dar alta varianta nu stiu.

Scris: Sâm 27-Sep-2008 18:27
de sandor mihai
dj01fad scrie:rigida: sfere descarcate/ sparte
se lasa repede spatele: dozatorul de frana
pierde servo volanul: distribuitorul de servo, caseta de directie sau sfera acumulator descarcata/ sparta. daca tacane rar, nu are nimic sfera, este de la distribuitor sau caseta. parerea mea e sa consulti un mecanic priceput inainte sa te apuci sa desfaci la ea.

mentiune: citeodata unele piese ale sistemului sunt atit de uzate incit sfera nu se mai incarca pina la presiunea de disjunctie,asa ca nu stii daca sfera e buna sau nu.( nu mai tacane).oricum, o piesa sigur defecta ,indiferent de starea sferei e distribuitorul servo.
pt. a gasi piesele uzate verifica debitele pe retururi,s-a mai discutat.astfel gasesti imediat piesele defecte.
descarcarea sferelor nu duce in nici un caz la lasarea masinii in mers sau dupa oprire.

Scris: Sâm 27-Sep-2008 19:08
de stan cristian
salut , poate ar fi bine sa-i schimbi uleiul hidraulic ,sa-i cureti filtrele :idea: si daca ai cu ce, sa-i verici presiunile din sfere .

Scris: Dum 28-Sep-2008 16:51
de jony
am verificat azi sferele sunt ok.. problema era.. ca nu aveam destul ulei hidraulic... era sub nivel ( eu cand mam uitat era intre cele 2 linii dar mam uitat cu motorul oprit ) am completat uleiul hidraulik sau verificat sferele sunt ok.. si trebuie schimbat distribuitorul de servo zilele astea .. tre sa caut piesa . va multumesc va tin la curent o zi buna

Scris: Dum 28-Sep-2008 23:07
de mbc
nivelul LHM-ului se verifica cu motorul pornit, pe treapta de cric (ce mai inalta). Dupa ce s-a ridicat masina se verifica nivelul in vas. Indicatorul trebuie sa fie intre cele 2 marcaje.

Re: Problema hidraulica

Scris: Lun 29-Sep-2008 14:33
de nicum
jony scrie: mam uitat la nivelul la uleiul hidraulic si este intre cele 2 lini


Sper ca ai verificat cu masina ridicata la maxim. Pe normal ar trebuie sa vezi plutitorul deasupra celor 2 inele rosii.

Scris: Lun 29-Sep-2008 14:34
de jony
a verificat-o unchiul meu care se pricepe.... numai ca trebuie schimbat pana la urma si distribuitorul de servo

Scris: Lun 29-Sep-2008 17:31
de dj01fad
sandor mihai scrie:oricum, o piesa sigur defecta ,indiferent de starea sferei e distribuitorul servo.
descarcarea sferelor nu duce in nici un caz la lasarea masinii in mers sau dupa oprire.


la sfere descarcate m-am referit la faptul ca se plangea ca masina este rigida;
cu distribuitorul de servo... este mai complicata treaba. daca are gunoaie in instalatie, poate sa puna altul care stie ca e "bun", si sa aibe surpriza ca peste 1 luna sau 2, sa faca la fel, sau poate chiar imediat. sunt aproape sigur ca are sitele sparte...

acum, jony nu ne-a spus daca fasaie "pompa de frana", lucru care este tare important...

Scris: Lun 29-Sep-2008 18:14
de jony
fasaitu ala la aia te referi da fasaie.. astept sa imi trimita cineva distribuitorul de servo ca sa il schimb ca nu mai are nici unu , sferele sunt bune ca au fost verificate de tatal meu asta vara ...

Scris: Lun 29-Sep-2008 20:23
de jony
scz abia ma trezisem in postul de mai sus si acuma am vazut te referi la fasaitul de la pompa de frana atunci cand stai la semafor ..
si fssssssssssss :)) ? se aude si ala...